quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, achterlijk, er is niets mis met veel te hard rijden (op de snelweg). Maar goed, dat probleem laat zich dus ook omzeilen.
Soft beleid weer. Ik pleit voor 1 jaar papiertje kwijt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
Jezustering, als je vanaf 1 juni meer dan 50km/h te hard rijdt ben je je rijbewijs meteen voor 2 maanden kwijt. Achterlijke tyfushonden.![]()
Dan wordt het maar eens tijd om mijn rijbewijs om te wisselen voor een Duits exemplaar.
Dat zou hetzelfde zijn als jij maar van je ouders een uurtje per dag mag computeren.quote:
Ben het zowaar met je eensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Soft beleid weer. Ik pleit voor 1 jaar papiertje kwijt.
50km/h te hard is geen vergissingetje ofzo...
Waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als jij maar van je ouders een uurtje per dag mag computeren.
Dat het nogal flauw is om te zeggen dat iets terecht is, dat is nogal tamelijk arbitrair natuurlijk.quote:
Daaromtrent is het een onduidelijke situatie, ze kunnen namelijk alleen de bevoegdheid om een auto in Nederland te besturen afpakken. Heb je bijvoorbeeld een Duits rijbewijs, dan zou je in feite achter de grens (in Duitsland) weer mogen rijden. Over het algemeen doen ze hetgeen dan i.p.v. een invordering gewoon af met een verhoogde boete, dat is ook waarop ik zinspeel, aangezien die ¤100 meer of minder mij niet zoveel boeien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Een buitenlands rijbewijs kunnen ze toch ook gewoon afpakken?
Dat is met alles zo, maar als je 50 Kilometer per uur te hard rijdt(3V zei het al) is dat niet zomaar een vergissing.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het nogal flauw is om te zeggen dat iets terecht is, dat is nogal tamelijk arbitrair natuurlijk.
Wat ik dus al dacht, jij bent een verwend nest geboren in een welgesteld gezin.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daaromtrent is het een onduidelijke situatie, ze kunnen namelijk alleen de bevoegdheid om een auto in Nederland te besturen afpakken. Heb je bijvoorbeeld een Duits rijbewijs, dan zou je in feite achter de grens (in Duitsland) weer mogen rijden. Over het algemeen doen ze hetgeen dan i.p.v. een invordering gewoon af met een verhoogde boete, dat is ook waarop ik zinspeel, aangezien die ¤100 meer of minder mij niet zoveel boeien.
Maar je bent toch gewoon Nederlands staatsburger?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daaromtrent is het een onduidelijke situatie, ze kunnen namelijk alleen de bevoegdheid om een auto in Nederland te besturen afpakken. Heb je bijvoorbeeld een Duits rijbewijs, dan zou je in feite achter de grens (in Duitsland) weer mogen rijden. Over het algemeen doen ze hetgeen dan i.p.v. een invordering gewoon af met een verhoogde boete, dat is ook waarop ik zinspeel, aangezien die ¤100 meer of minder mij niet zoveel boeien.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ik dus al dacht, jij bent een verwend nest geboren in een welgesteld gezin.
Klopt, een dergelijke marge zou te billijken zijn als het reeel zou zijn dat je 80 mag rijden op een weg waar nooit iemand komt. Of op bepaalde stukken in Nederland waar je naakt en geblinddoekt over de snelweg kan (bij wijze van)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is met alles zo, maar als je 50 Kilometer per uur te hard rijdt(3V zei het al) is dat niet zomaar een vergissing.
Dat is niet perse negatief hoor.quote:
Ik vraag me af of die trajecten er veel zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, een dergelijke marge zou te billijken zijn als het reeel zou zijn dat je 80 mag rijden op een weg waar nooit iemand komt. Of op bepaalde stukken in Nederland waar je naakt en geblinddoekt over de snelweg kan (bij wijze van)
Maar waar slaat het op?quote:
Nee, je veroorzaakt immers niet per definitie een gevaarlijke situatie / overlast / hinder alleen maar omdat je erg hard rijdt (ervan uitgaande dat we gewoon over de snelweg spreken). Daarom vind ik een dergelijke straf voor een dergelijke overtreding buiten alle proporties, een geldelijke straf zou afdoende moeten zijn om iets dergelijks af te handelen.quote:
Omdat dat voor sommigen makkelijk te betalen is jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je veroorzaakt immers niet per definitie een gevaarlijke situatie / overlast / hinder alleen maar omdat je erg hard rijdt (ervan uitgaande dat we gewoon over de snelweg spreken). Daarom vind ik een dergelijke straf voor een dergelijke overtreding buiten alle proporties, een geldelijke straf zou afdoende moeten zijn om iets dergelijks af te handelen.
Dat heeft er niets mee te maken, een Duits rijbewijs is "iets Duits" waar de Nederlandse staat niets mee te maken heeft c.q. alleen maar binnen Nederland jurisdictie over heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar je bent toch gewoon Nederlands staatsburger?
Waarom worden veel andere zaken dan wél met een boete afgedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Omdat dat voor sommigen makkelijk te betalen is ja
Dat zijn toch wat kleinere zaken dan zo hard rijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom worden veel andere zaken dan wél met een boete afgedaan?
Zou je volgens jouw argumentatie dan voor wildplassen, openbare dronkenschap en fietsen zonder licht maar ook allerlei andere straffen verzinnen, omdat het voor sommigen makkelijk te betalen is?
Hard rijden brengt de maatschappij geen schade toe, wildplassen bijv. wél.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat zijn toch wat kleinere zaken dan zo hard rijden.
Door te hard rijden kan je het leven van anderen al gauw in gevaar brengen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hard rijden brengt de maatschappij geen schade toe, wildplassen bijv. wél.
Nee, hard rijden brengt een miniem risico met zich mee, dat is verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Door te hard rijden kan je het leven van anderen al gauw in gevaar brengen.
Zo overal waar geen flitspalen staanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
Ik rij stelselmatig te hard. Alleen ik weet waar ik te hard KAN rijden. En dus geen boete krijg.
De Duitse snelwegenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hard rijden brengt de maatschappij geen schade toe, wildplassen bijv. wél.
Daar verschillen we dan over in meningquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, hard rijden brengt een miniem risico met zich mee, dat is verwaarloosbaar.
Precies hetzelfde hier, zelden rij ik de voorgeschreven snelheid, en met pakweg 40.000km per jaar heb ik nog nooit een boete voor een snelheidsovertreding gekregen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
Ik rij stelselmatig te hard. Alleen ik weet waar ik te hard KAN rijden. En dus geen boete krijg.
Hehe, we zijn het eens. Maar dat klopt natuurlijk wel, ik heb er onlangs een werkstuk over gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, hard rijden brengt een miniem risico met zich mee, dat is verwaarloosbaar.
Over te hard rijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hehe, we zijn het eens. Maar dat klopt natuurlijk wel, ik heb er onlangs een werkstuk over gemaakt.
Op die rondwegen waar je ze niet kunt zien staan? Kan mij haast niet voorstellen dat je 40k op de klok krijgt zonder bekeuring als je stelselmatig te hard rijdt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, zelden rij ik de voorgeschreven snelheid, en met pakweg 40.000km per jaar heb ik nog nooit een boete voor een snelheidsovertreding gekregen.
Files en congestie, dat hangt daarmee samen.quote:
Mijn eerste spreekbeurt op de basisschool ging over computersquote:
Die van mij over tennisquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn eerste spreekbeurt op de basisschool ging over computers
Ik rij 30K per jaar zonder enige boete te krijgen. Ook stelselmatig te hard dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op die rondwegen waar je ze niet kunt zien staan? Kan mij haast niet voorstellen dat je 40k op de klok krijgt zonder bekeuring als je stelselmatig te hard rijdt.
Same here, Windows 1.0 was dat dacht ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Mijn eerste spreekbeurt op de basisschool ging over computers
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die van mij over tennis
Was wel Groep 4 he
Bij mij was het in groep 6, ik kreeg er een 10 voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same here, Windows 1.0 was dat dacht ik.
Rij voor het grootste deel op de snelweg, daarbuiten rij ik veel minder vaak te hard en alleen daar waar ik de situatie kan overzien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op die rondwegen waar je ze niet kunt zien staan? Kan mij haast niet voorstellen dat je 40k op de klok krijgt zonder bekeuring als je stelselmatig te hard rijdt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rij voor het grootste deel op de snelweg, daarbuiten rij ik veel minder vaak te hard en alleen daar waar ik de situatie kan overzien.
Op de snelweg altijd kijken onder viaducten, bij parkeerplaatsen, paralelwegen en andere hotspots. Tevens kijken naar snelle middenklassers met twee losers erin, dan weet je geheid dat het VROS is.
Windows 3.1 was het. Anyway, maar niemand boeide het wat, behalve de leraar dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Bij mij was het in groep 6, ik kreeg er een 10 voor
Uhu, ik ken die trucjes ongeveer wel, punt is alleen dat ik net mijn rijbewijs heb en mij derhalve meer focus op de weg en het overige verkeer dan dat ik met mijn ogen ga zoeken waar ze mogelijk kunnen zitten. En nee, ik ben geen krakkemikkig figuur wat niet kan rijden, maar het grootste gevaar is wel het overschatten van hetgeen waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rij voor het grootste deel op de snelweg, daarbuiten rij ik veel minder vaak te hard en alleen daar waar ik de situatie kan overzien.
Op de snelweg altijd kijken onder viaducten, bij parkeerplaatsen, parallelwegen en andere hotspots. Tevens kijken naar snelle middenklassers met twee losers erin, dan weet je geheid dat het VROS is.
Je kan dan nog max 2 km doorgassen, (zolang duurt zo'n trajectmeeting dacht ik)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
same here!
Werd laatst gevolgd door een VROS (dikke volvo S60) - alleen die camera kon je ZO goed zien (zon scheen er recht op). Dus ik zag het handje naar het plafond gaan en wist meteen hoe laat het was.
Moet zeggen dat ik zelden VROS zie rijden, heb ze tot nu toe 1 keer bij Utrecht in een Mercedes Benz C320 CDI (kwamen in de trajectcontrole op de A12 hard langszetten) gezien, maar daarbuiten nog nooit. Maar dat is idd ook iets waar ik op let, bij een verdachte auto kijk ik naast de inzittenden ook altijd rond de binnenspiegel of er nog wat extra's aan het raam plakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
same here!
Werd laatst gevolgd door een VROS (dikke volvo S60) - alleen die camera kon je ZO goed zien (zon scheen er recht op). Dus ik zag het handje naar het plafond gaan en wist meteen hoe laat het was.
Daar zou ik enorm mee uitkijken, volgens mij snappen ze je ook met slechts enkele honderden meters.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan dan nog max 2 km doorgassen, (zolang duurt zo'n trajectmeeting dacht ik)
Ik liet meteen het gas los en forceerde hen om mij in te halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan dan nog max 2 km doorgassen, (zolang duurt zo'n trajectmeeting dacht ik)
En dan gauw een afslag nemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik liet meteen het gas los en forceerde hen om mij in te halen.
quote:
Is geen reet aan in Nederland.quote:
Jouw tijd komt nog wel hoor.quote:
Dat zou ik zo niet willen zeggen, ik ken genoeg leuke stukjes om eventjes helemaal los te gaan en ook de bijrijders wat G-krachten te laten voelen.quote:
Klopt, ik doe het nog alleen als ik niet anders kan.quote:
In de achteraf gelegen gebieden? In de steden zou ik er er niet op durven gokken. Maar ook qua landschap he? Een Duitsland en Zweden is net wat spannender dan het vlakke Nederland.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel hoor.
[..]
Dat zou ik zo niet willen zeggen, ik ken genoeg leuke stukjes om eventjes helemaal los te gaan en ook de bijrijders wat G-krachten te laten voelen.
Treinen heeft zo z'n charmes (vooral als je veel werk kunt doen op je laptop) maar autorijden is ook een stuk vrijheid. Je kunt overal heen waar je maar wilt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het nog alleen als ik niet anders kan.
Maar toen ik net m'n rijbewijs had vond ik het ook leuk, 1.000.000km later is de lol er wel af.
Treinen is veel socialer, je spreekt nog eens leuke mensen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Treinen heeft zo z'n charmes (vooral als je veel werk kunt doen op je laptop) maar autorijden is ook een stuk vrijheid. Je kunt overal heen waar je maar wilt.
En soms de kans op een leuke flirtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Treinen is veel socialer, je spreekt nog eens leuke mensen.
Hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En soms de kans op een leuke flirt
Reis haast nooit met de trein, maar als ik erin zit heb ik toch het idee dat iedereen met 2 dopjes in zit. En niet iedereen is in voor een gesprek natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Buiten de Randstad, gewoon in onze omgeving.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de achteraf gelegen gebieden? In de steden zou ik er er niet op durven gokken. Maar ook qua landschap he? Een Duitsland en Zweden is net wat spannender dan het vlakke Nederland.
Het is wel minder dan 10-20 jaar geleden, toen had je alleen nog walkmen en boeken, nu heb je ook telefoons en tabletsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reis haast nooit met de trein, maar als ik erin zit heb ik toch het idee dat iedereen met 2 dopjes in zit. En niet iedereen is in voor een gesprek natuurlijk.
Daar heb je wel een punt, maar ik vind het erg jammer dat treinen van deur tot deur vaak zoveel langer duurt dan met de auto.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach als je in het centrum van een stad woont en in het centrum van een andere stad werkt valt dat wel meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik vind het erg jammer dat treinen van deur tot deur vaak zoveel langer duurt dan met de auto.
Ik ook, daarbij, hoe weet je als iemand in is voor een diepgaand gesprekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel minder dan 10-20 jaar geleden, toen had je alleen nog walkmen en boeken, nu heb je ook telefoons en tablets
Waar ik me zelf ook schuldig aan maak trouwens
Hehe, een beetje een achtbaan gevoel zeg maar? Ik durf momenteel nog geen gekke capriolen uit te halen met de autoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Buiten de Randstad, gewoon in onze omgeving.
Voorbeeld, dit is de meest geniale weg die ik ken. Hard aan komen rijden, dan voel je op de top van de heuvel een stukje gewichtsloosheid (nee, je bent het niet, maar je voelt je licht). Vervolgens met een vaart naar beneden gaan, dan in het dalletje gaat de weg meteen weer omhoog. In dat dal voel je je dus heel erg zwaar (mits je hard genoeg gaat) en krijg je zo'n heerlijk gevoel in je buik.![]()
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,170.16,,0,4.69
Ja, maar laat dat voor de meesten van ons niet het geval zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach als je in het centrum van een stad woont en in het centrum van een andere stad werkt valt dat wel mee
Behoorlijk zelfs.quote:
Juist, een achtbaangevoel. Daarnaast ken ik ook nog een racetrack (openbare weg), geweldige bochten en constant naar boven en naar beneden. Daar ben ik al met menig auto keihard overheen geklapt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hehe, een beetje een achtbaan gevoel zeg maar? Ik durf momenteel nog geen gekke capriolen uit te halen met de auto
Ja dan wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat voor de meesten van ons niet het geval zijn.
En als ik dan met het OV 1:30 over een stuk doe waar ik met de auto 45 minuten over doe, dan is de keus natuurlijk snel gemaakt.
Als je baas betaalt nietquote:
Klinkt inderdaad als een weg waar je snel over moet racen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Juist, een achtbaangevoel. Daarnaast ken ik ook nog een racetrack (openbare weg), geweldige bochten en constant naar boven en naar beneden. Daar ben ik al met menig auto keihard overheen geklapt.
De broer van een vriend is daar trouwens ook verongelukt en van z'n nek verlamd geraakt.
Treinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, het gemak van een auto inruilen voor zo'n trein vol met stinkende schreeuwerige kutmensen.
Tenzij je wilt zuipen, dan ben je toch te ver heen om je er wat van aan te trekken.
Wat is daar tekenend aan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:39 schreef Dutchnative het volgende:
Vind het wel tekenend dat diegenen die vaak klagen over het Plebs zelf snelheidsduivels zijn.
Jij hebt echt alleen maar voordeel bij links beleid, waarom stem je in vredesnaam rechts?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
Of een OV studentenkaart.![]()
Bedankt linkse kut hippies![]()
Toedels.
Plebejers worden zoals het op mij overkomt dan onfatsoenlijke mensen genoemd.quote:
Principes. En je weet toch dat ik zaken graag wat aandik. Ik heb gewoon werk en volg educatie hoor. Jij denkt echt dat ik bij de ''verworpenen der aarde hoor''?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt echt alleen maar voordeel bij links beleid, waarom stem je in vredesnaam rechts?
Zelfhaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt echt alleen maar voordeel bij links beleid, waarom stem je in vredesnaam rechts?
Sociaal halve liters Schultenbräu zuipen in de trein zeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Internet Explorer 6 voor mensen met lage intelligentie’
Laatste update: 29 juli 2011 15:25 info
AMSTERDAM – Mensen die nog Internet Explorer 6 gebruiken, hebben gemiddeld een lager IQ dan internetters die een andere webbrowser gebruiken. Dit blijkt uit een onderzoek uitgevoerd door AptiQuant.
Foto: Inertia Stock
Het onderzoeksbureau bood 100.000 mensen een gratis online IQ-test aan en keek hierbij welke webbrowser de deelnemers gebruikten bij het invullen van de test.
Uit de resultaten van het onderzoek blijkt dat deelnemers die de test invulden in Internet Explorer 6 gemiddeld rond de 80 punten scoorden. Ook bij mensen die een andere versie van de webbrowser van Microsoft gebruikten kwam de gemiddelde score niet boven de 100 uit.
Internetters die Chrome, Firefox of Safari hadden gebruikt, bleken over het algemeen iets boven de 100 punten te scoren.
Rug toegekeerd
De deelnemers die Opera gebruikten behaalden de hoogste score: gemiddeld rond de 130 punten. Zij werden op de voet gevolgd door gebruikers van Camino en Internet Explorer met Chrome Frame uitbreiding die een paar puntjes lager eindigden.
Volgens de onderzoekers blijkt uit de resultaten dat internetters met een hoger dan gemiddelde intelligentie Internet Explorer de afgelopen vijf jaar de rug hebben toegekeerd en zijn overgestapt op andere browsers.
Ik gebruik Chromequote:
Plebejers perken met hun gedrag ook de vrijheid van anderen in, mensen die hard rijden perken helemaal niemand's vrijheid in en zijn niemand tot last.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Plebejers worden zoals het op mij overkomt dan onfatsoenlijke mensen genoemd.
Ik geloof niet dat het zelfhaat is, gewoon pure onwetendheid, dingen niet kunnen verbinden met elkaar ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfhaat.
Maar kunnen we 't die jongen kwalijk nemen remlof? Werkelijk? Kunnen we dat?
Voor mij blijft het gewoon onfatsoen en je niet houden aan de wetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Plebejers perken met hun gedrag ook de vrijheid van anderen in, mensen die hard rijden perken helemaal niemand's vrijheid in en zijn niemand tot last.
Now.nlquote:
Eh, ik denk dat menig doodgereden 3e het daarmee oneens is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Plebejers perken met hun gedrag ook de vrijheid van anderen in, mensen die hard rijden perken helemaal niemand's vrijheid in en zijn niemand tot last.
Of een Volvo S40.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
Of een OV studentenkaart.![]()
Bedankt linkse kut hippies![]()
Toedels.
Haaaaaaaiiiiiquote:
Halveliterblikken lauwe Schultenbräu!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Sociaal halve liters Schultenbräu zuipen in de trein zeker.
De wet is niet heilig, zo is belastingontduiking moreel gezien ook uitstekend te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Voor mij blijft het gewoon onfatsoen en je niet houden aan de wet
Mensen die te hard rijden, rijden over het algemeen netter en alerter dan mensen die constant de snelheidslimiet rijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Voor mij blijft het gewoon onfatsoen en je niet houden aan de wet
Nee, Grolsch van de AH to go natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Sociaal halve liters Schultenbräu zuipen in de trein zeker.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De wet is niet heilig, zo is belastingontduiking moreel gezien ook uitstekend te rechtvaardigen.
Ik kan dit beamen uit eigen ervaring, afgezien van netter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die te hard rijden, rijden over het algemeen netter en alerter dan mensen die constant de snelheidslimiet rijden.
Ik zie VS al helemaal in een Mercedes cabrio zitten, dikke zonnebril op en gassen maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen uit eigen ervaring, afgezien van netter.
Hoeveel dodelijke ongelukken gebeuren er nu op de snelweg, die te wijten zijn aan te hoge snelheid?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat menig doodgereden 3e het daarmee oneens is.
Nederlanders rijden over het algemeen trouwens bijzonder slecht, vooral binnen de bebouwde kom, vergeleken met Duitsland en Engeland, uitgaande van mijn eigen observaties.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die te hard rijden, rijden over het algemeen netter en alerter dan mensen die constant de snelheidslimiet rijden.
Spanjaarden rijden heel goed, op de snelwegen dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederlanders rijden over het algemeen trouwens bijzonder slecht, vooral binnen de bebouwde kom, vergeleken met Duitsland en Engeland.
Dat vind ik ook weer overdreven, mensen moeten zelf weten welke snelheid ze kiezen, zolang ze maar niet in de weg rijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies aan de snelheid houden vind ik voor van die moraalridders.
Ah, good old days in Africa.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie VS al helemaal in een Mercedes cabrio zitten, dikke zonnebril op en gassen maar
Grootste ergernis zijn de VW Caddy's of soortgelijke auto's die ineens voor je opdoemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer overdreven, mensen moeten zelf weten welke snelheid ze kiezen, zolang ze maar niet in de weg rijden.
Moraalridders vind ik de figuren die met hun grootlicht gaan knipperen alleen omdat ik ze op grote snelheid passeer.
Hier in Frankrijk is het echt heel erg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederlanders rijden over het algemeen trouwens bijzonder slecht, vooral binnen de bebouwde kom, vergeleken met Duitsland en Engeland.
Ik heb nooit in Spanje gereden, maar in Italië rijden ze echt beroerd op de snelwegen. Oeps, afslag gemist, dan zetten we de auto toch even in de achteruit op de vluchtstrook?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Spanjaarden rijden heel goed, op de snelwegen dan.
In Spanje rijden mensen met de meest afgetrapte auto 160 km/h op de snelweg. Vol door de bochten, boeit ze geen reet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Spanje gereden, maar in Italië rijden ze echt beroerd op de snelwegen. Oeps, afslag gemist, dan zetten we de auto toch even in de achteruit op de vluchtstrook?
Dat heb ik echt zo vaak gezien, bizar gewoon
Dat klopt helemaal, ik merk het aan mezelf, als de cruisecontrol op 120 of 130 staat dan ben ik totaal afgeleid omdat ik of met m'n telefoon zit te spelen, een sigaartje opsteek, met de radio c.q. MP3-speler zit te klooien, vrouwen in andere auto's zit te checken en ga zo maar door. Dan liever harder en geen tijd hebben voor dat soort ongein.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bouwvakkers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grootste ergernis zijn de VW Caddy's of soortgelijke auto's die ineens voor je opdoemen.
Moet echter wel zeggen dat ik het verkeer in Rome (tijdens de ochtendspits) reuze vond meevallen, weliswaar knalden overal die scooters langs en werd van 3 maar 5 banen gemaakt, maar het was redelijk te doen. Toegegeven, ik reed ook een automaat en keek uit een wat hogere positie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Spanje gereden, maar in Italië rijden ze echt beroerd op de snelwegen. Oeps, afslag gemist, dan zetten we de auto toch even in de achteruit op de vluchtstrook?
Dat heb ik echt zo vaak gezien, bizar gewoon
Ik rij altijd heel netjes en attent. Tenzij ik gepijpt wordt tijden het rijden, dan neig ik er wel eens naar mijn aandacht op het verkeer te verliezenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, ik merk het aan mezelf, als de cruisecontrol op 120 of 130 staat dan ben ik totaal afgeleid omdat ik of met m'n telefoon zit te spelen, een sigaartje opsteek, met de radio c.q. MP3-speler zit te klooien, vrouwen in andere auto's zit te checken en ga zo maar door. Dan liever harder en geen tijd hebben voor dat soort ongein.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik rij altijd heel netjes en attent. Tenzij ik gepijpt wordt tijden het rijden, dan neig ik er wel eens naar mijn aandacht op het verkeer te verliezen
Leuk om te wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik rij altijd heel netjes en attent. Tenzij ik gepijpt wordt tijden het rijden, dan neig ik er wel eens naar mijn aandacht op het verkeer te verliezen
In de steden gaat het goed ja, ik heb jaren in Milaan gereden, je moet gewoon brutaal zijn, dan is het geen probleem.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet echter wel zeggen dat ik het verkeer in Rome (tijdens de ochtendspits) reuze vond meevallen, weliswaar knalden overal die scooters langs en werd van 3 maar 5 banen gemaakt, maar het was redelijk te doen. Toegegeven, ik reed ook een automaat en keek uit een wat hogere positie.
Dat heb ik dus nog nooit geprobeerd, heb het echter wel eens zien gebeuren (althans, ik zag opeens een 2e hoofd tussen de stoelen vandaan verschijnen).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ach, al die aandacht van die vrouwen als blonde blauw-ogige man van begin 30 met lang haar in een Porsche is natuurlijk moeilijk af te slaan he.quote:
Er is weinig aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit geprobeerd, heb het echter wel eens zien gebeuren (althans, ik zag opeens een 2e hoofd tussen de stoelen vandaan verschijnen).
Neu, zeg gewoon dat er niks aan is, geef mij maar het bed of de bank.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is ieders e-penis weer groot genoeg nu?
[.] blondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, al die aandacht van die vrouwen als blonde blauw-ogige man van begin 30 met lang haar in een Porsche is natuurlijk moeilijk af te slaan he.
Of niet remlof?
Waarom erger je er aan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je bent de blauwe ogen vergeten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
[.] blond
[x] begin dertig
[x] lang haar
[.] Porsche
Maar het was de vrouw naast me natuurlijk, haar aandacht had ik al
Dat brutale ben ik ook tegengekomen, hier een compilatie van mijn rit door Rome:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In de steden gaat het goed ja, ik heb jaren in Milaan gereden, je moet gewoon brutaal zijn, dan is het geen probleem.
Alleen die Albanese ruitenwassers bij elk stoplicht zijn wel irritant
3 out of 5, you're out!quote:
Na hem nagemeten te hebben blijkt mijn e-penis nog van onbevredigend formaat te zijn, dus we gaan nog eventjes door.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na hem nagemeten te hebben blijkt mijn e-penis nog van onbevredigend formaat te zijn, dus we gaan nog eventjes door.
?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders ga jij eventjes naar het autisme-topic en kom je over een uurtje weer terug. Dag lieve schat van ons allemaal!quote:
Owh ja, dat had ik ff over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ben al lang blij dat het eindelijk een keer over iets interessants gaat en niet tetten.
Pijpen is idd unisex, dat kan iedereen doen, behalve twee vrouwen dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ben al lang blij dat het eindelijk een keer over iets interessants gaat en niet tetten.
Dat valt nog wel mee, je Japanse passagier overdrijftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat brutale ben ik ook tegengekomen, hier een compilatie van mijn rit door Rome:
Dat siert je. Je hebt dus altijd de aandacht erbijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Anders ga jij eventjes naar het autisme-topic en kom je over een uurtje weer terug. Dag lieve schat van ons allemaal!
Fellatio.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
We finally found the middle way waarin hetero en gay het eens zijn.
Dat doet me denken aan de middle way waarin wij stelletjes wilden opbreken, jij de vent en ik het mokkel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
We finally found the middle way waarin hetero en gay het eens zijn.
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pijpen is idd unisex, dat kan iedereen doen, behalve twee vrouwen dan.
Idd, daarom vond ik het na alle waarschuwingen van anderen ook meevallen. Die Japanse passagier komt trouwens van een radiostation uit GTA 2.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, je Japanse passagier overdrijft
Ik zal de volgende keer als ik in Milaan rij eens een filmpje maken
Hmm... dacht ff dat je bedoelde dat het je niet uitmaakt of het door een man of vrouw gebeurd omdat het hetzelfde voelt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hoeft je chick ook niet te pijpen, andersom juist.
Nee, waarop ik doelde dat het door alle vormen van partnerschap kan worden beoefend, behalve vrouw vrouw. Dat laatste had je aan te denken moeten zetten, maar waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hmm... dacht ff dat je bedoelde dat het je niet uitmaakt of het door een man of vrouw gebeurd omdat het hetzelfde voelt.
Ik heb nog steeds twijfels erover.
Dat laatste moet je met VS maar doornemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, waarop ik doelde dat het door alle vormen van partnerschap kan worden beoefend, behalve vrouw vrouw. Dat laatste had je aan te denken moeten zetten, maar waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Oh maar die waren beiden gewoon enorm knap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de middle way waarin wij stelletjes wilden opbreken, jij de vent en ik het mokkel.
Whiskquote:
Ben je bouwvakker?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whisk![]()
Mwoa. Borrel van mn werk was weinig aan dus ik ben maar naar huis gekomen. En nou Top Gear AustraliaSlap aftreksel van
Och valt heel erg mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat laatste moet je met VS maar doornemen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar die waren beiden gewoon enorm knap.
Arme jijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whisk![]()
Mwoa. Borrel van mn werk was weinig aan dus ik ben maar naar huis gekomen. En nou Top Gear AustraliaSlap aftreksel van
Met piratenmuziek?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
Speaking of which, zometeen op NL 1 het TROS muziekfeest.
Laat ik dat maar kijken.
Uiteraard, het is de TROS.quote:
Homo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
Laat ik dat maar kijken.
Nee dat niet, maar het beaamt mijn eerdere stelling vanavond dat je vanavond niet in de kroegen moet zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
Laat ik dat maar kijken.
Mwoh, 99 uit de 100 homo's haat Nederlandse muziek.quote:
Ja, dus dan kom ik maar hier naartoe om me te laten beledigen door allerlei zelfverklaarde intellectueel superieure wezensquote:
Goed planquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dus dan kom ik maar hier naartoe om me te laten beledigen door allerlei zelfverklaarde intellectueel superieure wezens
Heul niet, maar de sfeer is gewoon niet te harden op eerste dag bouwvak.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dus dan kom ik maar hier naartoe om me te laten beledigen door allerlei zelfverklaarde intellectueel superieure wezens
Dat is dan ook pas 2 weken geledenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, maar de sfeer is gewoon niet te harden op eerste dag bouwvak.
Dan ben je net te laat, onze grootste relschopper die vandaag na 3 maanden weer geunbanned is staat weer aan de lopende band (nachtdienst).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf je dan gezellig vanavond bij ons?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, maar de sfeer is gewoon niet te harden op eerste dag bouwvak.
Euh?quote:
Niet te hard roepen, we hebben altijd 3-voud nogquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ben je net te laat, onze grootste relschopper die vandaag na 3 maanden weer geunbanned is staat weer aan de lopende band (nachtdienst).
Nah daar was ik eergister al, gisteravond al tot 1, en morgen weer, dus vandaag ff pauze.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blijf je dan gezellig vanavond bij ons?![]()
Of ga je naar je nieuwe wederhelft?
Dus je blijft hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah daar was ik eergister al, gisteravond al tot 1, en morgen weer, dus vandaag ff pauze.
Mja of ik ga ff pleite voor de muziek zo.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja of ik ga ff pleite voor de muziek zo.
Hoi Rachid1quote:
Kan, maar geniet altijd van de beelden, word ik jaloers dat ik er niet stond.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kun je ook op de achtergrond luisteren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan, maar geniet altijd van de beelden, word ik jaloers dat ik er niet stond.
Even de kop legen voor ik morgen weer de hele dag mag shoppen met madame, sigh.
Ik had het goed dus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, thuisblijven is ook zo wat he.
Nieuw modewoordjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
Sigh amateurs, onze "Rachid" doelt op:
Ik durf te wedden dat het de meest besluiteloze man ter wereld is, net een vrouw hehe.quote:
Okquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het de meest besluiteloze man ter wereld is, net een vrouw hehe.
Merci, ik giet er wel wat drank in, gaat 't wat sneller.quote:
Ze zijn eindelijk weg. Waarschijnlijk hebben ze Tem opgepakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Rachid1Hoe is het met je helicopter(s)?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Merci, ik giet er wel wat drank in, gaat 't wat sneller.
Ik ben zo voorspelbaar. Op het walgelijke af.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zijn eindelijk weg. Waarschijnlijk hebben ze Tem opgepakt.
Nou je het zo zegt,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben zo voorspelbaar. Op het walgelijke af.
Hadden laatst in de winkel ook al zo'n discussie, ik maar zeiken: "Lieverd, neem nou gewoon dat en dan niet verder zeiken, we staan hier al meer dan een half uur te kiezen tussen die dingen schat", komt er ineens zo'n oma achter de stelling vandaan met: "Oooh wat schattig, leuk hoor zo'n homo stelletje, veel plezier!quote:
Dat jij dat kan uithouden, ik haat het om te winkelen, gelukkig kan ik hier in de lokale herenmodezaak meestal binnen 10 minuten met geschikte kleding weer buiten staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden laatst in de winkel ook al zo'n discussie, ik maar zeiken: "Lieverd, neem nou gewoon dat en dan niet verder zeiken, we staan hier al meer dan een half uur te kiezen tussen die dingen schat", komt er ineens zo'n oma achter de stelling vandaan met: "Oooh wat schattig, leuk hoor zo'n homo stelletje, veel plezier!".
Ik had 't niet meer
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden laatst in de winkel ook al zo'n discussie, ik maar zeiken: "Lieverd, neem nou gewoon dat en dan niet verder zeiken, we staan hier al meer dan een half uur te kiezen tussen die dingen schat", komt er ineens zo'n oma achter de stelling vandaan met: "Oooh wat schattig, leuk hoor zo'n homo stelletje, veel plezier!".
Ik had 't niet meer
Och, ik lig de helft van de tijd dubbel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij dat kan uithouden, ik haat het om te winkelen, gelukkig kan ik hier in de lokale herenmodezaak meestal binnen 10 minuten met geschikte kleding weer buiten staan.
Zit jij nog niet in de auto terug??quote:
Morgen pasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit jij nog niet in de auto terug??
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh!
Het muziekfeest begint, tot over een uur!![]()
Vs is TROS-lidquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh!
Het muziekfeest begint, tot over een uur!![]()
Lid?! Hah, laat me niet lachen.quote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lid?! Hah, laat me niet lachen.
Heb nog een fles rosé wijn gevonden, huzzah! Feelin' Gay!
Kom op, die muziek is echt baggerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lid?! Hah, laat me niet lachen.
Heb nog een fles rosé wijn gevonden, huzzah! Feelin' Gay!
Dank, maar het is niet geheel mijn smaak denk ikquote:
Koos Alberts is nu, yay!quote:
Dit dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar het is niet geheel mijn smaak denk ik
Ook niet, doe maar weer van de Marokkaanse rockquote:
Schandalig, één van de oudste nog gesproken talen ter wereld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook niet, doe maar weer van de Marokkaanse rock
Als ik het niet leuk vind, vind ik het niet leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schandalig, één van de oudste nog gesproken talen ter wereld.
Als ik het schandalig vind, is het schandalig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik het niet leuk vind, vind ik het niet leuk
Heyquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik het schandalig vind, is het schandalig.
Gisteren teruggekeerd op het nestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey![]()
Nog op vakantie of al terug??
Het was daar zo leuk?quote:
Berlijn is toffe stad. Weer in centraal europa was overal k... dus geen zin om te verkassen. Bovendien is de muur in mijn geboortejaar gebouwd, moest dus nog wel kijken wat er nog over was van mijn levenswerk LOLquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:55 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Berlijn is toffe stad. Weer in centraal europa was overal k... dus geen zin om te verkassen. Bovendien is de muur in mijn geboortejaar gebouwd, moest dus nog wel kijken wat er nog over was van mijn levenswerk LOL
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef GoodOldDays het volgende:
heb ik nu iederéén verjaagd of zijn ze weer virtuele staatjes aan het onderhouden ?
Ik ben er nog nooit geweestquote:
Berlijn is idd een erg leuke stad, vooral 2009 / 2010 er meerdere keren geweest, alleen nu alweer een tijdje niet meer.quote:
indeedquote:
Ik heb altijd genoeg aan jouquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg aan mij
![]()
Ik vind het ook vrij stilletjes, maar ja: vrijdagavond![]()
http://berliner-unterwelten.de/quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Berlijn is idd een erg leuke stad, vooral 2009 / 2010 er meerdere keren geweest, alleen nu alweer een tijdje niet meer.
Vind het enorm leuk dat de stad zo veelzijdig is, ook voor iemand met mijn interesse's (Koude Oorlog, klassieke muziek / kunst) is er genoeg te doen. Heb vooral een zwak voor de Berliner Philharmoniker.
http://www.berliner-philharmoniker.de/en/
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:59 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
indeed
[..]
Ik heb altijd genoeg aan jou
Helemaal spot-on, jaren geleden al eens daar een bunker mee bekeken, maar zeker de moeite waard om nog een keertje te gaan doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
http://berliner-unterwelten.de/
is dan zeker iets voor jou
Vertel eens, waar gaat het over??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helemaal spot-on, jaren geleden al eens daar een bunker mee bekeken, maar zeker de moeite waard om nog een keertje te gaan doen.
zijn ondergrondse wandelingen door oude bunkers en in onbruik geraakte metro lijnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel eens, waar gaat het over??
Thanks en tot laterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:08 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
zijn ondergrondse wandelingen door oude bunkers en in onbruik geraakte metro lijnen.
Ik Heb deze gedaan
http://berliner-unterwelten.de/tour-d.345.0.html
Lees maar even
tijd voor een sigaartje en nog wat opruim werk. Meld me straks weer
c u all
Ik weet niet wat jij leuk vind..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
ik mag weer posten dus ja :p heb je nog wat leuke muziek om de dag mee door te komen? (youtube)
Thanks, staat in je notes. Goed bezigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
@ remlof, even kort ik zit op m,n mob. Enige bescheidenheid lijkt jou vreemd te zijn gezien je eigen situatie, ik zal later nooit in een achterstands buurt gaan wonen, verder verwacht ik ook gewoon een eigen huis te hebben. Dat denigrerende toontje van jou dat ik linls zou moeten stemmen om dat ik weet-ik--veel gezakt ben of wat dan ook slaat nergens op. Jij ben waarschijnlijk de verkeerdste niet (heb ik je laten weten op de meet), maar over enige zelfreflectie lijk je niiet te beschikken.
waarom zo, kijk eens wat je tegen mijquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, heerlijk een fles champagne losgetrokken, das heerlijk genieten.
90s dance gezien het feit dat ik tot 06;00 moet werkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leuk vind..
Sorry, daar hou ik niet van, en daar heb ik dus ook geen verstand van..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
90s dance gezien het feit dat ik tot 06;00 moet werken
Helaas geen passende hapjes, dus heb ik maar wat zalm met mierikswortel (Meerretich in het Duits?) ernaast.quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helaas geen passende hapjes, dus heb ik maar wat zalm met mierikswortel (Meerretich in het Duits?) ernaast.
Hach, soms moet je ook kunnen genieten van het leven. Lekker, zo'n moment voor jezelf.
Ik heb het niet eens over je VMBO-poging gehad en jij komt met ad hominem infinitumquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
waarom zo, kijk eens wat je tegen mij
hoevelen die soortgelijks mijn kant op typten hebben notes?quote:
Je zat ook te kijken?quote:
Nu moet ik erbij zeggen dat ik te lui was om het op toastjes te smeren, ik heb het uit de verpakking op een bord gemikt en doe er met een mes steeds een puntje Meerrettich op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Al lust ik alleen rode zalm uit blik met wat citroensap, mayo en Worchestershiresaus op een toastje
Hoera, het wordt weer wat drukker hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Zoooo, mijn meebral moment weer gehad vanavond.
Leuk toch, ik zat luidkeels mee te zingenquote:
Maakt toch niks uit, als je het maar lekker vindtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu moet ik erbij zeggen dat ik te lui was om het op toastjes te smeren, ik heb het uit de verpakking op een bord gemikt en doe er met een mes steeds een puntje Meerrettich op.
Dat doe ik met Manuela alleen als ik heeeeeel erg dronken benquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zat luidkeels mee te zingen
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanuelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik met Manuela alleen als ik heeeeeel erg dronken ben
Gun die jongen zijn pleziertje tochquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik met Manuela alleen als ik heeeeeel erg dronken ben
Dat heb ik nu altijd met Frank Boeijen, vooral in de file kijken mensen mij regelmatig aan met een blik van "uit welk gesticht ben jij afkomstig"? Maar dan zing ik heel luid naar die mensen: "de woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zat luidkeels mee te zingen
Juist, lekker genieten en gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, als je het maar lekker vindt
Die eeeeeeeeeeeee is toch ook heel lang, of ben ik nu abuisquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanuelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Geweldig.
Nee hoor, de a en de e inderdaad, maar de e iets minder wel hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die eeeeeeeeeeeee is toch ook heel lang, of ben ik nu abuis?
Oeh, postenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd met Frank Boeijen, vooral in de file kijken mensen mij regelmatig aan met een blik van "uit welk gesticht ben jij afkomstig"? Maar dan zing ik heel luid naar die mensen: "de woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht".
[..]
Juist, lekker genieten en gelukkig zijn.
Dat doe ik toch ook? Op de volgende meet ga ik Manuela gewoon aanvragen na elven en het dan uit volle borst zingen met Vsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gun die jongen zijn pleziertje toch
Oh ik alleen als ik met een paar biertjes op naar huis rijd en de geheime zender vind, anders gewoon SlamFM of 538.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd met Frank Boeijen, vooral in de file kijken mensen mij regelmatig aan met een blik van "uit welk gesticht ben jij afkomstig"? Maar dan zing ik heel luid naar die mensen: "de woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht".
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Op de volgende meet ga ik Manuela gewoon aanvragen na elven en het dan uit volle borst zingen met Vs
Nou kan ik geen nee meer zeggen haha.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Op de volgende meet ga ik Manuela gewoon aanvragen na elven en het dan uit volle borst zingen met Vs
Deze bedoel je?quote:
Niets is er mooier om eventjes lekker los te gaan, heb ook een maat die zwaar gestoord is, soms bouncen we dan zo erg door de auto heen dat mensen als telefoons tevoorschijn halen om te filmen / foto's te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik alleen als ik met een paar biertjes op naar huis rijd en de geheime zender vind, anders gewoon SlamFM of 538.
Bijvoorbeeld, dankquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[..]
Niets is er mooier om eventjes lekker los te gaan, heb ook een maat die zwaar gestoord is, soms bouncen we dan zo erg door de auto heen dat mensen als telefoons tevoorschijn halen om te filmen / foto's te maken.
Precies!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
Niets is er mooier om eventjes lekker los te gaan, heb ook een maat die zwaar gestoord is, soms bouncen we dan zo erg door de auto heen dat mensen als telefoons tevoorschijn halen om te filmen / foto's te maken.
Dat is trouwens diezelfde maat die ooit eens tegen twee gewillige chicks vertelde dat we homo waren.quote:
Luidkeels meezingen met foute liedjes, en mensen vertellen dat 'ie homo is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is trouwens diezelfde maat die ooit eens tegen twee gewillige chicks vertelde dat we homo waren.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is trouwens diezelfde maat die ooit eens tegen twee gewillige chicks vertelde dat we homo waren.![]()
Gooi er een fles alcohol in.quote:
Hij heeft een niet al te aantrekkelijke vriendin, die ik dus steevast voor "draakje" heb uitgescholden. Nu noemt hij haar zelf zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Luidkeels meezingen met foute liedjes, en mensen vertellen dat 'ie homo is.
Pas maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |