Jij weet niet hoe ik eruit ziequote:
We sturen gewoon zo'n kraker die naar een twee maanden oude gymtas ruikt op jou af.quote:
Was für ein scheiss...quote:
Ik wist niet dat krakers ook hockey spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We sturen gewoon zo'n kraker die naar een twee maanden oude gymtas ruikt op jou af.
Dat moet je aan VS vragen, die staat elke week kwijlend aan de rand van het veld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat krakers ook hockey spelen.
Hoezo, wil je hem dood ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We sturen gewoon zo'n kraker die naar een twee maanden oude gymtas ruikt op jou af.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je aan VS vragen, die staat elke week kwijlend aan de rand van het veld.
Pf, alsof mensen hier hockey spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je aan VS vragen, die staat elke week kwijlend aan de rand van het veld.
Zo moeilijk was die nou toch ook weer niet?quote:
Gaat heen en vermenigvuldig u.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die nou toch ook weer niet?
Maar goed, adieu.
quote:
De Planeet Venus?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt beter weer gaan blaffen als een linkse gekkie. Je grapjes zijn om in slaap te vallenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je vriend van iemand die ik ook in mijn lijst heb ofzo?quote:
Ik kan niet normaal typen, buurvrouw bedoelde ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is een buurvrij?
En nee, ik heb een Archos 70 tablet.
Normaal toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
Jezustering, als je vanaf 1 juni meer dan 50km/h te hard rijdt ben je je rijbewijs meteen voor 2 maanden kwijt. Achterlijke tyfushonden.![]()
Dan wordt het maar eens tijd om mijn rijbewijs om te wisselen voor een Duits exemplaar.
Dat ding was vanmiddag al bezig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus, ik kan geen helikopter meer horen, wat is dit!!!
En terecht. Moordenaars op vier wielen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
Jezustering, als je vanaf 1 juni meer dan 50km/h te hard rijdt ben je je rijbewijs meteen voor 2 maanden kwijt. Achterlijke tyfushonden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |