Dit is niet echt opbeurende info.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is niet echt opbeurende info.
Love is in the airquote:
Doet me denken aan de Crazy Dutchman van Austin Powers.quote:
Ahjoh, een lekker dom jong dingetje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is niet echt opbeurende info.
Mooi, want in het echt doe ik dat ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Crazy Dutchman van Austin Powers.
Altijd de zangers vernoemen.
Mijn geaardheid is zojuist een stukje gestorven.quote:
Schmoke and a pancake?quote:
In Duits zegt men niet voor niets "dumm fickt gut".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahjoh, een lekker dom jong dingetje.
Met of zonder gezelschap?quote:
His fassherquote:
Niks mis mee. Eindelijk iemand met een beetje smaakquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha true. Maar volgens mij is objectief wel vast te stellen dat na de 70s allemaal bergaf ging. Maar zoals Tem als zegt, ik heb een vrij aparte muzieksmaak voor m'n leeftijd
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Duits zegt men niet voor niets "dumm fickt gut".
Het is ook zo ongelofelijk accuraat, Nederlands steenkolen-engels.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
His fassher
Laatst nog bij Tears in Heaven.
Soort zoekt soort hequote:
Ik denk dat daar nog wel wat op af te dingen valt. Mijn muzieksmaak ontwikkelt zich ook constant. Maar The Doors zal wel een constante factor blijven. Als ik ooit kinderen krijg zal ik ze daar ook kennis mee laten maken.quote:
"How do you do? And how do you do you wife?"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook zo ongelofelijk accuraat, Nederlands steenkolen-engels.
Austin Powers in sowieso zo een held. Ik moest vanmiddag pinnen ergens, en het was zo'n pinding waar je hem ervoor in moet steken. Dat kind achter de kassa zegt: je moet hem ervoor insteken. Mijn hoofd was genoeg om haar te doen zeggen: hou eens op met dat gelach.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook zo ongelofelijk accuraat, Nederlands steenkolen-engels.
Zat ook eens met een homosexuele buttler opgesloten in een lift, maar gelukkig was het een aardige gast (in z'n vorige leven music producer in de VS geweest) die ook interessante verhalen kon vertellen.quote:
Dunglish.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"How do you do? And how do you do you wife?"
Om je kapot te schamen inderdaad haha, ik draai me ook altijd standaard om bij die mensen. Laatst zat een collega van mij ook te praten met wat Britten, ben gewoon boos naar buiten gelopen, je schaamt je dood man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thank your kok for the dinner.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe dat nou niet hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Austin Powers in sowieso zo een held. Ik moest vanmiddag pinnen ergens, en het was zo'n pinding waar je hem ervoor in moet steken. Dat kind achter de kassa zegt: je moet hem ervoor insteken. Mijn hoofd was genoeg om te doen zeggen: hou eens op met dat gelach.
Hahaha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Austin Powers in sowieso zo een held. Ik moest vanmiddag pinnen ergens, en het was zo'n pinding waar je hem ervoor in moet steken. Dat kind achter de kassa zegt: je moet hem ervoor insteken. Mijn hoofd was genoeg om te doen zeggen: hou eens op met dat gelach.
when at first you don't suckseed suck,suck againquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om je kapot te schamen inderdaad haha, ik draai me ook altijd standaard om bij die mensen. Laatst zat een collega van mij ook te praten met wat Britten, ben gewoon boos naar buiten gelopen, je schaamt je dood man.![]()
Met. Ik stapte met zes anderen de lift in. De deur ging dicht. En toen we op zo'n knopje drukte hoorde je zo'n stemmetje: "Deze lift is buiten gebruik.". De deuren gingen niet meer open, niets. Het waren dubbele deuren en konden ze ook niet goed opentrekken.quote:
Tsjaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Thank your kok for the dinner.
Nederlands gala-diner in de US
Toen hij vroeg waarom of ik weg ging kwam ik ook met de repliek "Wot doe joe tink yoeselluf".quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
when at first you don't suckseed suck,suck again
Oeh bah, dat lijkt me best klote eigenlijk. :/quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met. Ik stapte met zes anderen de lift in. De deur ging dicht. En toen we op zo'n knopje drukte hoorde je zo'n stemmetje: "Deze lift is buiten gebruik.". De deuren gingen niet meer open, niets. Het waren dubbele deuren en konden ze ook niet goed opentrekken.
Drukte we op dat alarm knopje. Zegt die vrouw doodleuk dat we maar de brandweer moeten bellen. Maar ja, in die lift heb je geen bereik.Dus na drie keer had zij de brandweer maar gebeld.
Vrouwen half in paniek. Dus ik maande ze tot kalmte. Ik zei: "doe eens rustig, als je in paniek raakt dan raakt de zuurstof eerder op." Maar ja, dat hielp niet. Dus door die drukke dozen in zo'n krappe lift werd het aardig benauwd.
Maar ja, na tig minuten kwam de brandweer langs en die opende de lift van boven.
quote:I am the first woman state secretary for the inside and I’m having my first period
Jij bent echt hilarischquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen hij vroeg waarom of ik weg ging kwam ik ook met de repliek "Wot doe joe tink yoeselluf".
Hij was "not amused".
Mijn Engelse spreekvaardigheid is ook niet optimaalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen hij vroeg waarom of ik weg ging kwam ik ook met de repliek "Wot doe joe tink yoeselluf".
Hij was "not amused".
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met. Ik stapte met zes anderen de lift in. De deur ging dicht. En toen we op zo'n knopje drukte hoorde je zo'n stemmetje: "Deze lift is buiten gebruik.". De deuren gingen niet meer open, niets. Het waren dubbele deuren en konden ze ook niet goed opentrekken.
Drukte we op dat alarm knopje. Zegt die vrouw doodleuk dat we maar de brandweer moeten bellen. Maar ja, in die lift heb je geen bereik.Dus na drie keer had zij de brandweer maar gebeld.
Vrouwen half in paniek. Dus ik maande ze tot kalmte. Ik zei: "doe eens rustig, als je in paniek raakt dan raakt de zuurstof eerder op." Maar ja, dat hielp niet. Dus door die drukke dozen in zo'n krappe lift werd het aardig benauwd.
Na tig minuten kwam de brandweer langs en die opende de lift van boven.![]()
Haha ja, ik checkte meteen op een verborgen camera toen het gebeurde.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oeh bah, dat lijkt me best klote eigenlijk. :/
Mja, maar hij was m'n baas.quote:
Mwah ik spreek 't bijna accentloos tegenwoordig, het is m'n eerste taal bijna. Ik heb vaker dat ik Nederlandse woorden niet ken dan Engels.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn Engelse spreekvaardigheid is ook niet optimaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |