neem de trompet van je huisgenoot mee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ook weer wat leuks met zeik had een boete gekregen, aangevochten en nu heb ik t bedrag teruggestort gekregen, kreeg ik toch een uitnodiging voor n hoorzitting van ze
werkt volledig langs elkaar heen daar
Ik ook zo ietsquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:18 schreef Høken het volgende:
Kloten, heb 't net bijna verpest bij m'n vriend geloof ik. Heb vanavond iig wel weer wat goed te maken.
quote:
Thnxquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef minthy het volgende:
Ontzettend gefrustreerd, ik heb allerlei gevoelens overhoop gehaald... Morgen een dagje vrij gelukkig, kan ik ze op mijn gemak weer uit de knoop halen![]()
Komt allemaal goed!! Zoals een wijs man (paar wk terug die begrafenis van gehad) vorig jaar tegen me zei:"Het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht!!"quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
Zo ontzettend verdrietig, alleen en onzeker ineens
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Høken het volgende:
Lelijk. Waardeloos. Dik. Nutteloos. Alsof ik hier niet meer thuis hoor.
Sinds wanneer is stappen een verplichting.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 06:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog steeds moe, maar moet over 10 min op weg naar mijn week, tot een uur of 6 werken en dan nog stappen ik weet niet of ik dat trek!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef pgrferrari het volgende:
Kut, ik heb nergens zin meer in.Echt niet gwn.
Het ging net weer beter.![]()
Sneu. Aan de andere kant: backpackers uit de hele wereld gaan naar Amsterdam (waarom weggaan).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef Mishu het volgende:
Achtergelaten... iedereen gaat op vakantie behalve ik..
Dat is waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sneu. Aan de andere kant: backpackers uit de hele wereld gaan naar Amsterdam (waarom weggaan).
Dat heb ik ook, hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Noem het jaloezie, noem het afgunst, maar sommige mensen wens ik echt alle ongeluk toe
Hoe kutter die mensen het hebben, hoe meer ik ervan geniet.
Maargoed, het zou me eigenlijk geen reet moeten interesseren, helaas doet het dat toch.
Volgens mij horen die klachten bij depressie. Wel irri idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, hoor.
Maar dan vooral bij bepaalde mensen.
"Dat wens je toch niemand toe?" Nou, echt wel. Eén persoon zeker.
Ik voel me neutraal, zoals zovaak.
Same here.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, hoor.
Maar dan vooral bij bepaalde mensen.
"Dat wens je toch niemand toe?" Nou, echt wel. Eén persoon zeker.
Oei herkenbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Noem het jaloezie, noem het afgunst, maar sommige mensen wens ik echt alle ongeluk toe
Hoe kutter die mensen het hebben, hoe meer ik ervan geniet.
Maargoed, het zou me eigenlijk geen reet moeten interesseren, helaas doet het dat toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |