Ik heb het niet eens over je VMBO-poging gehad en jij komt met ad hominem infinitumquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
waarom zo, kijk eens wat je tegen mij
hoevelen die soortgelijks mijn kant op typten hebben notes?quote:
Je zat ook te kijken?quote:
Nu moet ik erbij zeggen dat ik te lui was om het op toastjes te smeren, ik heb het uit de verpakking op een bord gemikt en doe er met een mes steeds een puntje Meerrettich op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Al lust ik alleen rode zalm uit blik met wat citroensap, mayo en Worchestershiresaus op een toastje
Hoera, het wordt weer wat drukker hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Zoooo, mijn meebral moment weer gehad vanavond.
Leuk toch, ik zat luidkeels mee te zingenquote:
Maakt toch niks uit, als je het maar lekker vindtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu moet ik erbij zeggen dat ik te lui was om het op toastjes te smeren, ik heb het uit de verpakking op een bord gemikt en doe er met een mes steeds een puntje Meerrettich op.
Dat doe ik met Manuela alleen als ik heeeeeel erg dronken benquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zat luidkeels mee te zingen
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanuelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik met Manuela alleen als ik heeeeeel erg dronken ben
Gun die jongen zijn pleziertje tochquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik met Manuela alleen als ik heeeeeel erg dronken ben
Dat heb ik nu altijd met Frank Boeijen, vooral in de file kijken mensen mij regelmatig aan met een blik van "uit welk gesticht ben jij afkomstig"? Maar dan zing ik heel luid naar die mensen: "de woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zat luidkeels mee te zingen
Juist, lekker genieten en gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, als je het maar lekker vindt
Die eeeeeeeeeeeee is toch ook heel lang, of ben ik nu abuisquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanuelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Geweldig.
Nee hoor, de a en de e inderdaad, maar de e iets minder wel hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die eeeeeeeeeeeee is toch ook heel lang, of ben ik nu abuis?
Oeh, postenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd met Frank Boeijen, vooral in de file kijken mensen mij regelmatig aan met een blik van "uit welk gesticht ben jij afkomstig"? Maar dan zing ik heel luid naar die mensen: "de woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht".
[..]
Juist, lekker genieten en gelukkig zijn.
Dat doe ik toch ook? Op de volgende meet ga ik Manuela gewoon aanvragen na elven en het dan uit volle borst zingen met Vsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gun die jongen zijn pleziertje toch
Oh ik alleen als ik met een paar biertjes op naar huis rijd en de geheime zender vind, anders gewoon SlamFM of 538.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd met Frank Boeijen, vooral in de file kijken mensen mij regelmatig aan met een blik van "uit welk gesticht ben jij afkomstig"? Maar dan zing ik heel luid naar die mensen: "de woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht".
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Op de volgende meet ga ik Manuela gewoon aanvragen na elven en het dan uit volle borst zingen met Vs
Nou kan ik geen nee meer zeggen haha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Op de volgende meet ga ik Manuela gewoon aanvragen na elven en het dan uit volle borst zingen met Vs
Deze bedoel je?quote:
Niets is er mooier om eventjes lekker los te gaan, heb ook een maat die zwaar gestoord is, soms bouncen we dan zo erg door de auto heen dat mensen als telefoons tevoorschijn halen om te filmen / foto's te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik alleen als ik met een paar biertjes op naar huis rijd en de geheime zender vind, anders gewoon SlamFM of 538.
Bijvoorbeeld, dankquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[..]
Niets is er mooier om eventjes lekker los te gaan, heb ook een maat die zwaar gestoord is, soms bouncen we dan zo erg door de auto heen dat mensen als telefoons tevoorschijn halen om te filmen / foto's te maken.
Precies!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
Niets is er mooier om eventjes lekker los te gaan, heb ook een maat die zwaar gestoord is, soms bouncen we dan zo erg door de auto heen dat mensen als telefoons tevoorschijn halen om te filmen / foto's te maken.
Dat is trouwens diezelfde maat die ooit eens tegen twee gewillige chicks vertelde dat we homo waren.quote:
Luidkeels meezingen met foute liedjes, en mensen vertellen dat 'ie homo is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is trouwens diezelfde maat die ooit eens tegen twee gewillige chicks vertelde dat we homo waren.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is trouwens diezelfde maat die ooit eens tegen twee gewillige chicks vertelde dat we homo waren.![]()
Gooi er een fles alcohol in.quote:
Hij heeft een niet al te aantrekkelijke vriendin, die ik dus steevast voor "draakje" heb uitgescholden. Nu noemt hij haar zelf zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Luidkeels meezingen met foute liedjes, en mensen vertellen dat 'ie homo is.
Pas maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |