Heb het al een maand of wat niet meer aangeraakt, maar ik speel het sinds de eerste beta's.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Zolcon het volgende:
Speelt iemand van jullie heel toevallig wel eens minecraft. Heb het pas ontdekt. wat een geweldig spelletje
Je begint vormen aan te nemen zoals die van mijn collega (studeert Geneeskunde). Die verteld me ook meestal de meest ranzige verhalen zodat ik er gewoon ter plekke zwaar akelige van word omdat ik het voor me zie. Dus ik stel dan ook altijd dat ze me psychisch mishandelt.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Coole ma.
Aparte muzieksmaak heb je dan wel voor je leeftijd. Maar goed dat heeft Erik ook alleen gaat dat meer richting wansmaak
Sorry, maar ik heb m'n tag niet voor niets verdiend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je begint vormen aan te nemen zoals die van mijn collega (studeert Geneeskunde). Die verteld me ook meestal de meest ranzige verhalen zodat ik er gewoon ter plekke zwaar akelige van word omdat ik het voor me zie. Dus ik stel dan ook altijd dat ze me psychisch mishandelt.
Nu voel ik me veilig en geborgen in de armen van FOK-POL, maar kom jij weer met hetzelfde soort psychische mishandeling.
Stop blowing my cover you asshole!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog even losgaan voor de ramadam begint zeker?
Een ware moslim heeft geen seks voor het huwelijk, schavuit.quote:
Gewoon voor het zingen de kerk uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ware moslim heeft geen seks voor het huwelijk, schavuit.
So what, ook al kom je klaar over een badeend na het neuken, het is en blijft seks.quote:
Leugens.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So what, ook al kom je klaar over een badeend na het neuken, het is en blijft seks.
Hihi, je bent net zo ongelovig als die zuiplappen.quote:
Ja daag. Ik hoef geen stront aan mijn piemel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch altijd meteen anaal neuken, zodat het vermeende maagdenvlies intact blijft?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon voor het zingen krijsen de kerk moskee uit.
Jalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Haha true. Maar volgens mij is objectief wel vast te stellen dat na de 70s allemaal bergaf ging. Maar zoals Tem als zegt, ik heb een vrij aparte muzieksmaak voor m'n leeftijdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij van '87? Dan heb je helemaal niks meegekregen van de 80's
Ow, dat is anders wat ik van de Perzische studente's op de uni had vernomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja daag. Ik hoef geen stront aan mijn piemel.
Tsja, ik en VS en erik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha true. Maar volgens mij is objectief wel vast te stellen dat na de 70s allemaal bergaf ging. Maar zoals Tem als zegt, ik heb een vrij aparte muzieksmaak voor m'n leeftijd
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa
smaak is niet leeftijdsgebondenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha true. Maar volgens mij is objectief wel vast te stellen dat na de 70s allemaal bergaf ging. Maar zoals Tem als zegt, ik heb een vrij aparte muzieksmaak voor m'n leeftijd
Zeeeeeg, komme gij ook een druppelken loater?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |