En The Curequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef Thomas B. het volgende:
De 80s waren zwaar kut. Behalve The Smiths natuurlijk.
I rest my case. Behalve Sting misschien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
![]()
Phil Collins
Peter Gabriel
Robert Palmer
Michael McDonald
Sting
Paul Carrack
Moet ik doorgaan?
Michael McDonald, post daar eens iets vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
![]()
Phil Collins
Peter Gabriel
Robert Palmer
Michael McDonald
Sting
Paul Carrack
Moet ik doorgaan?
Neuhquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wel iets ouder. Maar de 80s waren toch wel bijna net zo kut als de 90s
Hoe kan je Gabriel nou niet waarderen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
I rest my case. Behalve Sting misschien.
Thanks, zat net de vloer op te kijken maar dit is wel wat leuker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Thomas B. het volgende:
Voor de fans: docu over The Doors nu bij Het Uur van de Wolf op Nederland 3. Net begonnen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Thomas B. het volgende:
Voor de fans: docu over The Doors nu bij Het Uur van de Wolf op Nederland 3. Net begonnen.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe kan je Gabriel nou niet waarderen?
Genesis misschien?
Genesis is wel ok.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Genesis misschien?
Hebben ze je weer vrijgelaten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Thanks, zat net de vloer op te kijken maar dit is wel wat leuker.
http://www.eo.nl/nederlandzingtopzondagquote:Nederland zingt op Zondag
Een programma met veel koor- en samenzang en een meditatie van ds. Arie van der Veer. Ook gaat hij met iemand in gesprek over zijn of haar geloof.
We hebben alle informatie van een militante eenling op Zuid verzameld dus ik kon de heli aan de grond zetten.quote:
Genoeg idioten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
Dat dit serieus een programma is:
[..]
http://www.eo.nl/nederlandzingtopzondag
Oh ff kijken, is mss wel leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Thomas B. het volgende:
Het zal wel heiligschennis zijn, maar ik kan het niet uitstaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Genesis misschien?
Ik denk dat jij de laatste bent die over muziek moet oordelen na die absolute wansmaak die je hier tentoonspreidde.quote:
Ik zeg, een Celine Dion....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de laatste bent die over muziek moet oordelen na die absolute wansmaak die je hier tentoonspreidde.
Zet die DVD maar op met je vriendje, gegarandeerd succes.quote:
Moet je eens zoeken naar "kale vandalen" die zijn pas slechtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef Picchia het volgende:
Wat vind ik toch een kwaliteitsnummers op YouTube.
Je had ook kunnen aankloppen hoor, dan had ik je die informatie ook zo kunnen verstrekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef Tem het volgende:
[..]
We hebben alle informatie van een militante eenling op Zuid verzameld dus ik kon de heli aan de grond zetten.
Ik heb niet zo'n relatie met mijn vriendjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zet die DVD maar op met je vriendje, gegarandeerd succes.
Pf, mijn zangers zingen tenminste niet alsof ze 100 keer op de neus geramd zijn of een ontsteking hebben waar de grootste hooikoortslijer nog om moet lachen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de laatste bent die over muziek moet oordelen na die absolute wansmaak die je hier tentoonspreidde.
Geweldige beeldspraak.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pf, mijn zangers zingen tenminste niet alsof ze 100 keer op de neus geramd zijn of een ontsteking hebben waar de grootste hooikoortslijer nog om moet lachen.
Als ik dat nummer luister voel ik mij net Cuban Pete.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken naar "kale vandalen" die zijn pas slecht
Ik moest op tijd zijn voor battle of drums.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had ook kunnen aankloppen hoor, dan had ik je die informatie ook zo kunnen verstrekken.
Alcohol heeft zo z'n pro's.quote:
Ik ga de hele avond Thomas von der Dunk draaien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:29 schreef Thomas B. het volgende:
Nu ga ik waarschijnlijk weer de hele nacht Doors platen draaien.
Nou, dan doen we toch een Genesis hit met oorspronkelijk Collins als zanger , nu zonder Collins, kijken of je deze dan wel kan waarderen:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pf, mijn zangers zingen tenminste niet alsof ze 100 keer op de neus geramd zijn of een ontsteking hebben waar de grootste hooikoortslijer nog om moet lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |