Ik dacht dat jij bezet was?quote:
Heb The Doors pas ontdekt in 2001 denk ik. Was toen 14 en m'n moeder had er nog allemaal platen van in de kast staan. Daarna zwaar verslaafd geraaktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Die met Val Kilmer en Meg Ryan van Oliver stone. In de jaren 90 had je zo'n Doors revivalleuke tijd.
Ow god, was dat vandaag?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Nette bijeenkomst van PvdA in Amsterdam. Net terug (was nog ff de kroeg ingegaan erna). Van Thijn was echt oprecht boos en aangeslagen
U stopt veren in uw oor?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't niet lief dat je ons geestelijk gehandicapt noemt.
Ik ben weliswaar autist, maar niet geestelijk gehandicapt hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben je nu verdrietig dat ik NIET op jouw schouder heb gekwijld?
SHHHT!quote:
Ja, duurde niet lang maar wel zo beleefd voor een zusterpartij.quote:
Wat een haat hier weer. Ik ga al!quote:
In R'dam?? Denk het nietquote:
Nee, maar wel in m'n reet, word ik lekker arrogant van.quote:
Ja, ik zat eerder aan veren en dat soort voorwerpen te denken, nadat eriksd stelde dat ik net de stap gemaakt had van uitermate infantiliteit tot normale infantiliteit, aangezien ik geen voorwerpen meer in mijn lichaam inbreng.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar autist, maar niet geestelijk gehandicapt hoor!
Dus ik prop niets in mijn lichaam,
Las erover jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Nette bijeenkomst van PvdA in Amsterdam. Net terug (was nog ff de kroeg ingegaan erna). Van Thijn was echt oprecht boos en aangeslagen
Loopt dat dan niet erg ongemakkelijk?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar wel in m'n reet, word ik lekker arrogant van.
Haha snap ik wel, maar lief dat je draait.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerder aan veren en dat soort voorwerpen te denken, nadat eriksd stelde dat ik net de stap gemaakt had van uitermate infantiliteit tot normale infantiliteit, aangezien ik geen voorwerpen meer in mijn lichaam inbreng.
Ik schat mensen altijd op hun waarde.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerder aan veren en dat soort voorwerpen te denken, nadat eriksd stelde dat ik net de stap gemaakt had van uitermate infantiliteit tot normale infantiliteit, aangezien ik geen voorwerpen meer in mijn lichaam inbreng.
Neu, beeldspraak he schat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt dat dan niet erg ongemakkelijk?
Coole ma.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb The Doors pas ontdekt in 2001 denk ik. Was toen 14 en m'n moeder had er nog allemaal platen van in de kast staan. Daarna zwaar verslaafd geraakt
Nee, autistenspel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Zolcon het volgende:
Speelt iemand van jullie heel toevallig wel eens minecraft. Heb het pas ontdekt. wat een geweldig spelletje
Ben jij van '87? Dan heb je helemaal niks meegekregen van de 80'squote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb The Doors pas ontdekt in 2001 denk ik. Was toen 14 en m'n moeder had er nog allemaal platen van in de kast staan. Daarna zwaar verslaafd geraakt
Heb het een tijdje gedaan, een enorme stad gebouwd met een aantal anderen. En toen ermee genokt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Zolcon het volgende:
Speelt iemand van jullie heel toevallig wel eens minecraft. Heb het pas ontdekt. wat een geweldig spelletje
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Zolcon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |