Wat is daar tekenend aan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:39 schreef Dutchnative het volgende:
Vind het wel tekenend dat diegenen die vaak klagen over het Plebs zelf snelheidsduivels zijn.
Jij hebt echt alleen maar voordeel bij links beleid, waarom stem je in vredesnaam rechts?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
Of een OV studentenkaart.![]()
Bedankt linkse kut hippies![]()
Toedels.
Plebejers worden zoals het op mij overkomt dan onfatsoenlijke mensen genoemd.quote:
Principes. En je weet toch dat ik zaken graag wat aandik. Ik heb gewoon werk en volg educatie hoor. Jij denkt echt dat ik bij de ''verworpenen der aarde hoor''?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt echt alleen maar voordeel bij links beleid, waarom stem je in vredesnaam rechts?
Zelfhaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt echt alleen maar voordeel bij links beleid, waarom stem je in vredesnaam rechts?
Sociaal halve liters Schultenbräu zuipen in de trein zeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Treinen is veel socialer, je spreekt nog eens leuke mensen.
quote:Internet Explorer 6 voor mensen met lage intelligentie’
Laatste update: 29 juli 2011 15:25 info
AMSTERDAM – Mensen die nog Internet Explorer 6 gebruiken, hebben gemiddeld een lager IQ dan internetters die een andere webbrowser gebruiken. Dit blijkt uit een onderzoek uitgevoerd door AptiQuant.
Foto: Inertia Stock
Het onderzoeksbureau bood 100.000 mensen een gratis online IQ-test aan en keek hierbij welke webbrowser de deelnemers gebruikten bij het invullen van de test.
Uit de resultaten van het onderzoek blijkt dat deelnemers die de test invulden in Internet Explorer 6 gemiddeld rond de 80 punten scoorden. Ook bij mensen die een andere versie van de webbrowser van Microsoft gebruikten kwam de gemiddelde score niet boven de 100 uit.
Internetters die Chrome, Firefox of Safari hadden gebruikt, bleken over het algemeen iets boven de 100 punten te scoren.
Rug toegekeerd
De deelnemers die Opera gebruikten behaalden de hoogste score: gemiddeld rond de 130 punten. Zij werden op de voet gevolgd door gebruikers van Camino en Internet Explorer met Chrome Frame uitbreiding die een paar puntjes lager eindigden.
Volgens de onderzoekers blijkt uit de resultaten dat internetters met een hoger dan gemiddelde intelligentie Internet Explorer de afgelopen vijf jaar de rug hebben toegekeerd en zijn overgestapt op andere browsers.
Ik gebruik Chromequote:
Plebejers perken met hun gedrag ook de vrijheid van anderen in, mensen die hard rijden perken helemaal niemand's vrijheid in en zijn niemand tot last.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Plebejers worden zoals het op mij overkomt dan onfatsoenlijke mensen genoemd.
Ik geloof niet dat het zelfhaat is, gewoon pure onwetendheid, dingen niet kunnen verbinden met elkaar ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfhaat.
Maar kunnen we 't die jongen kwalijk nemen remlof? Werkelijk? Kunnen we dat?
Voor mij blijft het gewoon onfatsoen en je niet houden aan de wetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Plebejers perken met hun gedrag ook de vrijheid van anderen in, mensen die hard rijden perken helemaal niemand's vrijheid in en zijn niemand tot last.
Now.nlquote:
Eh, ik denk dat menig doodgereden 3e het daarmee oneens is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Plebejers perken met hun gedrag ook de vrijheid van anderen in, mensen die hard rijden perken helemaal niemand's vrijheid in en zijn niemand tot last.
Of een Volvo S40.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
Of een OV studentenkaart.![]()
Bedankt linkse kut hippies![]()
Toedels.
Haaaaaaaiiiiiquote:
Halveliterblikken lauwe Schultenbräu!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Sociaal halve liters Schultenbräu zuipen in de trein zeker.
De wet is niet heilig, zo is belastingontduiking moreel gezien ook uitstekend te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Voor mij blijft het gewoon onfatsoen en je niet houden aan de wet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |