Nice.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
Misschien in de volgende OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:humble twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 01:25:18Hey guys, all Humble Indie Bundle #3 customers get to play Minecraft for free until August 14th! http://t.co/kUQn8nU reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het dak van de grote toren ben ik niet blij mee.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef -Datdus- het volgende:
Zo, nu links nog een vleugel en rechts het kerkje af. dan
Ziet er goed uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het dak van de grote toren ben ik niet blij mee.![]()
Nouja, hier dan een screen van een van mijn grootse projecten (Klein schermen gemaakt op SMP ):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik suggereren om een iets lagere toren als uitsteeksel aan je grote toren te plakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het dak van de grote toren ben ik niet blij mee.
Uit ervaring weet ik dat het er mooi uit ziet.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2011 14:33:22 ]
VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het dak van de grote toren ben ik niet blij mee.
Krijg nu gewoon zin om ook weer eens een Fok server te bezoekenVrienden mee laten spelen om ze het spel te laten zien?quote:
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
admins kunnen dat met worldedit volgens mij weghalenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:50 schreef -Datdus- het volgende:
Zo, plannen gemacht!
[ afbeelding ]
Ik wil van die snow biome af.![]()
Inderdaad met world edit of je gebruikt de NoSnow plugin samen met een bukkit server.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
admins kunnen dat met worldedit volgens mij weghalen
Ik heb nu de noSnow plugin.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef dnbrainwash het volgende:
Of je verplaatst het hele gevaarte een stuk met wordedit, is mischien wel handig. Want als het gaat sneeuwen ligt het er weer als je het gewoon weghaald. En geen snowbiomes lijkt me ook kut.
Werkt echt superquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:49 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, is wel alleen client side
Als eerste, Save deze file met de naam "clouds.png"
http://i.imgur.com/kyRTQ.png
Vervolgens ga je naar je minecraft directory:
- Windows XP – C:\Documents and Settings\YOURUSER\Application Data\.minecraft\bin
- Windows Vista/7 – C:\Users\YOURUSER\AppData\Roaming\.minecraft\bin
Rechter muisknop op "minecraft.jar" > "Openen Met" > "WinRAR, WinZip of iets dergelijks"
Dan ga je naar de map "environment".
Vervolgens sleep je je gedownloaden "clouds.png" in de environment en dan op "overschrijven" klikken. Save and your ready to go
Ik was niet gedisconnect.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Komt door disconnect als je aan het vliegen bent.
met worldedit op bukkit kan je gewoon een snowbiome "normaal" maken volgens mij..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef dnbrainwash het volgende:
Of je verplaatst het hele gevaarte een stuk met wordedit, is mischien wel handig. Want als het gaat sneeuwen ligt het er weer als je het gewoon weghaald. En geen snowbiomes lijkt me ook kut.
Handig, heb hem er ook maar opgezet! Sneeuw is wel leuk maar bij mij is er teveeel ijs imo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Werkt echt superJe kan dan ook nog NoIce van hem downloaden, Maar dat lijkt me niet nodig als ik er zo naar kijk
Donkere kamer van redelijk formaat moet wel helpen ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
ik ken iemand die notch op msn heeft, helpt notch met veel dingen
en diezelfde gozer heeft een portable bukkit versie gemaakt!
owh vraagje, hoe kan ik mobs laten spawnen? (zonder cheats) gewoon een donkere kamer maken? of moet dat echt bij bedrock?
en hoe groot moet de kamer zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |