Owh shit, je wordt depri van champagnequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
Boh, ik mis een collega van me, het ouwehoeren met haar.
De film was ook wel aardig goed vond ik. Mooi tijdsbeeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:29 schreef Thomas B. het volgende:
Nu ga ik waarschijnlijk weer de hele nacht Doors platen draaien.
Ja, veel beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dan doen we toch een Genesis hit met oorspronkelijk Collins als zanger , nu zonder Collins, kijken of je deze dan wel kan waarderen:
Na een eerder hoogtepunt vanavond merk ik opeens dat mijn mood enorm naar beneden zak, ik voel me een beetje eenzaam (jaja, royal sadness, ik weet het).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh shit, je wordt depri van champagne
Nee. Geen idee hoe ik eraan kom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
Eriksd, heb jij je muzieksmaak toevallig te danken aan Vice City?
Ik denk eerder aan hersenletsel na een ongeluk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
Eriksd, heb jij je muzieksmaak toevallig te danken aan Vice City?
Bedoel je de documentaire of de speelfilm met Val Kilmer. Die is geniaal inderdaad!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef Tem het volgende:
[..]
De film was ook wel aardig goed vond ik. Mooi tijdsbeeld.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na een eerder hoogtepunt vanavond merk ik opeens dat mijn mood enorm naar beneden zak, ik voel me een beetje eenzaam (jaja, royal sadness, ik weet het).
Liep jij niet met een veer op je harses, mafklapper?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan hersenletsel na een ongeluk.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan hersenletsel na een ongeluk.
Knuff!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na een eerder hoogtepunt vanavond merk ik opeens dat mijn mood enorm naar beneden zak, ik voel me een beetje eenzaam (jaja, royal sadness, ik weet het).
Ja, maar die heeft niets met m'n muzieksmaak te maken, ik prop hem immers niet in m'n oor ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liep jij niet met een veer op je harses, mafklapper?
Ook voor jou danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar........ik voel mij zo verdomd alleen!!!
Ik ben er over 2 uur schat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar........ik voel mij zo verdomd alleen!!!
Die met Val Kilmer en Meg Ryan van Oliver stone. In de jaren 90 had je zo'n Doors revivalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedoel je de documentaire of de speelfilm met Val Kilmer. Die is geniaal inderdaad!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft niets met m'n muzieksmaak te maken, ik prop hem immers niet in m'n oor ofzo.
Oh, zover ben je al?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft niets met m'n muzieksmaak te maken, ik prop hem immers niet in m'n oor ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |