Hehe, we zijn het eens. Maar dat klopt natuurlijk wel, ik heb er onlangs een werkstuk over gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, hard rijden brengt een miniem risico met zich mee, dat is verwaarloosbaar.
Over te hard rijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hehe, we zijn het eens. Maar dat klopt natuurlijk wel, ik heb er onlangs een werkstuk over gemaakt.
Op die rondwegen waar je ze niet kunt zien staan? Kan mij haast niet voorstellen dat je 40k op de klok krijgt zonder bekeuring als je stelselmatig te hard rijdt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, zelden rij ik de voorgeschreven snelheid, en met pakweg 40.000km per jaar heb ik nog nooit een boete voor een snelheidsovertreding gekregen.
Files en congestie, dat hangt daarmee samen.quote:
Mijn eerste spreekbeurt op de basisschool ging over computersquote:
Die van mij over tennisquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn eerste spreekbeurt op de basisschool ging over computers
Ik rij 30K per jaar zonder enige boete te krijgen. Ook stelselmatig te hard dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op die rondwegen waar je ze niet kunt zien staan? Kan mij haast niet voorstellen dat je 40k op de klok krijgt zonder bekeuring als je stelselmatig te hard rijdt.
Same here, Windows 1.0 was dat dacht ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Mijn eerste spreekbeurt op de basisschool ging over computers
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die van mij over tennis
Was wel Groep 4 he
Bij mij was het in groep 6, ik kreeg er een 10 voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same here, Windows 1.0 was dat dacht ik.
Rij voor het grootste deel op de snelweg, daarbuiten rij ik veel minder vaak te hard en alleen daar waar ik de situatie kan overzien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op die rondwegen waar je ze niet kunt zien staan? Kan mij haast niet voorstellen dat je 40k op de klok krijgt zonder bekeuring als je stelselmatig te hard rijdt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rij voor het grootste deel op de snelweg, daarbuiten rij ik veel minder vaak te hard en alleen daar waar ik de situatie kan overzien.
Op de snelweg altijd kijken onder viaducten, bij parkeerplaatsen, paralelwegen en andere hotspots. Tevens kijken naar snelle middenklassers met twee losers erin, dan weet je geheid dat het VROS is.
Windows 3.1 was het. Anyway, maar niemand boeide het wat, behalve de leraar dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Bij mij was het in groep 6, ik kreeg er een 10 voor
Uhu, ik ken die trucjes ongeveer wel, punt is alleen dat ik net mijn rijbewijs heb en mij derhalve meer focus op de weg en het overige verkeer dan dat ik met mijn ogen ga zoeken waar ze mogelijk kunnen zitten. En nee, ik ben geen krakkemikkig figuur wat niet kan rijden, maar het grootste gevaar is wel het overschatten van hetgeen waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rij voor het grootste deel op de snelweg, daarbuiten rij ik veel minder vaak te hard en alleen daar waar ik de situatie kan overzien.
Op de snelweg altijd kijken onder viaducten, bij parkeerplaatsen, parallelwegen en andere hotspots. Tevens kijken naar snelle middenklassers met twee losers erin, dan weet je geheid dat het VROS is.
Je kan dan nog max 2 km doorgassen, (zolang duurt zo'n trajectmeeting dacht ik)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
same here!
Werd laatst gevolgd door een VROS (dikke volvo S60) - alleen die camera kon je ZO goed zien (zon scheen er recht op). Dus ik zag het handje naar het plafond gaan en wist meteen hoe laat het was.
Moet zeggen dat ik zelden VROS zie rijden, heb ze tot nu toe 1 keer bij Utrecht in een Mercedes Benz C320 CDI (kwamen in de trajectcontrole op de A12 hard langszetten) gezien, maar daarbuiten nog nooit. Maar dat is idd ook iets waar ik op let, bij een verdachte auto kijk ik naast de inzittenden ook altijd rond de binnenspiegel of er nog wat extra's aan het raam plakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
same here!
Werd laatst gevolgd door een VROS (dikke volvo S60) - alleen die camera kon je ZO goed zien (zon scheen er recht op). Dus ik zag het handje naar het plafond gaan en wist meteen hoe laat het was.
Daar zou ik enorm mee uitkijken, volgens mij snappen ze je ook met slechts enkele honderden meters.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan dan nog max 2 km doorgassen, (zolang duurt zo'n trajectmeeting dacht ik)
Ik liet meteen het gas los en forceerde hen om mij in te halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan dan nog max 2 km doorgassen, (zolang duurt zo'n trajectmeeting dacht ik)
En dan gauw een afslag nemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik liet meteen het gas los en forceerde hen om mij in te halen.
quote:
Is geen reet aan in Nederland.quote:
Jouw tijd komt nog wel hoor.quote:
Dat zou ik zo niet willen zeggen, ik ken genoeg leuke stukjes om eventjes helemaal los te gaan en ook de bijrijders wat G-krachten te laten voelen.quote:
Klopt, ik doe het nog alleen als ik niet anders kan.quote:
In de achteraf gelegen gebieden? In de steden zou ik er er niet op durven gokken. Maar ook qua landschap he? Een Duitsland en Zweden is net wat spannender dan het vlakke Nederland.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel hoor.
[..]
Dat zou ik zo niet willen zeggen, ik ken genoeg leuke stukjes om eventjes helemaal los te gaan en ook de bijrijders wat G-krachten te laten voelen.
Treinen heeft zo z'n charmes (vooral als je veel werk kunt doen op je laptop) maar autorijden is ook een stuk vrijheid. Je kunt overal heen waar je maar wilt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het nog alleen als ik niet anders kan.
Maar toen ik net m'n rijbewijs had vond ik het ook leuk, 1.000.000km later is de lol er wel af.
Treinen is veel socialer, je spreekt nog eens leuke mensen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Treinen heeft zo z'n charmes (vooral als je veel werk kunt doen op je laptop) maar autorijden is ook een stuk vrijheid. Je kunt overal heen waar je maar wilt.
En soms de kans op een leuke flirtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Treinen is veel socialer, je spreekt nog eens leuke mensen.
Hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Treinen is veel socialer, je spreekt nog eens leuke mensen.
Ook dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En soms de kans op een leuke flirt
Reis haast nooit met de trein, maar als ik erin zit heb ik toch het idee dat iedereen met 2 dopjes in zit. En niet iedereen is in voor een gesprek natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Treinen is veel socialer, je spreekt nog eens leuke mensen.
Buiten de Randstad, gewoon in onze omgeving.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de achteraf gelegen gebieden? In de steden zou ik er er niet op durven gokken. Maar ook qua landschap he? Een Duitsland en Zweden is net wat spannender dan het vlakke Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |