Wat een enorme blunder, er staat student maar vervolgens bedoelen ze een HBO-scholier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loedbad__.html?p=7,1
Friek_ ??
Ja elitair ventjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een enorme blunder, er staat student maar vervolgens bedoelen ze een HBO-scholier.
Meh.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een enorme blunder, er staat student maar vervolgens bedoelen ze een HBO-scholier.
Ach.. waarschijnlijk zijn ze bang voor boze Telegraaf-lezers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ook tijdje HBO gedaan.quote:
Moet ik even zoeken, ligt niet voor het oprapen, is 80's dance wel goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
V_P, heb je nog wat leuks (NIET klassiek of house/dance/tance whatever)??
Ach, ik heb 2x HBO en 1x univ.. Maar ik kan er wel om lachenquote:
Haha. Misschien vertel ik mijn kids later: "Ja, jullie pa heeft vroeger VMBO gedaan".quote:
Was gisteren aan het skateboarden. Loopt er een klein ventje langs met een klappertjespistool. Zegt ie tegen z'n vriendje: "Als deze echt was zou ik iedereen doodschieten".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loedbad__.html?p=7,1
Friek_ ??
Vast wel, want 80'squote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken, ligt niet voor het oprapen, is 80's dance wel goed?
Och, ook leuk als je later aan de open haard zit met een glas champagne en een dikke sigaar, "hurr durr papa heeft VMBO gehaald, hurr durr durrrr haha".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha. Misschien vertel ik mijn kids later: "Ja, jullie pa heeft vroeger VMBO gedaan".
Of het ergste scenario: "Ja, je papa heeft een diploma. MBO."
Is dit ook goed whis?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ik heb 2x HBO en 1x univ.. Maar ik kan er wel om lachen
Het enige waar je dan aan zit is de bedelstaf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ook leuk als je later aan de open haard zit met een glas champagne en een dikke sigaar, "hurr durr papa heeft VMBO gehaald, hurr durr durrrr haha".
So what, technisch gezien heb ik ook een VMBO diploma behaald.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het enige waar je dan aan zit is de bedelstaf.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was gisteren aan het skateboarden. Loopt er een klein ventje langs met een klappertjespistool. Zegt ie tegen z'n vriendje: "Als deze echt was zou ik iedereen doodschieten".
Volgens mij is dat vrij normaal tegenwoordig
Die van Gary Jules is veel beter.quote:
Die ken ik niet eensquote:
quote:
quote:
Waarom noemt men mij brombeertje? Ik heb al lachrimpelsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi erik![]()
Gaat het niet zo lekker vanaaf, brombeertje?
Ja, oude zwijmelrockquote:
Liefkoosnaampje blijkbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom noemt men mij brombeertje? Ik heb al lachrimpels
Oja, Phil staat aan. One more night
Les Poppeysquote:
Ja die had ik gisteravond ookquote:
quote:
Jij bent vast 17 ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef Thomas B. het volgende:
De 80s waren zwaar kut. Behalve The Smiths natuurlijk.
Ook mooi, wel overdreven, maar toch mooi..quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef Thomas B. het volgende:
De 80s waren zwaar kut. Behalve The Smiths natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |