Plebejers zijn rechts.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
So what? Ik ben zelf ook een plebejer.
Werkelijk?quote:
Boeiend, blu-ray is ook DVD.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus, zoiets kijk je tenminste in HD.
Damn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de user die een avondje tegen de reet aandansen van een gozer in de club beschouwt als een succesvol avondje uit.
quote:
Jaha, alle kroegen zitten vol met hun "bedrijfsfeestje", wees gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Bedankt voor de waarschuwing!
Ik zou dat voor me houden als ik jou was.quote:
Leuk plaatje inderdaad. Kreeg het laatst niet uit mn kop.quote:
Nah, ik moet ook met zo'n hoofd rondlopen. Acceptatie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou dat voor me houden als ik jou was.
Mijn stamkroeg niet joh. Dat is een nogal linkse kroeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jaha, alle kroegen zitten vol met hun "bedrijfsfeestje", wees gewaarschuwd.
Als daar kakkers binnenkomen, worden die dan ook naar buiten getremd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn stamkroeg niet joh. Dat is een nogal linkse kroeg.
Hockey-boys rennen gelijk huilend naar buiten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als daar kakkers binnenkomen, worden die dan ook naar buiten getremd?
Zo, dat was een flinke marteling van 4 minuten. rijmelarij van lik me vestje.quote:
In meinem armen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hockey-boys rennen gelijk huilend naar buiten.
Grappenmaker, die Erikquote:
Is het zo onwelriekend in die kroeg?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hockey-boys rennen gelijk huilend naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |