quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zijn eindelijk weg. Waarschijnlijk hebben ze Tem opgepakt.
Nou je het zo zegt,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben zo voorspelbaar. Op het walgelijke af.
Hadden laatst in de winkel ook al zo'n discussie, ik maar zeiken: "Lieverd, neem nou gewoon dat en dan niet verder zeiken, we staan hier al meer dan een half uur te kiezen tussen die dingen schat", komt er ineens zo'n oma achter de stelling vandaan met: "Oooh wat schattig, leuk hoor zo'n homo stelletje, veel plezier!quote:
Dat jij dat kan uithouden, ik haat het om te winkelen, gelukkig kan ik hier in de lokale herenmodezaak meestal binnen 10 minuten met geschikte kleding weer buiten staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden laatst in de winkel ook al zo'n discussie, ik maar zeiken: "Lieverd, neem nou gewoon dat en dan niet verder zeiken, we staan hier al meer dan een half uur te kiezen tussen die dingen schat", komt er ineens zo'n oma achter de stelling vandaan met: "Oooh wat schattig, leuk hoor zo'n homo stelletje, veel plezier!".
Ik had 't niet meer
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden laatst in de winkel ook al zo'n discussie, ik maar zeiken: "Lieverd, neem nou gewoon dat en dan niet verder zeiken, we staan hier al meer dan een half uur te kiezen tussen die dingen schat", komt er ineens zo'n oma achter de stelling vandaan met: "Oooh wat schattig, leuk hoor zo'n homo stelletje, veel plezier!".
Ik had 't niet meer
Och, ik lig de helft van de tijd dubbel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij dat kan uithouden, ik haat het om te winkelen, gelukkig kan ik hier in de lokale herenmodezaak meestal binnen 10 minuten met geschikte kleding weer buiten staan.
Zit jij nog niet in de auto terug??quote:
Morgen pasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit jij nog niet in de auto terug??
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh!
Het muziekfeest begint, tot over een uur!![]()
Vs is TROS-lidquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh!
Het muziekfeest begint, tot over een uur!![]()
Lid?! Hah, laat me niet lachen.quote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lid?! Hah, laat me niet lachen.
Heb nog een fles rosé wijn gevonden, huzzah! Feelin' Gay!
Kom op, die muziek is echt baggerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lid?! Hah, laat me niet lachen.
Heb nog een fles rosé wijn gevonden, huzzah! Feelin' Gay!
Dank, maar het is niet geheel mijn smaak denk ikquote:
Koos Alberts is nu, yay!quote:
Dit dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar het is niet geheel mijn smaak denk ik
Ook niet, doe maar weer van de Marokkaanse rockquote:
Schandalig, één van de oudste nog gesproken talen ter wereld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook niet, doe maar weer van de Marokkaanse rock
Als ik het niet leuk vind, vind ik het niet leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schandalig, één van de oudste nog gesproken talen ter wereld.
Als ik het schandalig vind, is het schandalig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik het niet leuk vind, vind ik het niet leuk
Heyquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik het schandalig vind, is het schandalig.
Gisteren teruggekeerd op het nestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey![]()
Nog op vakantie of al terug??
Het was daar zo leuk?quote:
Berlijn is toffe stad. Weer in centraal europa was overal k... dus geen zin om te verkassen. Bovendien is de muur in mijn geboortejaar gebouwd, moest dus nog wel kijken wat er nog over was van mijn levenswerk LOLquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:55 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Berlijn is toffe stad. Weer in centraal europa was overal k... dus geen zin om te verkassen. Bovendien is de muur in mijn geboortejaar gebouwd, moest dus nog wel kijken wat er nog over was van mijn levenswerk LOL
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef GoodOldDays het volgende:
heb ik nu iederéén verjaagd of zijn ze weer virtuele staatjes aan het onderhouden ?
Ik ben er nog nooit geweestquote:
Berlijn is idd een erg leuke stad, vooral 2009 / 2010 er meerdere keren geweest, alleen nu alweer een tijdje niet meer.quote:
indeedquote:
Ik heb altijd genoeg aan jouquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg aan mij
![]()
Ik vind het ook vrij stilletjes, maar ja: vrijdagavond![]()
http://berliner-unterwelten.de/quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Berlijn is idd een erg leuke stad, vooral 2009 / 2010 er meerdere keren geweest, alleen nu alweer een tijdje niet meer.
Vind het enorm leuk dat de stad zo veelzijdig is, ook voor iemand met mijn interesse's (Koude Oorlog, klassieke muziek / kunst) is er genoeg te doen. Heb vooral een zwak voor de Berliner Philharmoniker.
http://www.berliner-philharmoniker.de/en/
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:59 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
indeed
[..]
Ik heb altijd genoeg aan jou
Helemaal spot-on, jaren geleden al eens daar een bunker mee bekeken, maar zeker de moeite waard om nog een keertje te gaan doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
http://berliner-unterwelten.de/
is dan zeker iets voor jou
Vertel eens, waar gaat het over??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helemaal spot-on, jaren geleden al eens daar een bunker mee bekeken, maar zeker de moeite waard om nog een keertje te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |