owh ehm ja ik zeg het gewoon tegen notch zelf als ie online is op msnquote:
Zeg gelijk dat er iets moet komen als scharnieren, wielen en tandwielen etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
owh ehm ja ik zeg het gewoon tegen notch zelf als ie online is op msn
Het lijkt me leuk als het technische aspect van mc wordt uitgebreid.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
scharnieren? wielen? tandwielen? hoezo dat? ik ga wel vragen of er iets met aquarium komt of met "Hekdeuren"
sickquote:Op zondag 31 juli 2011 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Holy Shit!
Heel middle earth ofzo. Vanaf 27minuten wordt het pas echt impressive.
Sweett!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Holy Shit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
repost!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Holy Shit!
Geen aparte topics daarvoor aanmaken.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:29 schreef iTiamo het volgende:
Als er nog iemand op zoek is naar een leuke server, hier kunnen jullie mijn thread bekijken!
The Hub [NL MineCraft Server] [15 slots] [Whitelist] [Multiworld]
Ik hoop dat er meer mensen komen want onze server is nu best wel epic, in mijn ogen dan.
Oh, om te beginnen krijgen je wooden tools en een huis is Smalland.
Ik zou gewoon bukkit pakken hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:02 schreef Nachtraaf het volgende:
Wat is trouwens een goede server voor linux? We draaien nu de standaard minecraft server, maar we willen liefst een paar mods draaien op de server (death chest bv).
Eveneens een server die niet 3 maanden er over doet om te updaten (geloof dat bukkit af en toe wat langzaam is met updates).
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hmm ze reageren niet meer op me, Jammer. Waarschijnlijk zijn ze een pizza aan het nuttigen ofzo?
Sorry, de post was nogal groot...quote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen aparte topics daarvoor aanmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |