Welke? Dat ik me vaak neutraal voel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens mij horen die klachten bij depressie. Wel irri idd.
Tja, als mensen jou het beste ook niet gunnen is het niet meer dan logisch dat ze zelf ook meters diep de stront in mogen zakken toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Noem het jaloezie, noem het afgunst, maar sommige mensen wens ik echt alle ongeluk toe
Hoe kutter die mensen het hebben, hoe meer ik ervan geniet.
Maargoed, het zou me eigenlijk geen reet moeten interesseren, helaas doet het dat toch.
Nee dat je anderen dusdanig haat dat je ze ergs toewenst. Als je lekker in je vel zit dan zal het je biet wezen en negeer je die persoon.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke? Dat ik me vaak neutraal voel?
Ik ben inderdaad depressief en heb last van depersonalisatie.
Dat is dus juist het probleem: door die ene persoon kán ik niet lekker in mijn vel zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee dat je anderen dusdanig haat dat je ze ergs toewenst. Als je lekker in je vel zit dan zal het je biet wezen en negeer je die persoon.
Interessant.quote:
Ja maar haar ga je niet veranderen. Je zult het toxh bij jezelf moeten vinden, een oplossing, hoe lullig het ook klinkt. * hug *quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is dus juist het probleem: door die ene persoon kán ik niet lekker in mijn vel zitten.
Door haar ben ik i.p.v. gedeeltelijk volledig arbeidsongeschikt geraakt, is mijn dosis antidepressiva verdubbeld en heb ik niet alleen maar verschillende dwangklachten, maar ook echt OCD.
Dat kan ik echt niet zomaar vergeten. Ik word er op elk moment van elke dag aan herinnerd.
ik hoef al niet meer, maar nog wel voor ik naar bed ga gok ik zo. Ach ja minder om te hoeven vegen denk ik dan maarquote:
op fok kan je dit beter zo rond zaterdagnacht zeggenquote:
Hoezo? Omdat die zaterdagavond ook allemaal thuis zitten? Misschien maar goed dat ik het dan nu typquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:41 schreef n8n het volgende:
[..]
op fok kan je dit beter zo rond zaterdagnacht zeggen
succes daarmee, ik ben wat frusti omdat mijn broertje het verkeerde pakje peuken mee heeft genomen en ik nu met 1 over blijfquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:46 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat die zaterdagavond ook allemaal thuis zitten? Misschien maar goed dat ik het dan nu typ![]()
Ik mis mijn ex, that's it. Direct maar slapen en maar niet hem denken.
Ik voel me opeens een stuk beter nu ik dit gelezen heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:06 schreef n8n het volgende:
pakje peuken gevonden yeah.
zin van het leven is het naar je zin hebben, ofzo, en dan sterf je
door welk gedeelte? blij dat ik kon helpenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik voel me opeens een stuk beter nu ik dit gelezen heb.
Nou dat was licht sarcasme maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:12 schreef n8n het volgende:
[..]
door welk gedeelte? blij dat ik kon helpen
dat weet niemand maar stiekem heb ik dat best vaakquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou dat was licht sarcasme maar je hebt wel gelijk.
Dat zal vast ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:17 schreef n8n het volgende:
[..]
dat weet niemand maar stiekem heb ik dat best vaak
Helaas momenteel even weinig mogelijkheden momenteel om het leuk te hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:06 schreef n8n het volgende:
pakje peuken gevonden yeah.
zin van het leven is het naar je zin hebben, ofzo, en dan sterf je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |