Leuk schopje maar ik ben aan hetquote:
Denk je? Ik denk juist dat wanneer het in ONZ komt te staan, het weer meer dit idee gaat worden. Dus suggesties met een "grappige" ondertoon.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:15 schreef Swomp het volgende:
Misschien wel handig voortaan toch maar in ONZ te plaatsen, daar kunnen ze als het echt moet ook serieus zijn met dit soort dingen
Ik heb zoals ik al zei in mijn post hier boven, dat ik ook al een uitgebreid plan heb geschreven, maar deze is nog niet compleet, gezien ik bijvoorbeeld niet weet wat voor programma's de mensen nou echt willen zien, en waar we dus het beste mee kunnen beginnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef iteejer het volgende:
Je begint natuurlijk ook wel een beetje aan het eind he
Persoonlijk zou ik eerst zorgen dat je in staat kan zijn daadwerkelijk iets op het net te zetten.
Zet je techniek op een rijtje, bekijk wie wat kan doen, wat haalbaar is en wat (nog) niet.
Dan heb je een kader van mogelijkheden waarmee je iets kan doen.
Nu kan iedereen alles roepen, zonder rekening te houden met welke grens dan ook.
Maar als je eerst het speelveld hebt afgebakend kunnen voorstellen ook makkelijker op hun haalbaarheid beoordeeld worden.
Ik heb nog steeds alleen maar een leeg document in een shared mailbox, ik vroeg me al af wat er zou gaan gebeuren verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |