In dat geval, ik heb contacten bij L1 en regionale omroepen hier, alleen zal de rest niets zien in limbo-programma'squote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Radio is er al, daar is een samenwerking zo mee gedaan.
Videoclips zou ik niet aan beginnen. Dat kost geld, veel geld!
Beter pak je dan een publieke webcam, of eventueel fix je programma's van regionale omroepen die het gratis beschikbaar stellen.
Staan er al?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Vluchtdeur het volgende:
Misschien kan TS de OP aanpassen en namen neerzetten van mensen die zich aanbieden voor bepaalde dingen? Zodat we een mooi overzicht hebben van mensen die helpen?
Tuurlijk wel, Laachun togch.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:34 schreef Haifisch het volgende:
[..]
In dat geval, ik heb contacten bij L1 en regionale omroepen hier, alleen zal de rest niets zien in limbo-programma's
Ik werk zelf bij een publieke lokale omroep, en ik weet dat je alleen de NOS mag streamen indien je NIET commercieel bent!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt bij RTV Oost zo'n stom programma. Dan gaat er zo'n gast in een auto rondjes rijden door dorpen/steden in de provincie Overijssel met Radio Oost aan. Vraag of je die beelden mag hebben, gooi daar Radio 49 overheen, en je hebt een nacht streamen al gevuld. Eventueel herhalingen bij van FOK!TV overdag, en herhalingen van users.
Je mag volgens mij zelfs NOS Journaal streamen op je site indien je dat goed regelt met de publieke omroep
Dat hebben ze bij TV West ook. En dan moet je raden door welke stad ze rijden en welke straat enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt bij RTV Oost zo'n stom programma. Dan gaat er zo'n gast in een auto rondjes rijden door dorpen/steden in de provincie Overijssel met Radio Oost aan. Vraag of je die beelden mag hebben, gooi daar Radio 49 overheen, en je hebt een nacht streamen al gevuld. Eventueel herhalingen bij van FOK!TV overdag, en herhalingen van users.
Je mag volgens mij zelfs NOS Journaal streamen op je site indien je dat goed regelt met de publieke omroep
Dat rondjes rijden met de auto heb je ook bij RTV Noord.. Met die pracht liederen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Nou... het nieuws van L1 is niet limburgs gesproken, alleen sommige mensen die interviews doen spreken een beetje met een accentquote:
Oh jammer. Zou anders wel leuk zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:38 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nou... het nieuws van L1 is niet limburgs gesproken, alleen sommige mensen die interviews doen spreken een beetje met een accent
Over "bekende" fokkers die geband zijn en over de kwaliteits en de bagger topiques v/d dag.?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:39 schreef Vluchtdeur het volgende:
We zouden ook een soort van FOK! Journaal kunnen doen?
Ja, maar ook gewoon met nationaal nieuws?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Over "bekende" fokkers die geband zijn en over de kwaliteits en de bagger topiques v/d dag.?
Dat is waar, misschien mogen we wel helemaal geen fok! gebruiken. ONZ kunnen we er dan wel weer van maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:39 schreef BBQSausage het volgende:
Tevens, we mogen geen advertenties / commercials uitzenden wanneer we de naam FOK! gebruiken, als we die naam al mogen gebruiken. Tenzij dit natuurlijk besproken is met Danny / Iteejer.
Dan wordt het hele dure software...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Swomp het volgende:
Tijdens bijvoorbeeld die iets minder nuttige dingen zoals hierboven al beschreven staat met die auto, kunnen we misschien zo'n twitter/sms balk onder in beeld. Zoals bijvoorbeeld bij 3fm ook het geval is.
Dat natuurlijk ook ja en iedere week een "collumn" van een fokker!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja, maar ook gewoon met nationaal nieuws?
ja daarom ik zeg maar wat, leek me ook al een moeilijke optie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dan wordt het hele dure software...
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:41 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk dat nationaal nieuws met wat meer achtergrond beter is dan topics, anders krijg je een beetje zo'n idee van drie 13-jarigen die hun eigen site willen promoten.
Eens!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:41 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk dat nationaal nieuws met wat meer achtergrond beter is dan topics, anders krijg je een beetje zo'n idee van drie 13-jarigen die hun eigen site willen promoten.
\quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dan wordt het hele dure software...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |