Mensen die te hard rijden, rijden over het algemeen netter en alerter dan mensen die constant de snelheidslimiet rijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Voor mij blijft het gewoon onfatsoen en je niet houden aan de wet
Nee, Grolsch van de AH to go natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Sociaal halve liters Schultenbräu zuipen in de trein zeker.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De wet is niet heilig, zo is belastingontduiking moreel gezien ook uitstekend te rechtvaardigen.
Ik kan dit beamen uit eigen ervaring, afgezien van netter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die te hard rijden, rijden over het algemeen netter en alerter dan mensen die constant de snelheidslimiet rijden.
Ik zie VS al helemaal in een Mercedes cabrio zitten, dikke zonnebril op en gassen maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen uit eigen ervaring, afgezien van netter.
Hoeveel dodelijke ongelukken gebeuren er nu op de snelweg, die te wijten zijn aan te hoge snelheid?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat menig doodgereden 3e het daarmee oneens is.
Nederlanders rijden over het algemeen trouwens bijzonder slecht, vooral binnen de bebouwde kom, vergeleken met Duitsland en Engeland, uitgaande van mijn eigen observaties.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die te hard rijden, rijden over het algemeen netter en alerter dan mensen die constant de snelheidslimiet rijden.
Spanjaarden rijden heel goed, op de snelwegen dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederlanders rijden over het algemeen trouwens bijzonder slecht, vooral binnen de bebouwde kom, vergeleken met Duitsland en Engeland.
Dat vind ik ook weer overdreven, mensen moeten zelf weten welke snelheid ze kiezen, zolang ze maar niet in de weg rijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies aan de snelheid houden vind ik voor van die moraalridders.
Ah, good old days in Africa.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie VS al helemaal in een Mercedes cabrio zitten, dikke zonnebril op en gassen maar
Grootste ergernis zijn de VW Caddy's of soortgelijke auto's die ineens voor je opdoemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer overdreven, mensen moeten zelf weten welke snelheid ze kiezen, zolang ze maar niet in de weg rijden.
Moraalridders vind ik de figuren die met hun grootlicht gaan knipperen alleen omdat ik ze op grote snelheid passeer.
Hier in Frankrijk is het echt heel erg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederlanders rijden over het algemeen trouwens bijzonder slecht, vooral binnen de bebouwde kom, vergeleken met Duitsland en Engeland.
Ik heb nooit in Spanje gereden, maar in Italië rijden ze echt beroerd op de snelwegen. Oeps, afslag gemist, dan zetten we de auto toch even in de achteruit op de vluchtstrook?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Spanjaarden rijden heel goed, op de snelwegen dan.
In Spanje rijden mensen met de meest afgetrapte auto 160 km/h op de snelweg. Vol door de bochten, boeit ze geen reet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Spanje gereden, maar in Italië rijden ze echt beroerd op de snelwegen. Oeps, afslag gemist, dan zetten we de auto toch even in de achteruit op de vluchtstrook?
Dat heb ik echt zo vaak gezien, bizar gewoon
Dat klopt helemaal, ik merk het aan mezelf, als de cruisecontrol op 120 of 130 staat dan ben ik totaal afgeleid omdat ik of met m'n telefoon zit te spelen, een sigaartje opsteek, met de radio c.q. MP3-speler zit te klooien, vrouwen in andere auto's zit te checken en ga zo maar door. Dan liever harder en geen tijd hebben voor dat soort ongein.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bouwvakkers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grootste ergernis zijn de VW Caddy's of soortgelijke auto's die ineens voor je opdoemen.
Moet echter wel zeggen dat ik het verkeer in Rome (tijdens de ochtendspits) reuze vond meevallen, weliswaar knalden overal die scooters langs en werd van 3 maar 5 banen gemaakt, maar het was redelijk te doen. Toegegeven, ik reed ook een automaat en keek uit een wat hogere positie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Spanje gereden, maar in Italië rijden ze echt beroerd op de snelwegen. Oeps, afslag gemist, dan zetten we de auto toch even in de achteruit op de vluchtstrook?
Dat heb ik echt zo vaak gezien, bizar gewoon
Ik rij altijd heel netjes en attent. Tenzij ik gepijpt wordt tijden het rijden, dan neig ik er wel eens naar mijn aandacht op het verkeer te verliezenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, ik merk het aan mezelf, als de cruisecontrol op 120 of 130 staat dan ben ik totaal afgeleid omdat ik of met m'n telefoon zit te spelen, een sigaartje opsteek, met de radio c.q. MP3-speler zit te klooien, vrouwen in andere auto's zit te checken en ga zo maar door. Dan liever harder en geen tijd hebben voor dat soort ongein.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik rij altijd heel netjes en attent. Tenzij ik gepijpt wordt tijden het rijden, dan neig ik er wel eens naar mijn aandacht op het verkeer te verliezen
Leuk om te wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik rij altijd heel netjes en attent. Tenzij ik gepijpt wordt tijden het rijden, dan neig ik er wel eens naar mijn aandacht op het verkeer te verliezen
In de steden gaat het goed ja, ik heb jaren in Milaan gereden, je moet gewoon brutaal zijn, dan is het geen probleem.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet echter wel zeggen dat ik het verkeer in Rome (tijdens de ochtendspits) reuze vond meevallen, weliswaar knalden overal die scooters langs en werd van 3 maar 5 banen gemaakt, maar het was redelijk te doen. Toegegeven, ik reed ook een automaat en keek uit een wat hogere positie.
Dat heb ik dus nog nooit geprobeerd, heb het echter wel eens zien gebeuren (althans, ik zag opeens een 2e hoofd tussen de stoelen vandaan verschijnen).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ach, al die aandacht van die vrouwen als blonde blauw-ogige man van begin 30 met lang haar in een Porsche is natuurlijk moeilijk af te slaan he.quote:
Er is weinig aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit geprobeerd, heb het echter wel eens zien gebeuren (althans, ik zag opeens een 2e hoofd tussen de stoelen vandaan verschijnen).
Neu, zeg gewoon dat er niks aan is, geef mij maar het bed of de bank.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is ieders e-penis weer groot genoeg nu?
[.] blondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, al die aandacht van die vrouwen als blonde blauw-ogige man van begin 30 met lang haar in een Porsche is natuurlijk moeilijk af te slaan he.
Of niet remlof?
Waarom erger je er aan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je bent de blauwe ogen vergeten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
[.] blond
[x] begin dertig
[x] lang haar
[.] Porsche
Maar het was de vrouw naast me natuurlijk, haar aandacht had ik al
Dat brutale ben ik ook tegengekomen, hier een compilatie van mijn rit door Rome:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In de steden gaat het goed ja, ik heb jaren in Milaan gereden, je moet gewoon brutaal zijn, dan is het geen probleem.
Alleen die Albanese ruitenwassers bij elk stoplicht zijn wel irritant
3 out of 5, you're out!quote:
Na hem nagemeten te hebben blijkt mijn e-penis nog van onbevredigend formaat te zijn, dus we gaan nog eventjes door.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na hem nagemeten te hebben blijkt mijn e-penis nog van onbevredigend formaat te zijn, dus we gaan nog eventjes door.
?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders ga jij eventjes naar het autisme-topic en kom je over een uurtje weer terug. Dag lieve schat van ons allemaal!quote:
Owh ja, dat had ik ff over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ben al lang blij dat het eindelijk een keer over iets interessants gaat en niet tetten.
Pijpen is idd unisex, dat kan iedereen doen, behalve twee vrouwen dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ben al lang blij dat het eindelijk een keer over iets interessants gaat en niet tetten.
Dat valt nog wel mee, je Japanse passagier overdrijftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat brutale ben ik ook tegengekomen, hier een compilatie van mijn rit door Rome:
Dat siert je. Je hebt dus altijd de aandacht erbijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Anders ga jij eventjes naar het autisme-topic en kom je over een uurtje weer terug. Dag lieve schat van ons allemaal!
Fellatio.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
We finally found the middle way waarin hetero en gay het eens zijn.
Dat doet me denken aan de middle way waarin wij stelletjes wilden opbreken, jij de vent en ik het mokkel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
We finally found the middle way waarin hetero en gay het eens zijn.
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pijpen is idd unisex, dat kan iedereen doen, behalve twee vrouwen dan.
Idd, daarom vond ik het na alle waarschuwingen van anderen ook meevallen. Die Japanse passagier komt trouwens van een radiostation uit GTA 2.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, je Japanse passagier overdrijft
Ik zal de volgende keer als ik in Milaan rij eens een filmpje maken
Hmm... dacht ff dat je bedoelde dat het je niet uitmaakt of het door een man of vrouw gebeurd omdat het hetzelfde voelt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hoeft je chick ook niet te pijpen, andersom juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |