neem de trompet van je huisgenoot mee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ook weer wat leuks met zeik had een boete gekregen, aangevochten en nu heb ik t bedrag teruggestort gekregen, kreeg ik toch een uitnodiging voor n hoorzitting van ze
werkt volledig langs elkaar heen daar
Ik ook zo ietsquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:18 schreef Høken het volgende:
Kloten, heb 't net bijna verpest bij m'n vriend geloof ik. Heb vanavond iig wel weer wat goed te maken.
quote:
Thnxquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef minthy het volgende:
Ontzettend gefrustreerd, ik heb allerlei gevoelens overhoop gehaald... Morgen een dagje vrij gelukkig, kan ik ze op mijn gemak weer uit de knoop halen![]()
Komt allemaal goed!! Zoals een wijs man (paar wk terug die begrafenis van gehad) vorig jaar tegen me zei:"Het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht!!"quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
Zo ontzettend verdrietig, alleen en onzeker ineens
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Høken het volgende:
Lelijk. Waardeloos. Dik. Nutteloos. Alsof ik hier niet meer thuis hoor.
Sinds wanneer is stappen een verplichting.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 06:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog steeds moe, maar moet over 10 min op weg naar mijn week, tot een uur of 6 werken en dan nog stappen ik weet niet of ik dat trek!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef pgrferrari het volgende:
Kut, ik heb nergens zin meer in.Echt niet gwn.
Het ging net weer beter.![]()
Sneu. Aan de andere kant: backpackers uit de hele wereld gaan naar Amsterdam (waarom weggaan).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef Mishu het volgende:
Achtergelaten... iedereen gaat op vakantie behalve ik..
Dat is waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sneu. Aan de andere kant: backpackers uit de hele wereld gaan naar Amsterdam (waarom weggaan).
Dat heb ik ook, hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Noem het jaloezie, noem het afgunst, maar sommige mensen wens ik echt alle ongeluk toe
Hoe kutter die mensen het hebben, hoe meer ik ervan geniet.
Maargoed, het zou me eigenlijk geen reet moeten interesseren, helaas doet het dat toch.
Volgens mij horen die klachten bij depressie. Wel irri idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, hoor.
Maar dan vooral bij bepaalde mensen.
"Dat wens je toch niemand toe?" Nou, echt wel. Eén persoon zeker.
Ik voel me neutraal, zoals zovaak.
Same here.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, hoor.
Maar dan vooral bij bepaalde mensen.
"Dat wens je toch niemand toe?" Nou, echt wel. Eén persoon zeker.
Oei herkenbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Noem het jaloezie, noem het afgunst, maar sommige mensen wens ik echt alle ongeluk toe
Maargoed, het zou me eigenlijk geen reet moeten interesseren, helaas doet het dat toch.
Welke? Dat ik me vaak neutraal voel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens mij horen die klachten bij depressie. Wel irri idd.
Tja, als mensen jou het beste ook niet gunnen is het niet meer dan logisch dat ze zelf ook meters diep de stront in mogen zakken toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nee dat je anderen dusdanig haat dat je ze ergs toewenst. Als je lekker in je vel zit dan zal het je biet wezen en negeer je die persoon.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke? Dat ik me vaak neutraal voel?
Ik ben inderdaad depressief en heb last van depersonalisatie.
Dat is dus juist het probleem: door die ene persoon kán ik niet lekker in mijn vel zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee dat je anderen dusdanig haat dat je ze ergs toewenst. Als je lekker in je vel zit dan zal het je biet wezen en negeer je die persoon.
Interessant.quote:
Ja maar haar ga je niet veranderen. Je zult het toxh bij jezelf moeten vinden, een oplossing, hoe lullig het ook klinkt. * hug *quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is dus juist het probleem: door die ene persoon kán ik niet lekker in mijn vel zitten.
Door haar ben ik i.p.v. gedeeltelijk volledig arbeidsongeschikt geraakt, is mijn dosis antidepressiva verdubbeld en heb ik niet alleen maar verschillende dwangklachten, maar ook echt OCD.
Dat kan ik echt niet zomaar vergeten. Ik word er op elk moment van elke dag aan herinnerd.
ik hoef al niet meer, maar nog wel voor ik naar bed ga gok ik zo. Ach ja minder om te hoeven vegen denk ik dan maarquote:
op fok kan je dit beter zo rond zaterdagnacht zeggenquote:
Hoezo? Omdat die zaterdagavond ook allemaal thuis zitten? Misschien maar goed dat ik het dan nu typquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:41 schreef n8n het volgende:
[..]
op fok kan je dit beter zo rond zaterdagnacht zeggen
succes daarmee, ik ben wat frusti omdat mijn broertje het verkeerde pakje peuken mee heeft genomen en ik nu met 1 over blijfquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:46 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat die zaterdagavond ook allemaal thuis zitten? Misschien maar goed dat ik het dan nu typ![]()
Ik mis mijn ex, that's it. Direct maar slapen en maar niet hem denken.
Ik voel me opeens een stuk beter nu ik dit gelezen heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:06 schreef n8n het volgende:
pakje peuken gevonden yeah.
zin van het leven is het naar je zin hebben, ofzo, en dan sterf je
door welk gedeelte? blij dat ik kon helpenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik voel me opeens een stuk beter nu ik dit gelezen heb.
Nou dat was licht sarcasme maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:12 schreef n8n het volgende:
[..]
door welk gedeelte? blij dat ik kon helpen
dat weet niemand maar stiekem heb ik dat best vaakquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou dat was licht sarcasme maar je hebt wel gelijk.
Dat zal vast ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:17 schreef n8n het volgende:
[..]
dat weet niemand maar stiekem heb ik dat best vaak
Helaas momenteel even weinig mogelijkheden momenteel om het leuk te hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:06 schreef n8n het volgende:
pakje peuken gevonden yeah.
zin van het leven is het naar je zin hebben, ofzo, en dan sterf je
zijn ook kleine dingen om het leuk te maken, schijnt weer even lekker weer te wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Helaas momenteel even weinig mogelijkheden momenteel om het leuk te hebben
ach nog een maandje wachten
*schouderklopje* komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Helaas momenteel even weinig mogelijkheden momenteel om het leuk te hebben
ach nog een maandje wachten
dat is inderdaad een kutsituatie...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 06:35 schreef theKiD het volgende:
Bagger.. Ik heb iemand veel te kort gedaan en heb geen idee hoe ik dat terug kan draaien..
Ach ja.. Story of my lifequote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:15 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
dat is inderdaad een kutsituatie...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:27 schreef Trashcanman het volgende:
Nostalgisch, heb net een shitload aan Ome Henk gedownload!
Weet waar je aan begint, Leeuwarden is echt een vreselijke stad. sterkte.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Misschien mijn eigen plekje in Leeuwarden![]()
Inderdaad. Ik ging voor het eerst jaren weer naar Leeuwarden, en stond meteen in de file. We hebben een uur gedaan over één kilometer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, Leeuwarden is echt een vreselijke stad. sterkte.
Gelukkig verschillen meningenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, Leeuwarden is echt een vreselijke stad. sterkte.
OT; vrij goed.
Benauwd ja, ik heb het idee dat het weer in deze ook niet echt meehelpt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds wat benauwd, en dus gestresst.
quote:
..quote:
Hij heeft toch net zo veel recht om daar te wonen? Nietwaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
ZWAAR geïrriteerd. Zit al een half jaar opgescheept met iemand in huis die ik helemaal niet hier wil hebben. Wanneer rot 'ie eindelijk op!![]()
Niet erg attent van haar, heb je haar er op kunnen aanspreken=quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:31 schreef Mishu het volgende:
BoosMijn tante besloot om in de schaarse bezoektijd die we hebben mijn 30 min. aan bezoektijd in te nemen.
Een zus is immers belangrijker dan je eigen kind![]()
Zat ik daar terwijl ik er helemaal voor naar het ziekenhuis was gereisd (zij zou op een bepaalde afgesproken tijd weggaan voor het volgende bezoek, ik dus).
Hoe moeilijk is het om gewoon even met je moeder te kunnen praten na een heftige operatie?
zoietsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:07 schreef Miam het volgende:
echt heel erg bezorgd. kan alleen maar janken geloof ik.
Daten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef Tamashii het volgende:
Pfft. Ik kan echt wel iemand gebruiken die ik helemaal in elkaar wil slaan tot ik niet meer kan en hetzelfde incasseren.
Cheer up... Sla gewoon iemand in elkaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:20 schreef Mishu het volgende:
Alles / veel dingen voelen kut. Op dit moment is eigenlijk niks zoals ik het wil, alles loopt foutNiemand snapt me, op mijn ouders na dan... De rest lijken wel allemaal fuck you Mishu te zeggen. Constant.
Mjah... doe m'n best. Mag je ook je kat slaan/een por geven? Ik wil natuurlijk geen klappen terug krijgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cheer up... Sla gewoon iemand in elkaar
Jou slaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... je mag me wel slaan als je er daarna ook een kusje op geeft
Fixedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
in je gezocht?
Jouw demotivatie is ook lief
Uh, nee? Het is mijn ex en het huis staat op mijn naam.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft toch net zo veel recht om daar te wonen? Nietwaar?
Aawhquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef minthy het volgende:
Begint to me door te dringen dat ik iemand echt heb kunnen helpen. Maakt me blij
Trap hem er dan uit joh.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uh, nee? Het is mijn ex en het huis staat op mijn naam.
Hij mag in mijn bed slapen omdat ie nergens anders heen kan, maar voert tegelijk geen donder uit om iets anders te vinden.![]()
Tuurlijk, want dat is normaal, iemand uit huis trappen die nergens heen kan behalve naar z'n ouders in het buitenland? = baan kwijt, vriendin kwijt en toekomst kwijt?quote:
Dus in plaats daarvan laat je hem lekker lammen bij jou?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat is normaal, iemand uit huis trappen die nergens heen kan behalve naar z'n ouders in het buitenland? = baan kwijt, vriendin kwijt en toekomst kwijt?
Ja, tis allebei kut hè, daarom ook frustrerend enquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Dus in plaats daarvan laat je hem lekker lammen bij jou?
Edit: neem aan dat het uit is om een reden.
Ligt nu het gevaar dan niet op de loer dat hij hier wel goed zit? En niet de moeite neemt snel iets anders te zoeken? Misschien wil je hem nog wel terug, anders had je hem er wel uitgezet, misschien motiveert hij zo, ik lul maar wat want ken beide en de situatie niet maar dit zou fok niet zijn als ik mijn mening niet gafquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, tis allebei kut hè, daarom ook frustrerend en![]()
...
Het is ook niet dat we ruzie hebben ofzo, ik wil gewoon geen puberkind meer in huis en doorgaan met m'n eigen levenMaar iemand z'n toekomst ontzeggen in ruil voor je eigen geluk is wel iets wat nogal harteloos en onmenselijk is, vind ik.
Al eens geprobeert hem flink de wind van voren te geven en strikte afspraken met hem te maken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, tis allebei kut hè, daarom ook frustrerend en![]()
...
Het is ook niet dat we ruzie hebben ofzo, ik wil gewoon geen puberkind meer in huis en doorgaan met m'n eigen levenMaar iemand z'n toekomst ontzeggen in ruil voor je eigen geluk is wel iets wat nogal harteloos en onmenselijk is, vind ik.
Hehequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ligt nu het gevaar dan niet op de loer dat hij hier wel goed zit? En niet de moeite neemt snel iets anders te zoeken? Misschien wil je hem nog wel terug, anders had je hem er wel uitgezet, misschien motiveert hij zo, ik lul maar wat want ken beide en de situatie niet maar dit zou fok niet zijn als ik mijn mening niet gaf
Da's lief!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef Mishu het volgende:
Als verassing voor mijn moeder hebben mijn vader en ik de entreegang helemaal opgeknapt. Alles is gewit, 2 muurplanken geverfd met houtverf in taupe en een vet gave metallic pot waar 2 orchideen in komen. Wat een leuk spontaan idee![]()
Zal moeders vast leuk vinden als ze morgen ontslagen wordt uit het ziekenhuis
Ga je op jezelf wonen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bezig met het inpakken van spullen... heel vreemd om je slaapkamer, waar je jaren hebt doorgebracht ineens leeg te gaan ruimen
Het erge is dat deze kamer straks ook nog van m'n broertje wordt... Bah, daar kan ik ff niet tegen.
Ik ga op kamers ja... het voelt echt alsof een heel verleden ineens achter me verloren gaatquote:
Geef het 3 maand op zijn hoogst en je wil niets andersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ga op kamers ja... het voelt echt alsof een heel verleden ineens achter me verloren gaat
Niet fijn
Ik ook.quote:
Ja nou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef Mishu het volgende:
[..]
I wanna know what love iiis, I want you to show meee.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
Sociaal doch energieloos, behoefte om gehypnotiseerd te worden door een mooi vrouwelijk lief wezen dat met mij het leven wilt delen en mij in slaap sust met haar mooie stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |