Windows Media Services lijkt me beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef Floxcie het volgende:
Met welke programma gaan we streamen? Als we echt kijkers willen kan ik heel misschien YouTube Live fixen.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Windows Media Services lijkt me beter.
Ja, wordt ook veel gebruikt!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef Starm het volgende:
Leuk idee.
Ik ga even met fotosoep stoeien en kijken of daar een mooi logo uitkomt.
Flikker dan lekker op. Tevens is er een groot verschil.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:09 schreef weerstandje het volgende:
dit word vast net zo'n succes als het fok festival
droeftoeterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Flikker dan lekker op. Tevens is er een groot verschil.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:11 schreef Haifisch het volgende:
Ik kan apps maken, zodat het ook gewoon direct op de pc bekeken kan worden
Heel toevallig is dat er al, soort van.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef Haifisch het volgende:
kunnen we niet beter beginnen met radio ofzo? en dan langzaam meer
Een tv-zender slaat beter aan dan een radiozenderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef Haifisch het volgende:
kunnen we niet beter beginnen met radio ofzo? en dan langzaam meer
Niet alleen aan Buma Stemra maar ook aan Sena. Beide erg duur. (minimaal 1800 euro per jaar).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk dat je bij een tv-zender heel snel zonder materiaal staat,
bij radio heb je toch wat meer materiaal, alleen moet je dan wel denken aan Buma/Stemra
Zolang jij het op een Nederlandse site aanbied, moet je gewoon betalen. Tenzij je heel je site Duitstalig maakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef Monopoly het volgende:
En Buma/Stemra ontloop je heel gemakkelijk. Zorg dat je vanuit Duitsland host
De taal maakt niks uit, als je een .de van maakt ontloop je het al.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Zolang jij het op een Nederlandse site aanbied, moet je gewoon betalen. Tenzij je heel je site Duitstalig maakt.
Nee toch ? Als je het op een .de adres doet en er een doorlinker naar een .nl adres doet is het toch goed ? Want de plek waar je het vanaf "broadcast" is in Duitsland (server staat daar.) En dan mag het .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Zolang jij het op een Nederlandse site aanbied, moet je gewoon betalen. Tenzij je heel je site Duitstalig maakt.
Dan wel ja, maar zodra .nl is, Kan je betalen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
De taal maakt niks uit, als je een .de van maakt ontloop je het al.
Ideetje: Misschien kan jij dan iets doen met een muziek programma.. Iets met het volkslied of gitaren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Flikker dan lekker op. Tevens is er een groot verschil.
Hier ben ik het dus mee eens, met tussendoor natuurlijk reclameblokken als er animo voor is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:20 schreef Monopoly het volgende:
En ik raad aan om "klein" te beginnen. Niet in één keer een overkill aan programma's , maar met 2 á 3 programma's beginnen zodat mensen het kunnen ontdekken.
Tussen de programma's door zou je eventueel van Radio 49 (fokradio hier in ONZ) kunnen streamen dat er muziek is, of we pakken ouwe programma's van FOK!TV (FP foktv) in een herhalingspool.
Enige probleem wat je hebt met reclame is dat als er een keer downtime is, of het gaat fout. Je boze adverteerders hebt, en die geld kunnen gaan claimen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus mee eens, met tussendoor natuurlijk reclameblokken als er animo voor is.
Als iemand een leuk logo kan fixen voor bovenin de hoek van het scherm, net als bij de "echte" zenders, dan kan je de stream opzetten en kan je morgen al uitzenden. Ik denk dat Sunchaser wel materiaal beschikbaar stelt van al die keren dat hij voor FOK!TV heeft gefilmdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus mee eens, met tussendoor natuurlijk reclameblokken als er animo voor is.
Tenzij het op het begin gratis is , zolang je in de "testfase" zitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:31 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Enige probleem wat je hebt met reclame is dat als er een keer downtime is, of het gaat fout. Je boze adverteerders hebt, en die geld kunnen gaan claimen.
Misschien is reclame pas een optie als alles goed werkt, en draait?
Goed plan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tenzij het op het begin gratis is , zolang je in de "testfase" zit
WIN-WIN
Radio is er al, daar is een samenwerking zo mee gedaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:32 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat we eerst beter een online radio kunnen opzetten, kijken naar animo en dan tv...
TV maken kost natuurlijk best veel tijd
We kunnen ook tijd die we niet benutten met programma's vullen met videoclips, ook met alternatieve muziek
Sorry, maar nee. Het gaat hier over TV, online TV, en dat gaan we hier realiseren. Geen radio.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:32 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat we eerst beter een online radio kunnen opzetten, kijken naar animo en dan tv...
TV maken kost natuurlijk best veel tijd
We kunnen ook tijd die we niet benutten met programma's vullen met videoclips, ook met alternatieve muziek
In dat geval, ik heb contacten bij L1 en regionale omroepen hier, alleen zal de rest niets zien in limbo-programma'squote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Radio is er al, daar is een samenwerking zo mee gedaan.
Videoclips zou ik niet aan beginnen. Dat kost geld, veel geld!
Beter pak je dan een publieke webcam, of eventueel fix je programma's van regionale omroepen die het gratis beschikbaar stellen.
Staan er al?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Vluchtdeur het volgende:
Misschien kan TS de OP aanpassen en namen neerzetten van mensen die zich aanbieden voor bepaalde dingen? Zodat we een mooi overzicht hebben van mensen die helpen?
Tuurlijk wel, Laachun togch.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:34 schreef Haifisch het volgende:
[..]
In dat geval, ik heb contacten bij L1 en regionale omroepen hier, alleen zal de rest niets zien in limbo-programma's
Ik werk zelf bij een publieke lokale omroep, en ik weet dat je alleen de NOS mag streamen indien je NIET commercieel bent!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt bij RTV Oost zo'n stom programma. Dan gaat er zo'n gast in een auto rondjes rijden door dorpen/steden in de provincie Overijssel met Radio Oost aan. Vraag of je die beelden mag hebben, gooi daar Radio 49 overheen, en je hebt een nacht streamen al gevuld. Eventueel herhalingen bij van FOK!TV overdag, en herhalingen van users.
Je mag volgens mij zelfs NOS Journaal streamen op je site indien je dat goed regelt met de publieke omroep
Dat hebben ze bij TV West ook. En dan moet je raden door welke stad ze rijden en welke straat enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt bij RTV Oost zo'n stom programma. Dan gaat er zo'n gast in een auto rondjes rijden door dorpen/steden in de provincie Overijssel met Radio Oost aan. Vraag of je die beelden mag hebben, gooi daar Radio 49 overheen, en je hebt een nacht streamen al gevuld. Eventueel herhalingen bij van FOK!TV overdag, en herhalingen van users.
Je mag volgens mij zelfs NOS Journaal streamen op je site indien je dat goed regelt met de publieke omroep
Dat rondjes rijden met de auto heb je ook bij RTV Noord.. Met die pracht liederen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Nou... het nieuws van L1 is niet limburgs gesproken, alleen sommige mensen die interviews doen spreken een beetje met een accentquote:
Oh jammer. Zou anders wel leuk zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:38 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nou... het nieuws van L1 is niet limburgs gesproken, alleen sommige mensen die interviews doen spreken een beetje met een accent
Over "bekende" fokkers die geband zijn en over de kwaliteits en de bagger topiques v/d dag.?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:39 schreef Vluchtdeur het volgende:
We zouden ook een soort van FOK! Journaal kunnen doen?
Ja, maar ook gewoon met nationaal nieuws?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Over "bekende" fokkers die geband zijn en over de kwaliteits en de bagger topiques v/d dag.?
Dat is waar, misschien mogen we wel helemaal geen fok! gebruiken. ONZ kunnen we er dan wel weer van maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:39 schreef BBQSausage het volgende:
Tevens, we mogen geen advertenties / commercials uitzenden wanneer we de naam FOK! gebruiken, als we die naam al mogen gebruiken. Tenzij dit natuurlijk besproken is met Danny / Iteejer.
Dan wordt het hele dure software...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Swomp het volgende:
Tijdens bijvoorbeeld die iets minder nuttige dingen zoals hierboven al beschreven staat met die auto, kunnen we misschien zo'n twitter/sms balk onder in beeld. Zoals bijvoorbeeld bij 3fm ook het geval is.
Dat natuurlijk ook ja en iedere week een "collumn" van een fokker!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja, maar ook gewoon met nationaal nieuws?
ja daarom ik zeg maar wat, leek me ook al een moeilijke optie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dan wordt het hele dure software...
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:41 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk dat nationaal nieuws met wat meer achtergrond beter is dan topics, anders krijg je een beetje zo'n idee van drie 13-jarigen die hun eigen site willen promoten.
Eens!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:41 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk dat nationaal nieuws met wat meer achtergrond beter is dan topics, anders krijg je een beetje zo'n idee van drie 13-jarigen die hun eigen site willen promoten.
\quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dan wordt het hele dure software...
Anders gaat het alleen maar over FOK!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:41 schreef Haifisch het volgende:
Maar ik denk dat je begint met maximaal 12 kijkers. Net als het luister aantal van ONZ Radio. Ik denk dat niet veel mensen over FOK! TV gaan twitteren. Eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:43 schreef Haifisch het volgende:
[..]
\
Ligt eraan.
Het kan natuurlijk ook héél makkelijk, gewoon de stream van het programma, daarover een laag tekst (ongeveer het ondertitel idee) . Twitter uitlezen en invullen. stream uitzenden en klaar
Op het begin gaat het juist heel hard.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je begint met maximaal 12 kijkers. Net als het luister aantal van ONZ Radio. Ik denk dat niet veel mensen over FOK! TV gaan twitteren. Eerlijk gezegd...
Weet niet hoe de rest hier over denkt?
Fok tv meets libelle tv ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:46 schreef Haifisch het volgende:
We kunnen ook het PO idee gebruiken,
-Een onafhankelijk nieuws- programma
- Fok
-Andere site's die ook tv willen, maar te weinig materiaal hebben voor 1 zender
in begin was Radio idd best een groot succes, maar TV boeit men meer omdat er wat te zien valt. Bij radio heb je al gouw dat je afhaakt omdat je de muziek niet leuk vindt etc. Zeker toen der tijd met zo veel soorten door elkaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op het begin gaat het juist heel hard.
Toen ik ONZ radio had opgezet hadden we show's met 40 luisteraars.. Later zakt het altijd af.
Daarom zou ik het niet al TE FOK! gerelateerd doen, dan heb je gewoon veel meer kans op meer bezoekers/volgers!
Idd, klein beginnen, en langzaam een imperium opbouwen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:49 schreef Swomp het volgende:
[..]
in begin was Radio idd best een groot succes, maar TV boeit men meer omdat er wat te zien valt. Bij radio heb je al gouw dat je afhaakt omdat je de muziek niet leuk vindt etc. Zeker toen der tijd met zo veel soorten door elkaar.
Deze fouten moeten we dus proberen te vermijden, en zorgen dat het boeiend blijft. Door bijv. eerst maar een aantal uren per dag uit te zenden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:49 schreef Swomp het volgende:
[..]
in begin was Radio idd best een groot succes, maar TV boeit men meer omdat er wat te zien valt. Bij radio heb je al gouw dat je afhaakt omdat je de muziek niet leuk vindt etc. Zeker toen der tijd met zo veel soorten door elkaar.
Deze fouten moeten we dus proberen te vermijden, en zorgen dat het boeiend blijft. Door bijv. eerst maar een aantal uren per dag uit te zenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderderdaad daar ben ik het met je eensThis has no shine of chance.
Ik heb het één en ander besproken, en Greys (PR van FOK!) gaat in overleg met Danny en Iteejer. Wanneer is nog onbekend, dus we zullen moeten afwachten. Maar goed, we moeten toch eerst flink brainstormen, we kunnen natuurlijk niet zomaar opeens als amateurs beginnen, dit moet professioneel!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat is waar, misschien mogen we wel helemaal geen fok! gebruiken. ONZ kunnen we er dan wel weer van maken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:52 schreef Monopoly het volgende:
Laten we beginnen om te zorgen dat er een website is( Incl donatie knop )
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:52 schreef Vluchtdeur het volgende:
We kunnen ook gewoon eerst een test periode beginnen, en nog geen domeinnaam kopen maar eerst eens met een .nl domein beginnen.
Ik heb toevallig nog jdsd.nl liggen waar ik niks mee doe. Die kunnen we gratis en voor niks gebruiken
Als het echt begint te lopen kan je altijd fok.tv registreren.
Lees mijn vorige post, zolang er geen duidelijkheid is over het wel/niet mogen gebruiken van "fok", kan ik fok.tv niet registreren, dat zullen we helaas af moeten wachten.quote:
Laten we het eerst dan voor nop zetten op JDSD.nlquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post, zolang er geen duidelijkheid is over het wel/niet mogen gebruiken van "fok", kan ik fok.tv niet registreren, dat zullen we helaas af moeten wachten.
Dan wachten we daar toch netjes op ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post, zolang er geen duidelijkheid is over het wel/niet mogen gebruiken van "fok", kan ik fok.tv niet registreren, dat zullen we helaas af moeten wachten.
jep, lijkt me het bestequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan wachten we daar toch netjes op ?
We kunnen in de tussentijd best een "test" site op poten zetten, logo erbij, streaming proberen te fixen...
Inderdaad, netjes opwachten ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan wachten we daar toch netjes op ?
We kunnen in de tussentijd best een "test" site op poten zetten, logo erbij, streaming proberen te fixen...
Calltv met chanante woordpuzzels?quote:
Ondertiteling in comic sans.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:57 schreef Fluxer het volgende:
Maar is het nieuws dan icm "fokniews.nl" of gewoon apart?
En dan als lettertype comic sans inc. logo![]()
![]()
En dan ditisjan ook zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Ondertiteling in comic sans.
Zanger Rinus mag trouwens ook niet ontbreken.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef Haifisch het volgende:
Maar misschien kunnen we met wat andere forums fora wat beginnen?
Zal best animo voor zijn denk ik
Girlscenequote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef Haifisch het volgende:
Maar misschien kunnen we met wat andere forums wat beginnen?
Zal best animo voor zijn denk ik
nou, zendtijd delen met andere fora forums, net zoiets als de PO. ondergebracht onder 1 "vereniging".quote:
Oh. Uh...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
nou, zendtijd delen met andere fora , forums fora, net zoiets als de PO. ondergebracht onder 1 "vereniging".
Na wat geklooi met fotosoep heb ik 2 dingen gemaakt, een logo en een soort van header voor op de site of voor boven in de startpost.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef Starm het volgende:
Leuk idee.
Ik ga even met fotosoep stoeien en kijken of daar een mooi logo uitkomt.
Wtf gast doe rustig en tel tot 10 en ga gitaar spelen. Dat "quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Pleur dan op met je topicverneuk en kom hier dan gewoon niet, heb je er ook geen ""last" van.
Hoe stoer, betrek onrelevante dingen maar in je betoog om mij af te kraken. Ik heb het gehad met jou.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:23 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Wtf gast doe rustig en tel tot 10 en ga gitaar spelen. Dat "" ging niet over het idee dumbass maar over het plaatje. Ga je ergens anders afreageren
Doe niet huilie huilie. Jij mag mij niet en ik mag jou niet, dat weten we. Maar dan hoef je nog niet meteen zo aggresief te doen over een reactie die je blijkbaar niet eens begreep. het was gewoon een random paint over het fok(x)nieuws logo. Ik ben alleen maar positief over "FOK!TV".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe stoer, betrek onrelevante dingen maar in je betoog om mij af te kraken. Ik heb het gehad met jou.
Sorry Myr
Even goed het topic doorlezen, ik heb bericht gehad van Greys (FOK! PR), dat ik niet zomaar de naam FOK! mag gebruiken als naam voor dit project. Greys gaat in overleg met Danny en Iteejer, dat kan een tijdje duren, dus we moeten geduld hebben.quote:
Gezien er zoveel te vinden is op FOK!, zou het prima samen kunnen gaan. Evenals alle andere categorieën, sport, films, games. Mogelijkheden zijn grenzeloos!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:57 schreef Fluxer het volgende:
Maar is het nieuws dan icm "fokniews.nl" of gewoon apart?
En dan als lettertype comic sans inc. logo![]()
![]()
of ONZ TVquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Even afwachten wat Danny ervan vind, en anders zetten we toch een gewone "jongerenzender" op met zo af en toe wat reclame van FOK! erin , dat is natuurlijk ook een optie
FOK! PUNKT DEE EEquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Haifisch het volgende:
dat ik dit ben vergeten?
mijn oom heeft een duits domein+duitse host!
trouwens, nog een idee voor een programma: Demo tv
waar bandjes hun demo's kunnen insturen, en dan worden uitgezonden
Zet een post in het muziek forum dan? Wieweet is er al animo!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Haifisch het volgende:
dat ik dit ben vergeten?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:12 schreef Fluxer het volgende:
[..]
FOK! PUNKT DEE EE
EINZ111!!!!!
Wat is het adres?Mijn oom is nederlands, maar is naar selfkant (1km van nl) verhuisd voor zijn platenmaatschappij'tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
adres weet ik niet zo 123Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
Helemaal prima, maar waarom hebben we een Duits domein / Duitse host nodig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Haifisch het volgende:
dat ik dit ben vergeten?
omdat ik fok.de leuker klinkt dat ik fok.nlquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Helemaal prima, maar waarom hebben we een Duits domein / Duitse host nodig?We gaan de programma's zelf maken, dus zie ik niet in waarom we Buma / Stemra zouden moeten omzeilen.
Voor het geval dat natuurlijk. Alsof we nooit een liedje draaien wat auteursrechtelijk beschermd is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Helemaal prima, maar waarom hebben we een Duits domein / Duitse host nodig?We gaan de programma's zelf maken, dus zie ik niet in waarom we Buma / Stemra zouden moeten omzeilen.
omdat dat al werd geopperdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat fok.nl ook al, en heeft Haifisch het over een domein dat al bestaatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef Fluxer het volgende:
[..]
omdat ik fok.de leuker klinkt dat ik fok.nl
Als we dat gaan doen, gaan we dat gewoon legaal doen, en niet via een duitse server, dingen omzeilen is nooit cool. We hebben hier op FOK! trouwens ook een redelijk groot MUZ forum, ik weet zeker dat daar ook wel een aantal mensen tussen zitten die prima muziek kunnen maken voor onze programma's, leuke uitdaging voor ze, toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Voor het geval dat natuurlijk. Alsof we nooit een liedje draaien wat auteursrechtelijk beschermd is.
Weet ik weet ik maar uiteindelijk word FOK!tv zo groot dat het doorgelinkt wordt naar fok.nl en fok.nl een sub-pagina van FOK!tv wordt. Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat fok.nl ook al, en heeft Haifisch het over een domein dat al bestaat
[..]
Als we dat gaan doen, gaan we dat gewoon legaal doen, en niet via een duitse server, dingen omzeilen is nooit cool. We hebben hier op FOK! trouwens ook een redelijk groot MUZ forum, ik weet zeker dat daar ook wel een aantal mensen tussen zitten die prima muziek kunnen maken voor onze programma's, leuke uitdaging voor ze, toch?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:37 schreef CyberJesus het volgende:
Ík kan best goed overweg met After Effects, als ik wat kan doen let me know
quote:
Dat zal ik nu gelijk even fixen voor je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zoek nog goede 3d porno in het echt, hologrammenshit enzo, fix dat ff voor me
in combinatie met xbox kinect?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zoek nog goede 3d porno in het echt, hologrammenshit enzo, fix dat ff voor me
trollquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef giepen het volgende:
ik wil wel graag het kantoorpand schoonmaken indien deze is gerealiseerd
Dat is het ideeën topic, niet het uiteindelijke programma topic.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In de OP staat al een linkje naar het programmatopic, maar ok.
Ik wil me morgen wel even verdiepen in de mogelijkheden qua streaming enzo....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
Maar al enig idee hoe 'we' het op technische gebied gaan doen ?
Vluchtdeur (Die ook gratis hosting wil aanbieden) had het ook al over Windows Media Stream, waar hij wel kennis van had, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil me morgen wel even verdiepen in de mogelijkheden qua streaming enzo....
Dat klopt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vluchtdeur (Die ook gratis hosting wil aanbieden) had het ook al over Windows Media Stream, waar hij wel kennis van had, geloof ik.
Heb er nog nooit van gehoord, zou er graag meer van willen leren, kan er alleen niet veel over vinden..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik vind het persoonlijk een erg fijn systeem.
Ik zet je direct in het topic, presentarices / presentators kunnen we altijd gebruiken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef Saisai het volgende:
Waar kan ik solliciteren als presentatrice?
Als je dan aan het einde van elke uitzending die ik-moet-poepen smilie uitdrukking doet dan ben ik je eerste fan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:04 schreef Saisai het volgende:
jeeeej![]()
Dat zou wel betekenen dat jullie kunnen zien hoe ik er echt uit zie..
Zoek anders even naar: Windows Media Encoderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb er nog nooit van gehoord, zou er graag meer van willen leren, kan er alleen niet veel over vinden..
pff, ik heb al megaveel fans manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:07 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Als je dan aan het einde van elke uitzending die ik-moet-poepen smilie uitdrukking doet dan ben ik je eerste fan.
Domeinnaam komt later, en Vluchtdeur, haal overal even "FOK!TV" weg aub. Mogen we (nog) niet gebruiken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat voor domein gaat het worden?
Ga ik doen. Ik maak er wel tijdelijk ONZ!TV vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Domeinnaam komt later, en Vluchtdeur, haal overal even "FOK!TV" weg aub. Mogen we (nog) niet gebruiken.
Tijdelijk op JDSD.nl, daar kun je nu ookal een preview zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat voor domein gaat het worden?
Lekker gewoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Nee geen Joomla. Gewoon HTML/PHP 5
Tenzij iemand zo slim is de banner(s) en/of logo's ook even op te slaan als .psd, zodat deze later nog aangepast kan worden, wanneer het mag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef Vluchtdeur het volgende:
Jammer dat we nog geen leuke banner op de website kunnen zetten, omdat we nog niet weten of we FOK!TV mogen gebruiken. Anders had iemand die kunnen maken. Nog even afwachten dus.
De banner moet de de volgende maat PRECIES hebben, hij mag niet kleiner of groter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tenzij iemand zo slim is de banner(s) en/of logo's ook even op te slaan als .psd, zodat deze later nog aangepast kan worden, wanneer het mag..
ik was moe, sry. er komt een betere tekst.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:19 schreef Amoeba het volgende:
Er staat een spelvaut op de website. Het is prominente.
Oh zeker, en ik ben ook heel benieuwd!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:58 schreef Saisai het volgende:
Is toch alleen maar extra goeie reclame jonguh!
Het is juist een kans voor hem om nog populairder en meer status te krijgen!
Ik heb hierover al met Greys gesproken, en die zou met jou/Danny in overleg gaan over de mogelijkheden. Hier is dus inderdaad al over nagedacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh zeker, en ik ben ook heel benieuwd!
Maar sommige dingen moet je wel regelen natuurlijk. Als er achtergrond muziek gebruikt wordt waar geen rechten over betaald zijn, en er staat een fok-logo bij, weet ik wel bij wie ze aan gaan kloppen. En aangezien je aparte bureaus hebt van mensen die inet afstropen om auteursrecht-schendingen op te sporen en er een graantje van mee te pikken moet je dat soort issues wel serieus nemen
En we hebben al een fok!tv, is handig om daar ook ff een positie tegenover te bepalen, wellicht in overleg gaan, etc.
Bedankt voor het melden, is inmiddels aangepast!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:19 schreef Amoeba het volgende:
Er staat een spelvaut op de website. Het is prominente.
Het is ook belangrijk dat we rechtenvrij'e muziek en deuntjes gaan gebruiken, op het internet bestaan er een aantal site's die dat GRATIS aanbieden. Echt super leuke deuntjes zijn het niet, maar beter als we straks een envelop van Sena / Buma Stemra op de mat hebben liggen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh zeker, en ik ben ook heel benieuwd!
Maar sommige dingen moet je wel regelen natuurlijk. Als er achtergrond muziek gebruikt wordt waar geen rechten over betaald zijn, en er staat een fok-logo bij, weet ik wel bij wie ze aan gaan kloppen. En aangezien je aparte bureaus hebt van mensen die inet afstropen om auteursrecht-schendingen op te sporen en er een graantje van mee te pikken moet je dat soort issues wel serieus nemen
En we hebben al een fok!tv, is handig om daar ook ff een positie tegenover te bepalen, wellicht in overleg gaan, etc.
Dat wordt wel erg dure tv dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:54 schreef Swomp het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat het geheel echt nu alleen door fok!kers gedaan moet worden, en eigenlijk in het begin ook alleen op fok!kers gericht.
Ja ik zit bij een lokale omroep, maar daar ben ik vooral met radiogebied bezig. Des al niet te min weet ik wel al een hoop van TV. Omdat we zelf met Windows Media Encoder een webcam hadden gemaakt die in de radiostudio hing, om die door te geven op de website. De televisie bij ATOS stelt niet veel voor, het is vooral een Kabelkrant.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:17 schreef iteejer het volgende:
Vluchtdeur, aan je sig te zien heb je ervaring met tv maken?
Of een Kwaak tekenfilmseriequote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:41 schreef mctwigt het volgende:
We kunnen Patty Brard in huren voor een programma die zit tegenwoordig toch krap bij kas
Studio FOK!quote:
Die is pas gekocht door Sanoma, ik denk niet dat ze het meteen weer weg doen.quote:
Kwaak, als mascotte van ONZ!TV:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of een Kwaak tekenfilmserieOf zoiets als Loekie.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:32 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Kwaak, als mascotte van ONZ!TV:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:32 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Kwaak, als mascotte van ONZ!TV:
[ afbeelding ]
Je hebt hiervoor natuurlijk wel meer nodig dan een webcam hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja ik zit bij een lokale omroep, maar daar ben ik vooral met radiogebied bezig. Des al niet te min weet ik wel al een hoop van TV. Omdat we zelf met Windows Media Encoder een webcam hadden gemaakt die in de radiostudio hing, om die door te geven op de website. De televisie bij ATOS stelt niet veel voor, het is vooral een Kabelkrant.
Zelf vroeger ook ooit eens een kleine (illegale) tv zender gehad, waar ik films en series afspeelde. Dus ik heb wel al een beetje ervaring ja.
quote:
Er zijn leuke applicaties die heel makkelijk kunnen switchen tussen meerdere webcams, digitale beelden, filmpjes, afbeeldingen etc. De software waar ik het over heb is Vidigo, hangt alleen een flink prijskaartje aan. Dit is software die publieke en commerciele omroepen ook gebruiken.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:34 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je hebt hiervoor natuurlijk wel meer nodig dan een webcam he
Alhoewel je natuurlijk aan 'TV 2.0' kan gaan doen: geen centrale studio etc, maar net als fok je presentatoren etc middels webcam zich tot je publiek laten richten.
En misschien ook in speciale programma's het publiek laten reageren - eveneens middels een webcam.
Een soort open source teleconferencing.
FOK! TV zender.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:18 schreef Stefan het volgende:
Wat ik mis in dit idee is content. Ik weet niet hoeveel content je wil hebben en hoelang de uitzendingen moeten duren, maar zonder content wordt t niks.
Jup, maar ik ben er van overtuigd dat we als FOK! over al deze zaken kunnen beschikken.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Een programmaidee als "Koken met Fok!ers" is relatief simpel als je de content door de users zelf laat maken.
In CUL zijn wel wat specialisten, zoals MaximusTG die fantastische pizza's kan maken.
Zelfde geldt misschien wel voor klussen (K&W) en Hobby's (CRE). Dit zou zelfs in een gezamenlijk programma concept kunnen:
"... met fok!ers".
Vervolgens moet iemand dit bekijken en evt. bewerken en dit in zo'n 15 minuten (?) gieten...
Je hebt dan geen studio en presentator nodig.
Een programma als "Weekend Fok!ers" is veel moeilijker, want wat heb je nodig:
- een opnamelocatie (studio) + "inrichting"
- "redactie" voor de vragen (middels topic in MEN?)
- programma om beelden te bewerken, zodat je de vragen e.d. onder de kandidaat kunt zetten
- een regisseur die kan werken met beeld wat geschikt is voor bewerkingen als hierboven
Verder:
- een presentator
- een prijs
Maar die laatste 2 zijn niet zo moeilijk, imo. Prijs is eerst niet zo belangrijk. Het gaat om de fun. Presentator is vast wel te vinden binnen de userbase. (hoewel de presentator wel echt capaciteiten moet hebben om vaart in het programma te houden.)
En waarschijnlijk nog veel meer dingen, maar bovenstaande dingen alleen al maken het een hele klus (uitdaging).
Je bent nooit te oud of te jong om koffie voor me te halen hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:14 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik zie dit nu pas, wat een idee! Ik zal het zeker volgen. Met mijn leeftijd kan ik helaas niet zoveel helpen met zulke dingenMaar ik zal 't zeker volgen!
Veel succes.
PAquote:Op zondag 31 juli 2011 14:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud of te jong om koffie voor me te halen hoor.
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:14 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er iets met tech kan gebeuren. Sort van hardware.info TV, met livestream en met de mogelijk voor gebruikers om te stemmen welke producten gereviewt worden.
Verder is dit een super idee, ik zal helpen waar ik helpen kan
Geef mij bij deze op als thuisgebruik tester
We kunnen best es zien of ze bij Vidigo geinteresseerd zijn in een sort of sponsorring.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er zijn leuke applicaties die heel makkelijk kunnen switchen tussen meerdere webcams, digitale beelden, filmpjes, afbeeldingen etc. De software waar ik het over heb is Vidigo, hangt alleen een flink prijskaartje aan. Dit is software die publieke en commerciele omroepen ook gebruiken.
Ik weet niet in hoeverre de software die Vluchtdeur noemt beperkt is. Als het alleen mogelijk is één webcam stream uit te zenden, zou dat erg jammer zijn.
PVA kan ik in principe wel mee helpen evenals PR, ben toch koos fulltimebaan-loosquote:Op zondag 31 juli 2011 14:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
We kunnen best es zien of ze bij Vidigo geinteresseerd zijn in een sort of sponsorring.
Of we gaan kijken naar alternatieven.
Ik wil daar best FOK!-PR tijd voor vrijmaken, maar dan is het wel nodig dat er een min of meer concreet plan van aanpak ligt. Wat gaan we doen, wanneer, hoe vaak, en met wie. En wat hebben we daar voor nodig. Hoeveel publiek trekken we daar mee, etc.
Wilde plannekes maken is heel leuk, en juist daar komen de echte vernieuwingen uit voort (zoals destijds FOK! zelf), maar op zeker moment moet er de stap gezet worden van bellenblazen naar een concrete opzet.
Wat dan ook niet gelijk hier neergezet moet worden natuurlijk, dat moet dan per mail. Want we willen wel vrijuit kunnen overleggen natuurlijk
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd als reviewer. Daar zit wel potentie in.
Klopt, zoiets had ik ook al van Greys vernomen. We moeten met een goed plan komen, vandaar dat ik dit ook het brainstormtopic noem. Er zijn zoveel ideeën, en er is zoveel belangstelling dat we uiteindelijk keuzes moeten maken uit wat we nou echt willen.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
We kunnen best es zien of ze bij Vidigo geinteresseerd zijn in een sort of sponsorring.
Of we gaan kijken naar alternatieven.
Ik wil daar best FOK!-PR tijd voor vrijmaken, maar dan is het wel nodig dat er een min of meer concreet plan van aanpak ligt. Wat gaan we doen, wanneer, hoe vaak, en met wie. En wat hebben we daar voor nodig. Hoeveel publiek trekken we daar mee, etc.
Wilde plannekes maken is heel leuk, en juist daar komen de echte vernieuwingen uit voort (zoals destijds FOK! zelf), maar op zeker moment moet er de stap gezet worden van bellenblazen naar een concrete opzet.
Wat dan ook niet gelijk hier neergezet moet worden natuurlijk, dat moet dan per mail. Want we willen wel vrijuit kunnen overleggen natuurlijk
Het forum lijkt me juist het juiste plek om mensen aan te sporen. Als je wilt dat het door Fokkers wordt gemaakt, is dit de juiste plaats. Momenteel staat het echter alleen nog in ONZ dus wordt er nog geen (serieuze) aandacht aan besteed, ik denk daarom dat er weinig mensen reageren.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
Daarbij komt dat het lijstje met vrijwilligers natuurlijk nog veel te kort is, misschien is dit forum niet de juiste plek om mensen aan te sporen om mee te doen?
Dat is dus precies wat ik bedoel. Dat, omdat het in ONZ staat, de mensen het niet serieus nemen.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het forum lijkt me juist het juiste plek om mensen aan te sporen. Als je wilt dat het door Fokkers wordt gemaakt, is dit de juiste plaats. Momenteel staat het echter alleen nog in ONZ dus wordt er nog geen (serieuze) aandacht aan besteed, ik denk daarom dat er weinig mensen reageren.
Misschien handig om het in General Chat te plaatsen lieve modjes?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel. Dat, omdat het in ONZ staat, de mensen het niet serieus nemen.
terwijl de ONZ user wel hoog intelectueel zijn!!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel. Dat, omdat het in ONZ staat, de mensen het niet serieus nemen.
dude, waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:48 schreef krokdown het volgende:
[..]
terwijl de ONZ user wel hoog intelectueel zijn!!
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sure?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
Misschien handig om het in General Chat te plaatsen lieve modjes?
Jup, eens.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef Saisai het volgende:
aan zn post te lezen is hij het er ook mee eens..
IRC is irritant, kan je minder gemakkelijk teruglezen, logs zijn in dit geval ook niet ècht praktisch.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Mischien handig als het de idee beginnen van de grond te komen om een soort van prive subforum te hebben
Anders moeten we maar een IRC hosten
Jawel, maar ik denk dat het daar nog wat vroeg voor is.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:33 schreef Saisai het volgende:
iteejer had het over een PVA, ik ga ervan uit dat je met die nick weet wat prince2 is?
Is het handig hier een PVA in te schrijven?
Zodra dit enige concrete body gaat krijgen kunnen we dat doen. Als we dat nu al doen hebben we de komende twee maanden dagelijkse mails van whoever die ook een forum voor een idee wilquote:Op zondag 31 juli 2011 15:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Mischien handig als het de idee beginnen van de grond te komen om een soort van prive subforum te hebben
Anders moeten we maar een IRC hosten
Dat zou kunnen, maar volgens mij wordt dat een zooitje. Dan heb je te maken met versie huppeldepup en dat iedereen met zn eigen versie bezig is. Is waardeloos. Kan je beter een Google Docs aanmaken waarvan maximaal 3 personen de uiteindelijke verantwoording hebben te editen in het origineel. Ik spreek uit ervaring trouwens.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat het daar nog wat vroeg voor is.
Niet iedereen zal ermee overweg kunnen.
Maar als jij de neerslag van datgene wat er allemaal geroepen wordt in zo'n schema wil zetten is me dat prima
Sommige info wil je niet gelijk al online hebben - bedenk wel dat heel NL kan meelezen. Is het handig om een centrale mailforwarder aan te maken zodat alle mail naar bv onzintv@fok.nl geforward wordt naar alle betrokkenen? If so, stuur me dan de betrokken mailadressen dan maak ik zoiets aan.
zit wat in.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar volgens mij wordt dat een zooitje. Dan heb je te maken met versie huppeldepup en dat iedereen met zn eigen versie bezig is. Is waardeloos. Kan je beter een Google Docs aanmaken waarvan maximaal 3 personen de uiteindelijke verantwoording hebben te editen in het origineel. Ik spreek uit ervaring trouwens.
3 koffie graag.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:45 schreef Swomp het volgende:
Er wordt al serieus gewerkt hier zie ik.
Jammer dat ik nergens mee kan helpen.
Er zijn mogelijkheden zat.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:38 schreef nexis het volgende:
Kan je niet gewoon een subdomein van fok gebruiken?
Of FOK! CS, waar FOK!kers zichzelf verkopen achter het station.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef krokdown het volgende:
ik verwacht trouwens ook een programma als, FOK! CSI
waar FOK!kers een misdaad oplossen!
Youtubequote:Op zondag 31 juli 2011 19:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een uitzending gemaakt van 3 minuten voor ONZ!TVWaar moet ik hiermee wezen ?
Kunnen we niet wat regelen met Iboodquote:Op zondag 31 juli 2011 20:36 schreef shiznuts het volgende:
Ben wel benieuwd naar de pilots... ik heb bepaalde voorstellingen van mensen voor hun webcamera, met zooi achter hun in de kamer... maar ik hoop dat het me positief verrassen zal.
Ik mis wel een soort Streetlife (met Gijs Staverman)/Over de rooie... zo'n format is kwalitatief best wel goed te realiseren zou je denken. Iemand met een steadycam en een dSLR, een presentator, een drukke gezellige markt ofzo en je bent er min of meer al.
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:24 schreef Gutz het volgende:
Ik bied mezelf wel aan als intromaker / bewerker.
Sowieso moeten we eerst proefdraaien, en als mensen willen uitzenden / een programma in gedachten hebben kunnen ze bijvoorbeeld filmpjes insturen, die dan beoordeeld worden op of het nou wel / niet kan, en wat er beter moet, voordat we het kunnen / willen uitzenden.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:36 schreef shiznuts het volgende:
Ben wel benieuwd naar de pilots... ik heb bepaalde voorstellingen van mensen voor hun webcamera, met zooi achter hun in de kamer... maar ik hoop dat het me positief verrassen zal.
Ik mis wel een soort Streetlife (met Gijs Staverman)/Over de rooie... zo'n format is kwalitatief best wel goed te realiseren zou je denken. Iemand met een steadycam en een dSLR, een presentator, een drukke gezellige markt ofzo en je bent er min of meer al.
ik zal m wel even openen als dat luktquote:Op zondag 31 juli 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
Kan het alleen niet in het topic zetten;
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
je nag mbt dit topic prima gastmod spelen hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik zal m wel even openen als dat lukt
Oh, dit is GC
Hai!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
Hoi lievjens
En, wie van jullie helden gaat het PvA schrijven?
Ik wi best meelezer zijn, helaas geen schrijver, te druk met het EK
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pilot / oproep aan iedereen om ook wat leuks te maken voor als we gaan beginnen met uitzenden
Mijn pilot / oproep aan iedereen om ook wat leuks te maken voor als we gaan beginnen met uitzenden
Top. Als jullie me nodig hebben houdt ik me graag aanbevolenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hai!![]()
Saisai, en ik gaan druk bezig met het PvA, Iteejer kijkt waarschijnlijk ook mee, dus dat moet goed komen..
Nee nog niet, maar ik moet eerst zorgen dat ik de software goed krijg om het geluid goed te krijgen met skype, en om het programma te editten, zodat ik er ook wat andere beelden doorheen kan gooien enzoquote:Op zondag 31 juli 2011 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
geweldig!
en je hebt dezeflde voornaam als Iteejer, dus dat kan alleen maar goed komen
En heb je al gasten in gedachten voor je talkshow?
het klonk al best goed vind ikquote:Op zondag 31 juli 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik moet eerst zorgen dat ik de software goed krijg om het geluid goed te krijgen met skype, en om het programma te editten, zodat ik er ook wat andere beelden doorheen kan gooien enzo
Op zich kan het nog beter, als ik de microfoon in mijn webcam uitschakel. Ik heb namelijk een andere microfoon precies voor me hangen, best luxe ding. Alleen de webcam pakt automatisch de eigen microfoon door de logitech software geloof ik . Dat is wel jammerquote:
Prima, dat staat genoteerdquote:Op zondag 31 juli 2011 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Top. Als jullie me nodig hebben houdt ik me graag aanbevolen
Inderdaad, maar goed. We moeten eerst nog even kijken hoe we live kunnen streamen. Ik weet van het bestaan van een goed softwarepakket, wat ook door commerciële en publieke omroepen in gebruik is. Als we daar een sponsoring of een andere afspraak me kunnen regelen, zou dat natuurlijk helemaal top zijn. Dan is het TV maken meteen een stuk makkelijker.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich kan het nog beter, als ik de microfoon in mijn webcam uitschakel. Ik heb namelijk een andere microfoon precies voor me hangen, best luxe ding. Alleen de webcam pakt automatisch de eigen microfoon door de logitech software geloof ik . Dat is wel jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |