Weet waar je aan begint, Leeuwarden is echt een vreselijke stad. sterkte.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Misschien mijn eigen plekje in Leeuwarden![]()
Inderdaad. Ik ging voor het eerst jaren weer naar Leeuwarden, en stond meteen in de file. We hebben een uur gedaan over één kilometer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, Leeuwarden is echt een vreselijke stad. sterkte.
Gelukkig verschillen meningenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, Leeuwarden is echt een vreselijke stad. sterkte.
OT; vrij goed.
Benauwd ja, ik heb het idee dat het weer in deze ook niet echt meehelpt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds wat benauwd, en dus gestresst.
quote:
..quote:
Hij heeft toch net zo veel recht om daar te wonen? Nietwaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
ZWAAR geïrriteerd. Zit al een half jaar opgescheept met iemand in huis die ik helemaal niet hier wil hebben. Wanneer rot 'ie eindelijk op!![]()
Niet erg attent van haar, heb je haar er op kunnen aanspreken=quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:31 schreef Mishu het volgende:
BoosMijn tante besloot om in de schaarse bezoektijd die we hebben mijn 30 min. aan bezoektijd in te nemen.
Een zus is immers belangrijker dan je eigen kind![]()
Zat ik daar terwijl ik er helemaal voor naar het ziekenhuis was gereisd (zij zou op een bepaalde afgesproken tijd weggaan voor het volgende bezoek, ik dus).
Hoe moeilijk is het om gewoon even met je moeder te kunnen praten na een heftige operatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |