SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaakquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:05 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe vaak begin je een nieuwe server, Berend?
Sorry, en jij bent...? Welkom op FOK!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:12 schreef bobbernaut het volgende:
dat is toch niet leuk? alle mensen hebben dan eindelijk iets groots af, en dan verwijder jij t weer....
ik begin ook een nieuwe server als ik t niet leuk vind, maar dat gaat in overleg met de anderen en die geven dan vaak wel gelijk..
Dan vraag je toch Notch op je msn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
k snap niet hoe dat werkt xD
ik had al moeite met deze server!
Moet ik bekend zijn hier om commentaar te geven?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sorry, en jij bent...? Welkom op FOK!
ik heb het geprobeerd, heel vaak zelfs, met allemaal tutorials van youtube en internet etc...quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan vraag je toch Notch op je msn.
Dat je het niet snapt betekent alleen dat je het niet geprobeerd hebt.
Je lult uit je nek want als je op de bukkit site kijkt staat er gewoon een tutorial bij die niet fout KAN gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd, heel vaak zelfs, met allemaal tutorials van youtube en internet etc...
en ik heb nu een minecraft server van de minecraft site, dus ik had daarna niet meer geprobeerd omdat ik al een server had en dacht dat t wss toch niet ging lukkenen ik heb notch niet op msn, maar iemand die ik ken heeft hem op msn, en helpt m ook met minecraft, hij heeft ook een cape
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sorry, en jij bent...? Welkom op FOK!
met /i wool:black of de item IDquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef JaimyLee het volgende:
Hoe spawn je zwarte wol met commandbook, of hoe kan je het editen met worldedit?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
met /i wool:black of de item ID
Hoe werkt dat met item-ID's dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
met /i wool:black of de item ID
En ik maar proberen met 35^15 35-15 35.15quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Als je het lijstje bekijkt op de wiki staat er een klein getal bij, dus 35:15 is bijvoorbeeld zwart dacht ik.
Ga je gang zou ik zeggen.. NP.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:56 schreef JaimyLee het volgende:
Drumpie je vind het vast niet erg dat ik net zo'n weg als jij maak in mn server
Precies ja! Alleen de slabs aan de zijkant heb ik niet boven de grond maar er in. Mn dam is trouwens klaar. Met rivierquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga je gang zou ik zeggen.. NP.5 blokjes breed he.
Nicee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Precies ja! Alleen de slabs aan de zijkant heb ik niet boven de grond maar er in. Mn dam is trouwens klaar. Met rivier
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nicee.ik kom vanavond wel even kijken.
Gemiddeld elke twee weken een nieuwe "gametype", met iedere maand een nieuwe map.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:05 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe vaak begin je een nieuwe server, Berend?
Hoi Berend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Gemiddeld elke twee weken een nieuwe "gametype", met iedere maand een nieuwe map.
Ok.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hoi
Ik stink een beetje maar heb geen tijd om te douchen móet mc spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |