Dat is dan ook pas 2 weken geledenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, maar de sfeer is gewoon niet te harden op eerste dag bouwvak.
Dan ben je net te laat, onze grootste relschopper die vandaag na 3 maanden weer geunbanned is staat weer aan de lopende band (nachtdienst).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dus dan kom ik maar hier naartoe om me te laten beledigen door allerlei zelfverklaarde intellectueel superieure wezens
Blijf je dan gezellig vanavond bij ons?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, maar de sfeer is gewoon niet te harden op eerste dag bouwvak.
Euh?quote:
Niet te hard roepen, we hebben altijd 3-voud nogquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ben je net te laat, onze grootste relschopper die vandaag na 3 maanden weer geunbanned is staat weer aan de lopende band (nachtdienst).
Nah daar was ik eergister al, gisteravond al tot 1, en morgen weer, dus vandaag ff pauze.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blijf je dan gezellig vanavond bij ons?![]()
Of ga je naar je nieuwe wederhelft?
Dus je blijft hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah daar was ik eergister al, gisteravond al tot 1, en morgen weer, dus vandaag ff pauze.
Mja of ik ga ff pleite voor de muziek zo.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja of ik ga ff pleite voor de muziek zo.
Hoi Rachid1quote:
Kan, maar geniet altijd van de beelden, word ik jaloers dat ik er niet stond.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kun je ook op de achtergrond luisteren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan, maar geniet altijd van de beelden, word ik jaloers dat ik er niet stond.
Even de kop legen voor ik morgen weer de hele dag mag shoppen met madame, sigh.
Ik had het goed dus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, thuisblijven is ook zo wat he.
Nieuw modewoordjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
Sigh amateurs, onze "Rachid" doelt op:
Ik durf te wedden dat het de meest besluiteloze man ter wereld is, net een vrouw hehe.quote:
Okquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het de meest besluiteloze man ter wereld is, net een vrouw hehe.
Merci, ik giet er wel wat drank in, gaat 't wat sneller.quote:
Ze zijn eindelijk weg. Waarschijnlijk hebben ze Tem opgepakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Rachid1Hoe is het met je helicopter(s)?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Merci, ik giet er wel wat drank in, gaat 't wat sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |