Kon zijn dat je een van de ehm, miljoenen moslims was die wel dronk.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
@ Whis, op deze mag ik ook graag meebleren:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kon zijn dat je een van de ehm, miljoenen moslims was die wel dronk.
Zeker, geef me 't adres van een Nederlandstalig feest met Nederlandse muziek en ik kom.quote:
Kon ook zijn dat ik een van de duizenden moslimterroristen was die wel explodeerden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kon zijn dat je een van de ehm, miljoenen moslims was die wel dronk.
Ja maar dacht dat de aanname alcohol drinker wat beter zou vallen dan fundamentalist.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kon ook zijn dat ik een van de duizenden moslimterroristen was die wel explodeerden.
Het zijn beide exponenten van onislamitisch gedrag wat mij betreft, hoewel ik hen daar niet "minder" als moslim zal gaan beschouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dacht dat de aanname alcohol drinker wat beter zou vallen dan fundamentalist.
Respect, ik mocht je al, maar nu nog meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, geef me 't adres van een Nederlandstalig feest met Nederlandse muziek en ik kom.
Als het maar een vrolijke beat is, ik hou niet van droevige muziek, ik wil gewoon aan het bier, domme kop opzetten en meebrallen en hossen.
Oh ja hoor, ben in 't buitenland ook alle Oktoberfest/Holland house feesten afgestruind, als er zo'n feest is dan ben ik gewoon van de partij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Respect, ik mocht je al, maar nu nog meer
Rennenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Ow kut, ik moet gaan, word om 11 uur in de kroeg verwacht
Haha, gezelligheid toegewenstquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Drink ze!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Mwah, dat is seks voor het huwelijk ook, who cares.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn beide exponenten van onislamitisch gedrag wat mij betreft, hoewel ik hen daar niet "minder" als moslim zal gaan beschouwen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Stuur hem wat songtexten van Frank Boeijen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
O God, zit me hier klem te zuipen en te zingen op Nederlandstalige muziek terwijl ik chat met een uitwisselingsstudent uit Spanje die fatsoenlijk Nederlands wil leren van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |