Mjah... doe m'n best. Mag je ook je kat slaan/een por geven? Ik wil natuurlijk geen klappen terug krijgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cheer up... Sla gewoon iemand in elkaar
Jou slaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... je mag me wel slaan als je er daarna ook een kusje op geeft
Fixedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
in je gezocht?
Jouw demotivatie is ook lief
Uh, nee? Het is mijn ex en het huis staat op mijn naam.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft toch net zo veel recht om daar te wonen? Nietwaar?
Aawhquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef minthy het volgende:
Begint to me door te dringen dat ik iemand echt heb kunnen helpen. Maakt me blij
Trap hem er dan uit joh.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uh, nee? Het is mijn ex en het huis staat op mijn naam.
Hij mag in mijn bed slapen omdat ie nergens anders heen kan, maar voert tegelijk geen donder uit om iets anders te vinden.![]()
Tuurlijk, want dat is normaal, iemand uit huis trappen die nergens heen kan behalve naar z'n ouders in het buitenland? = baan kwijt, vriendin kwijt en toekomst kwijt?quote:
Dus in plaats daarvan laat je hem lekker lammen bij jou?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat is normaal, iemand uit huis trappen die nergens heen kan behalve naar z'n ouders in het buitenland? = baan kwijt, vriendin kwijt en toekomst kwijt?
Ja, tis allebei kut hè, daarom ook frustrerend enquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Dus in plaats daarvan laat je hem lekker lammen bij jou?
Edit: neem aan dat het uit is om een reden.
Ligt nu het gevaar dan niet op de loer dat hij hier wel goed zit? En niet de moeite neemt snel iets anders te zoeken? Misschien wil je hem nog wel terug, anders had je hem er wel uitgezet, misschien motiveert hij zo, ik lul maar wat want ken beide en de situatie niet maar dit zou fok niet zijn als ik mijn mening niet gafquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, tis allebei kut hè, daarom ook frustrerend en![]()
...
Het is ook niet dat we ruzie hebben ofzo, ik wil gewoon geen puberkind meer in huis en doorgaan met m'n eigen levenMaar iemand z'n toekomst ontzeggen in ruil voor je eigen geluk is wel iets wat nogal harteloos en onmenselijk is, vind ik.
Al eens geprobeert hem flink de wind van voren te geven en strikte afspraken met hem te maken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, tis allebei kut hè, daarom ook frustrerend en![]()
...
Het is ook niet dat we ruzie hebben ofzo, ik wil gewoon geen puberkind meer in huis en doorgaan met m'n eigen levenMaar iemand z'n toekomst ontzeggen in ruil voor je eigen geluk is wel iets wat nogal harteloos en onmenselijk is, vind ik.
Hehequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ligt nu het gevaar dan niet op de loer dat hij hier wel goed zit? En niet de moeite neemt snel iets anders te zoeken? Misschien wil je hem nog wel terug, anders had je hem er wel uitgezet, misschien motiveert hij zo, ik lul maar wat want ken beide en de situatie niet maar dit zou fok niet zijn als ik mijn mening niet gaf
Da's lief!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef Mishu het volgende:
Als verassing voor mijn moeder hebben mijn vader en ik de entreegang helemaal opgeknapt. Alles is gewit, 2 muurplanken geverfd met houtverf in taupe en een vet gave metallic pot waar 2 orchideen in komen. Wat een leuk spontaan idee![]()
Zal moeders vast leuk vinden als ze morgen ontslagen wordt uit het ziekenhuis
Ga je op jezelf wonen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bezig met het inpakken van spullen... heel vreemd om je slaapkamer, waar je jaren hebt doorgebracht ineens leeg te gaan ruimen
Het erge is dat deze kamer straks ook nog van m'n broertje wordt... Bah, daar kan ik ff niet tegen.
Ik ga op kamers ja... het voelt echt alsof een heel verleden ineens achter me verloren gaatquote:
Geef het 3 maand op zijn hoogst en je wil niets andersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ga op kamers ja... het voelt echt alsof een heel verleden ineens achter me verloren gaat
Niet fijn
Ik ook.quote:
Ja nou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef Mishu het volgende:
[..]
I wanna know what love iiis, I want you to show meee.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
Sociaal doch energieloos, behoefte om gehypnotiseerd te worden door een mooi vrouwelijk lief wezen dat met mij het leven wilt delen en mij in slaap sust met haar mooie stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |