Dat loopt nog door, regelmatig komen er nieuwe bij, binnenkort weer Mai-Lan en Castlefest. Plus mn ziekenhuisrepo en een FOK!Tv portret.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:30 schreef Maanvis het volgende:
hoe zit het met de orginele FOK! TV van Sunchaser?
maar als deze FOK! TV gescheiden van die andere van jou loopt, dan voelt het een beetje als water op de zee leggen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat loopt nog door, regelmatig komen er nieuwe bij, binnenkort weer Mai-Lan en Castlefest. Plus mn ziekenhuisrepo en een FOK!Tv portret.
Waarom, GeenStijl TV bestaat ook nog steeds nu Powned op tv is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar als deze FOK! TV gescheiden van die andere van jou loopt, dan voelt het een beetje als water op de zee leggen.
Daar wordt real life geld in gepompt, hier is de geldpomp wat kleinerquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom, GeenStijl TV bestaat ook nog steeds nu Powned op tv is.
In tegendeel zelfs. Ik heb het plan van aanpak zo'n beetje af, ik wil alleen heel graag een aantal programma voorstellen zien die ik kan opnemen in het plan van aanpak, zodat Danny / Iteejer een beter beeld kunnen krijgen van wat ze nou kunnen verwachten van de uitzendingen. Vandaar het nieuwe topic; [FOK! TV] - De programma's. .quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
Het idee en de plannen liggen een beetje stil?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
Nu we een weekje verder zijn, moet ik helaas constateren dat de interesse in dit project er blijkbaar toch niet genoeg is.
Ik heb een vrij uitgebreid plan geschreven, maar heb deze (door het gebrek aan feedback) niet kunnen afmaken. Ik zal het plan dus ook niet opsturen, dit zou tevergeefs zijn.
In ieder geval bedankt voor de vele positieve reacties in de andere topics.
Dit topic kan nu wel op slot, denk ik.
Nee man, niet opgeven.quote:
En wat meer promoten in andere sub forumsquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee man, niet opgeven.
De interesse is weinig omdat het topic naar beneden zakte.
Plan gewoon afmaken, en doorsturen naar de mensen die eraan willen meehelpen, dan krijg je je feedback wel terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |