Kon zijn dat je een van de ehm, miljoenen moslims was die wel dronk.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
@ Whis, op deze mag ik ook graag meebleren:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kon zijn dat je een van de ehm, miljoenen moslims was die wel dronk.
Zeker, geef me 't adres van een Nederlandstalig feest met Nederlandse muziek en ik kom.quote:
Kon ook zijn dat ik een van de duizenden moslimterroristen was die wel explodeerden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kon zijn dat je een van de ehm, miljoenen moslims was die wel dronk.
Ja maar dacht dat de aanname alcohol drinker wat beter zou vallen dan fundamentalist.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kon ook zijn dat ik een van de duizenden moslimterroristen was die wel explodeerden.
Het zijn beide exponenten van onislamitisch gedrag wat mij betreft, hoewel ik hen daar niet "minder" als moslim zal gaan beschouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dacht dat de aanname alcohol drinker wat beter zou vallen dan fundamentalist.
Respect, ik mocht je al, maar nu nog meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, geef me 't adres van een Nederlandstalig feest met Nederlandse muziek en ik kom.
Als het maar een vrolijke beat is, ik hou niet van droevige muziek, ik wil gewoon aan het bier, domme kop opzetten en meebrallen en hossen.
Oh ja hoor, ben in 't buitenland ook alle Oktoberfest/Holland house feesten afgestruind, als er zo'n feest is dan ben ik gewoon van de partij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Respect, ik mocht je al, maar nu nog meer
Rennenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Ow kut, ik moet gaan, word om 11 uur in de kroeg verwacht
Haha, gezelligheid toegewenstquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Drink ze!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Mwah, dat is seks voor het huwelijk ook, who cares.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn beide exponenten van onislamitisch gedrag wat mij betreft, hoewel ik hen daar niet "minder" als moslim zal gaan beschouwen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Stuur hem wat songtexten van Frank Boeijen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
O God, zit me hier klem te zuipen en te zingen op Nederlandstalige muziek terwijl ik chat met een uitwisselingsstudent uit Spanje die fatsoenlijk Nederlands wil leren van me.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
O God, zit me hier klem te zuipen en te zingen op Nederlandstalige muziek terwijl ik chat met een uitwisselingsstudent uit Spanje die fatsoenlijk Nederlands wil leren van me.
Mja ach, toch maar vriendelijk zijn, hij heeft 'n oogje op mij.quote:
Sterkte danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
Jij moet echt goddelijk zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja ach, toch maar vriendelijk zijn, hij heeft 'n oogje op mij.
Haha snap er ook geen hol van hoor, maar an sich wel leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij moet echt goddelijk zijn![]()
![]()
Maar snel dat weekend in de Oost plannen dan![]()
Pics?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
Omg, lees net een artikel in een tijdschrift, een achternicht van mij is gewoon stripster in Moulin Rouge.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
Omg, lees net een artikel in een tijdschrift, een achternicht van mij is gewoon stripster in Moulin Rouge.
Ben je gek.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
Wij zaten 't thuis echt te lezen en zo van: WTF?quote:
Dat ken ik. Gewoon vriendelijk zijn voor het geval datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja ach, toch maar vriendelijk zijn, hij heeft 'n oogje op mij.
Waar de Telegraaf wel niet handig voor is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
Wat kan die Voorschrift toch veel dingen tegelijk doen.
Oh nee, het is al veranderd naar: "Nah, you'd better teach me face to face soon".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ken ik. Gewoon vriendelijk zijn voor het geval dat
Zingen niet meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Zingen, zuipen, chatten én de Telegraaf lezen.
Wat een enorme blunder, er staat student maar vervolgens bedoelen ze een HBO-scholier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loedbad__.html?p=7,1
Friek_ ??
Ja elitair ventjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een enorme blunder, er staat student maar vervolgens bedoelen ze een HBO-scholier.
Meh.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een enorme blunder, er staat student maar vervolgens bedoelen ze een HBO-scholier.
Ach.. waarschijnlijk zijn ze bang voor boze Telegraaf-lezers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ook tijdje HBO gedaan.quote:
Moet ik even zoeken, ligt niet voor het oprapen, is 80's dance wel goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
V_P, heb je nog wat leuks (NIET klassiek of house/dance/tance whatever)??
Ach, ik heb 2x HBO en 1x univ.. Maar ik kan er wel om lachenquote:
Haha. Misschien vertel ik mijn kids later: "Ja, jullie pa heeft vroeger VMBO gedaan".quote:
Was gisteren aan het skateboarden. Loopt er een klein ventje langs met een klappertjespistool. Zegt ie tegen z'n vriendje: "Als deze echt was zou ik iedereen doodschieten".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loedbad__.html?p=7,1
Friek_ ??
Vast wel, want 80'squote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken, ligt niet voor het oprapen, is 80's dance wel goed?
Och, ook leuk als je later aan de open haard zit met een glas champagne en een dikke sigaar, "hurr durr papa heeft VMBO gehaald, hurr durr durrrr haha".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha. Misschien vertel ik mijn kids later: "Ja, jullie pa heeft vroeger VMBO gedaan".
Of het ergste scenario: "Ja, je papa heeft een diploma. MBO."
Is dit ook goed whis?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ik heb 2x HBO en 1x univ.. Maar ik kan er wel om lachen
Het enige waar je dan aan zit is de bedelstaf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ook leuk als je later aan de open haard zit met een glas champagne en een dikke sigaar, "hurr durr papa heeft VMBO gehaald, hurr durr durrrr haha".
So what, technisch gezien heb ik ook een VMBO diploma behaald.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het enige waar je dan aan zit is de bedelstaf.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was gisteren aan het skateboarden. Loopt er een klein ventje langs met een klappertjespistool. Zegt ie tegen z'n vriendje: "Als deze echt was zou ik iedereen doodschieten".
Volgens mij is dat vrij normaal tegenwoordig
Die van Gary Jules is veel beter.quote:
Die ken ik niet eensquote:
quote:
quote:
Waarom noemt men mij brombeertje? Ik heb al lachrimpelsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi erik![]()
Gaat het niet zo lekker vanaaf, brombeertje?
Ja, oude zwijmelrockquote:
Liefkoosnaampje blijkbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom noemt men mij brombeertje? Ik heb al lachrimpels
Oja, Phil staat aan. One more night
Les Poppeysquote:
Ja die had ik gisteravond ookquote:
quote:
Jij bent vast 17 ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef Thomas B. het volgende:
De 80s waren zwaar kut. Behalve The Smiths natuurlijk.
Ook mooi, wel overdreven, maar toch mooi..quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef Thomas B. het volgende:
En The Curequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef Thomas B. het volgende:
I rest my case. Behalve Sting misschien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
![]()
Phil Collins
Peter Gabriel
Robert Palmer
Michael McDonald
Sting
Paul Carrack
Moet ik doorgaan?
Michael McDonald, post daar eens iets vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
![]()
Phil Collins
Peter Gabriel
Robert Palmer
Michael McDonald
Sting
Paul Carrack
Moet ik doorgaan?
Neuhquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wel iets ouder. Maar de 80s waren toch wel bijna net zo kut als de 90s
Hoe kan je Gabriel nou niet waarderen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
I rest my case. Behalve Sting misschien.
Thanks, zat net de vloer op te kijken maar dit is wel wat leuker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Thomas B. het volgende:
Voor de fans: docu over The Doors nu bij Het Uur van de Wolf op Nederland 3. Net begonnen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Thomas B. het volgende:
Voor de fans: docu over The Doors nu bij Het Uur van de Wolf op Nederland 3. Net begonnen.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe kan je Gabriel nou niet waarderen?
Genesis misschien?
Genesis is wel ok.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Genesis misschien?
Hebben ze je weer vrijgelaten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Thanks, zat net de vloer op te kijken maar dit is wel wat leuker.
http://www.eo.nl/nederlandzingtopzondagquote:Nederland zingt op Zondag
Een programma met veel koor- en samenzang en een meditatie van ds. Arie van der Veer. Ook gaat hij met iemand in gesprek over zijn of haar geloof.
We hebben alle informatie van een militante eenling op Zuid verzameld dus ik kon de heli aan de grond zetten.quote:
Genoeg idioten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
Dat dit serieus een programma is:
[..]
http://www.eo.nl/nederlandzingtopzondag
Oh ff kijken, is mss wel leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Thomas B. het volgende:
Het zal wel heiligschennis zijn, maar ik kan het niet uitstaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Genesis misschien?
Ik denk dat jij de laatste bent die over muziek moet oordelen na die absolute wansmaak die je hier tentoonspreidde.quote:
Ik zeg, een Celine Dion....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de laatste bent die over muziek moet oordelen na die absolute wansmaak die je hier tentoonspreidde.
Zet die DVD maar op met je vriendje, gegarandeerd succes.quote:
Moet je eens zoeken naar "kale vandalen" die zijn pas slechtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef Picchia het volgende:
Wat vind ik toch een kwaliteitsnummers op YouTube.
Je had ook kunnen aankloppen hoor, dan had ik je die informatie ook zo kunnen verstrekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef Tem het volgende:
[..]
We hebben alle informatie van een militante eenling op Zuid verzameld dus ik kon de heli aan de grond zetten.
Ik heb niet zo'n relatie met mijn vriendjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zet die DVD maar op met je vriendje, gegarandeerd succes.
Pf, mijn zangers zingen tenminste niet alsof ze 100 keer op de neus geramd zijn of een ontsteking hebben waar de grootste hooikoortslijer nog om moet lachen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de laatste bent die over muziek moet oordelen na die absolute wansmaak die je hier tentoonspreidde.
Geweldige beeldspraak.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pf, mijn zangers zingen tenminste niet alsof ze 100 keer op de neus geramd zijn of een ontsteking hebben waar de grootste hooikoortslijer nog om moet lachen.
Als ik dat nummer luister voel ik mij net Cuban Pete.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken naar "kale vandalen" die zijn pas slecht
Ik moest op tijd zijn voor battle of drums.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had ook kunnen aankloppen hoor, dan had ik je die informatie ook zo kunnen verstrekken.
Alcohol heeft zo z'n pro's.quote:
Ik ga de hele avond Thomas von der Dunk draaien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:29 schreef Thomas B. het volgende:
Nu ga ik waarschijnlijk weer de hele nacht Doors platen draaien.
Nou, dan doen we toch een Genesis hit met oorspronkelijk Collins als zanger , nu zonder Collins, kijken of je deze dan wel kan waarderen:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pf, mijn zangers zingen tenminste niet alsof ze 100 keer op de neus geramd zijn of een ontsteking hebben waar de grootste hooikoortslijer nog om moet lachen.
Owh shit, je wordt depri van champagnequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
Boh, ik mis een collega van me, het ouwehoeren met haar.
De film was ook wel aardig goed vond ik. Mooi tijdsbeeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:29 schreef Thomas B. het volgende:
Nu ga ik waarschijnlijk weer de hele nacht Doors platen draaien.
Ja, veel beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dan doen we toch een Genesis hit met oorspronkelijk Collins als zanger , nu zonder Collins, kijken of je deze dan wel kan waarderen:
Na een eerder hoogtepunt vanavond merk ik opeens dat mijn mood enorm naar beneden zak, ik voel me een beetje eenzaam (jaja, royal sadness, ik weet het).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh shit, je wordt depri van champagne
Nee. Geen idee hoe ik eraan kom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
Eriksd, heb jij je muzieksmaak toevallig te danken aan Vice City?
Ik denk eerder aan hersenletsel na een ongeluk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
Eriksd, heb jij je muzieksmaak toevallig te danken aan Vice City?
Bedoel je de documentaire of de speelfilm met Val Kilmer. Die is geniaal inderdaad!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef Tem het volgende:
[..]
De film was ook wel aardig goed vond ik. Mooi tijdsbeeld.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na een eerder hoogtepunt vanavond merk ik opeens dat mijn mood enorm naar beneden zak, ik voel me een beetje eenzaam (jaja, royal sadness, ik weet het).
Liep jij niet met een veer op je harses, mafklapper?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan hersenletsel na een ongeluk.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan hersenletsel na een ongeluk.
Knuff!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na een eerder hoogtepunt vanavond merk ik opeens dat mijn mood enorm naar beneden zak, ik voel me een beetje eenzaam (jaja, royal sadness, ik weet het).
Ja, maar die heeft niets met m'n muzieksmaak te maken, ik prop hem immers niet in m'n oor ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liep jij niet met een veer op je harses, mafklapper?
Ook voor jou danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar........ik voel mij zo verdomd alleen!!!
Ik ben er over 2 uur schat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar........ik voel mij zo verdomd alleen!!!
Die met Val Kilmer en Meg Ryan van Oliver stone. In de jaren 90 had je zo'n Doors revivalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedoel je de documentaire of de speelfilm met Val Kilmer. Die is geniaal inderdaad!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft niets met m'n muzieksmaak te maken, ik prop hem immers niet in m'n oor ofzo.
Oh, zover ben je al?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft niets met m'n muzieksmaak te maken, ik prop hem immers niet in m'n oor ofzo.
Uhhh, die andere was voor Muttiequote:
Ik ben weliswaar autist, maar niet geestelijk gehandicapt hoor!quote:
Zolconquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:34 schreef Zolcon het volgende:
Goedenavond politiek geïnteresseerde knuffelaars
Heb het al aangepast.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh, die andere was voor Muttie
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar autist, maar niet geestelijk gehandicapt hoor!
Dus ik prop niets in mijn lichaam, maar kwijl daarvoor wel op sommige schouders (afhankelijk van wie het is).
Ik dacht dat jij bezet was?quote:
Heb The Doors pas ontdekt in 2001 denk ik. Was toen 14 en m'n moeder had er nog allemaal platen van in de kast staan. Daarna zwaar verslaafd geraaktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Die met Val Kilmer en Meg Ryan van Oliver stone. In de jaren 90 had je zo'n Doors revivalleuke tijd.
Ow god, was dat vandaag?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Nette bijeenkomst van PvdA in Amsterdam. Net terug (was nog ff de kroeg ingegaan erna). Van Thijn was echt oprecht boos en aangeslagen
U stopt veren in uw oor?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't niet lief dat je ons geestelijk gehandicapt noemt.
Ik ben weliswaar autist, maar niet geestelijk gehandicapt hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben je nu verdrietig dat ik NIET op jouw schouder heb gekwijld?
SHHHT!quote:
Ja, duurde niet lang maar wel zo beleefd voor een zusterpartij.quote:
Wat een haat hier weer. Ik ga al!quote:
In R'dam?? Denk het nietquote:
Nee, maar wel in m'n reet, word ik lekker arrogant van.quote:
Ja, ik zat eerder aan veren en dat soort voorwerpen te denken, nadat eriksd stelde dat ik net de stap gemaakt had van uitermate infantiliteit tot normale infantiliteit, aangezien ik geen voorwerpen meer in mijn lichaam inbreng.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar autist, maar niet geestelijk gehandicapt hoor!
Dus ik prop niets in mijn lichaam,
Las erover jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Nette bijeenkomst van PvdA in Amsterdam. Net terug (was nog ff de kroeg ingegaan erna). Van Thijn was echt oprecht boos en aangeslagen
Loopt dat dan niet erg ongemakkelijk?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar wel in m'n reet, word ik lekker arrogant van.
Haha snap ik wel, maar lief dat je draait.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerder aan veren en dat soort voorwerpen te denken, nadat eriksd stelde dat ik net de stap gemaakt had van uitermate infantiliteit tot normale infantiliteit, aangezien ik geen voorwerpen meer in mijn lichaam inbreng.
Ik schat mensen altijd op hun waarde.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerder aan veren en dat soort voorwerpen te denken, nadat eriksd stelde dat ik net de stap gemaakt had van uitermate infantiliteit tot normale infantiliteit, aangezien ik geen voorwerpen meer in mijn lichaam inbreng.
Neu, beeldspraak he schat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt dat dan niet erg ongemakkelijk?
Coole ma.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb The Doors pas ontdekt in 2001 denk ik. Was toen 14 en m'n moeder had er nog allemaal platen van in de kast staan. Daarna zwaar verslaafd geraakt
Nee, autistenspel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Zolcon het volgende:
Speelt iemand van jullie heel toevallig wel eens minecraft. Heb het pas ontdekt. wat een geweldig spelletje
Ben jij van '87? Dan heb je helemaal niks meegekregen van de 80'squote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb The Doors pas ontdekt in 2001 denk ik. Was toen 14 en m'n moeder had er nog allemaal platen van in de kast staan. Daarna zwaar verslaafd geraakt
Heb het een tijdje gedaan, een enorme stad gebouwd met een aantal anderen. En toen ermee genokt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Zolcon het volgende:
Speelt iemand van jullie heel toevallig wel eens minecraft. Heb het pas ontdekt. wat een geweldig spelletje
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Zolcon het volgende:
Heb het al een maand of wat niet meer aangeraakt, maar ik speel het sinds de eerste beta's.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Zolcon het volgende:
Je begint vormen aan te nemen zoals die van mijn collega (studeert Geneeskunde). Die verteld me ook meestal de meest ranzige verhalen zodat ik er gewoon ter plekke zwaar akelige van word omdat ik het voor me zie. Dus ik stel dan ook altijd dat ze me psychisch mishandelt.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Coole ma.
Aparte muzieksmaak heb je dan wel voor je leeftijd. Maar goed dat heeft Erik ook alleen gaat dat meer richting wansmaak
Sorry, maar ik heb m'n tag niet voor niets verdiend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je begint vormen aan te nemen zoals die van mijn collega (studeert Geneeskunde). Die verteld me ook meestal de meest ranzige verhalen zodat ik er gewoon ter plekke zwaar akelige van word omdat ik het voor me zie. Dus ik stel dan ook altijd dat ze me psychisch mishandelt.
Nu voel ik me veilig en geborgen in de armen van FOK-POL, maar kom jij weer met hetzelfde soort psychische mishandeling.
Stop blowing my cover you asshole!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog even losgaan voor de ramadam begint zeker?
Een ware moslim heeft geen seks voor het huwelijk, schavuit.quote:
Gewoon voor het zingen de kerk uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ware moslim heeft geen seks voor het huwelijk, schavuit.
So what, ook al kom je klaar over een badeend na het neuken, het is en blijft seks.quote:
Leugens.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So what, ook al kom je klaar over een badeend na het neuken, het is en blijft seks.
Hihi, je bent net zo ongelovig als die zuiplappen.quote:
Ja daag. Ik hoef geen stront aan mijn piemel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch altijd meteen anaal neuken, zodat het vermeende maagdenvlies intact blijft?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon voor het zingen krijsen de kerk moskee uit.
Jalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Haha true. Maar volgens mij is objectief wel vast te stellen dat na de 70s allemaal bergaf ging. Maar zoals Tem als zegt, ik heb een vrij aparte muzieksmaak voor m'n leeftijdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij van '87? Dan heb je helemaal niks meegekregen van de 80's
Ow, dat is anders wat ik van de Perzische studente's op de uni had vernomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja daag. Ik hoef geen stront aan mijn piemel.
Tsja, ik en VS en erik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha true. Maar volgens mij is objectief wel vast te stellen dat na de 70s allemaal bergaf ging. Maar zoals Tem als zegt, ik heb een vrij aparte muzieksmaak voor m'n leeftijd
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa
smaak is niet leeftijdsgebondenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha true. Maar volgens mij is objectief wel vast te stellen dat na de 70s allemaal bergaf ging. Maar zoals Tem als zegt, ik heb een vrij aparte muzieksmaak voor m'n leeftijd
Zeeeeeg, komme gij ook een druppelken loater?quote:
Nee, ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
heb ik het al langer vol gehouden fan mlg?
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
heb ik het al langer vol gehouden fan mlg?
Een collega wat?quote:
Dit is niet echt opbeurende info.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is niet echt opbeurende info.
Love is in the airquote:
Doet me denken aan de Crazy Dutchman van Austin Powers.quote:
Ahjoh, een lekker dom jong dingetje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is niet echt opbeurende info.
Mooi, want in het echt doe ik dat ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Crazy Dutchman van Austin Powers.
Altijd de zangers vernoemen.
Mijn geaardheid is zojuist een stukje gestorven.quote:
Schmoke and a pancake?quote:
In Duits zegt men niet voor niets "dumm fickt gut".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahjoh, een lekker dom jong dingetje.
Met of zonder gezelschap?quote:
His fassherquote:
Niks mis mee. Eindelijk iemand met een beetje smaakquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Duits zegt men niet voor niets "dumm fickt gut".
Het is ook zo ongelofelijk accuraat, Nederlands steenkolen-engels.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
His fassher
Laatst nog bij Tears in Heaven.
Soort zoekt soort hequote:
Ik denk dat daar nog wel wat op af te dingen valt. Mijn muzieksmaak ontwikkelt zich ook constant. Maar The Doors zal wel een constante factor blijven. Als ik ooit kinderen krijg zal ik ze daar ook kennis mee laten maken.quote:
"How do you do? And how do you do you wife?"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook zo ongelofelijk accuraat, Nederlands steenkolen-engels.
Austin Powers in sowieso zo een held. Ik moest vanmiddag pinnen ergens, en het was zo'n pinding waar je hem ervoor in moet steken. Dat kind achter de kassa zegt: je moet hem ervoor insteken. Mijn hoofd was genoeg om haar te doen zeggen: hou eens op met dat gelach.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook zo ongelofelijk accuraat, Nederlands steenkolen-engels.
Zat ook eens met een homosexuele buttler opgesloten in een lift, maar gelukkig was het een aardige gast (in z'n vorige leven music producer in de VS geweest) die ook interessante verhalen kon vertellen.quote:
Dunglish.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"How do you do? And how do you do you wife?"
Om je kapot te schamen inderdaad haha, ik draai me ook altijd standaard om bij die mensen. Laatst zat een collega van mij ook te praten met wat Britten, ben gewoon boos naar buiten gelopen, je schaamt je dood man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thank your kok for the dinner.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe dat nou niet hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Austin Powers in sowieso zo een held. Ik moest vanmiddag pinnen ergens, en het was zo'n pinding waar je hem ervoor in moet steken. Dat kind achter de kassa zegt: je moet hem ervoor insteken. Mijn hoofd was genoeg om te doen zeggen: hou eens op met dat gelach.
Hahaha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Austin Powers in sowieso zo een held. Ik moest vanmiddag pinnen ergens, en het was zo'n pinding waar je hem ervoor in moet steken. Dat kind achter de kassa zegt: je moet hem ervoor insteken. Mijn hoofd was genoeg om te doen zeggen: hou eens op met dat gelach.
when at first you don't suckseed suck,suck againquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om je kapot te schamen inderdaad haha, ik draai me ook altijd standaard om bij die mensen. Laatst zat een collega van mij ook te praten met wat Britten, ben gewoon boos naar buiten gelopen, je schaamt je dood man.![]()
Met. Ik stapte met zes anderen de lift in. De deur ging dicht. En toen we op zo'n knopje drukte hoorde je zo'n stemmetje: "Deze lift is buiten gebruik.". De deuren gingen niet meer open, niets. Het waren dubbele deuren en konden ze ook niet goed opentrekken.quote:
Tsjaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Thank your kok for the dinner.
Nederlands gala-diner in de US
Toen hij vroeg waarom of ik weg ging kwam ik ook met de repliek "Wot doe joe tink yoeselluf".quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
when at first you don't suckseed suck,suck again
Oeh bah, dat lijkt me best klote eigenlijk. :/quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met. Ik stapte met zes anderen de lift in. De deur ging dicht. En toen we op zo'n knopje drukte hoorde je zo'n stemmetje: "Deze lift is buiten gebruik.". De deuren gingen niet meer open, niets. Het waren dubbele deuren en konden ze ook niet goed opentrekken.
Drukte we op dat alarm knopje. Zegt die vrouw doodleuk dat we maar de brandweer moeten bellen. Maar ja, in die lift heb je geen bereik.Dus na drie keer had zij de brandweer maar gebeld.
Vrouwen half in paniek. Dus ik maande ze tot kalmte. Ik zei: "doe eens rustig, als je in paniek raakt dan raakt de zuurstof eerder op." Maar ja, dat hielp niet. Dus door die drukke dozen in zo'n krappe lift werd het aardig benauwd.
Maar ja, na tig minuten kwam de brandweer langs en die opende de lift van boven.
quote:I am the first woman state secretary for the inside and I’m having my first period
Jij bent echt hilarischquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen hij vroeg waarom of ik weg ging kwam ik ook met de repliek "Wot doe joe tink yoeselluf".
Hij was "not amused".
Mijn Engelse spreekvaardigheid is ook niet optimaalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen hij vroeg waarom of ik weg ging kwam ik ook met de repliek "Wot doe joe tink yoeselluf".
Hij was "not amused".
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met. Ik stapte met zes anderen de lift in. De deur ging dicht. En toen we op zo'n knopje drukte hoorde je zo'n stemmetje: "Deze lift is buiten gebruik.". De deuren gingen niet meer open, niets. Het waren dubbele deuren en konden ze ook niet goed opentrekken.
Drukte we op dat alarm knopje. Zegt die vrouw doodleuk dat we maar de brandweer moeten bellen. Maar ja, in die lift heb je geen bereik.Dus na drie keer had zij de brandweer maar gebeld.
Vrouwen half in paniek. Dus ik maande ze tot kalmte. Ik zei: "doe eens rustig, als je in paniek raakt dan raakt de zuurstof eerder op." Maar ja, dat hielp niet. Dus door die drukke dozen in zo'n krappe lift werd het aardig benauwd.
Na tig minuten kwam de brandweer langs en die opende de lift van boven.![]()
Haha ja, ik checkte meteen op een verborgen camera toen het gebeurde.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oeh bah, dat lijkt me best klote eigenlijk. :/
Mja, maar hij was m'n baas.quote:
Mwah ik spreek 't bijna accentloos tegenwoordig, het is m'n eerste taal bijna. Ik heb vaker dat ik Nederlandse woorden niet ken dan Engels.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn Engelse spreekvaardigheid is ook niet optimaal
OEPSquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja, maar hij was m'n baas.
Vond 'ie niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |