abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:01:02 #1
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_100678800
Naar aanleiding van de topics over FOK! tv, ben ik erg benieuwd welke FOK! tv-programma’s jullie het liefst zouden willen zien. Het vorige topic waarin tv-programma’s werden bedacht was meer om te geinen, maar nu zou ik graag serieuze ideeën willen zien. Welk genre spreekt jou aan, heb je een aanvulling op een idee uit het andere topic, of heb je zelf een top-concept?

Aan de hand van de voorstellen in dit topic, zal ik een selectie maken, en een aantal hiervan zullen een plekje krijgen in het projectvoorstel, dat uiteindelijk naar Danny / Iteejer gestuurd zal worden.

Wees dus creatief, en geef een duidelijk beeld van een tv-programma dat jij echt zou willen zien op FOK! tv. Goed uitgewerkte ideeën worden erg op prijs gesteld.

Links naar de andere FOK! tv topics:
FOK! TV zender. (Hier staan al een aantal goede ideeën tussen, die ik graag goed uitgewerkt zie.)
[FOK! TV] - Het plan, brainstormtopic.
[FOK! TV] - Het plan, brainstormtopic #2
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:56:20 #2
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_100684121
Schop.
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2011 @ 00:45:26 #3
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100698504
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:56 schreef BBQSausage het volgende:
Schop.
Leuk schopje maar ik ben aan het :O als ik het niet vergeet lees ik morgen de linkjes uit de OP wel door :)
dit is een modern tvp-tje... staat nu in ieder geval in MyAtt ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100707276
Misschien wel handig voortaan toch maar in ONZ te plaatsen, daar kunnen ze als het echt moet ook serieus zijn met dit soort dingen ;)
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:08:07 #5
344173 VladimirPoetin
is geen Poetin-fan
pi_100719211
Stormloop topic
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:41:50 #6
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_100744856
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:15 schreef Swomp het volgende:
Misschien wel handig voortaan toch maar in ONZ te plaatsen, daar kunnen ze als het echt moet ook serieus zijn met dit soort dingen ;)
Denk je? Ik denk juist dat wanneer het in ONZ komt te staan, het weer meer dit idee gaat worden. Dus suggesties met een "grappige" ondertoon.

Verder wil ik ook heel FOK! nu bereiken, en niet alleen de ONZ-users, en ik dacht dat ik daarvoor in GV wel op de juiste plaats was, maar ik denk dat dit dus niet echt het geval is. :P
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:55:00 #7
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_100780156
Ik begin me nu sterk af te vragen of hier nog wel animo voor is, en alle voorbereiding dus voor niks is geweest. -O-
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 01:16:17 #8
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_100791130
Hier is welzeker animo voor.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_100794955
Mja, dat mensen het initiatief en idee kunnen waarderen, dat zal niemand ontkennen. Het tweede is de actie daadwerkelijk ondersteunen en tot realiteit weten te maken. Zonder inertia, zonder opzwepend enthousiasme is het moeilijk iets op te zetten. Het moet wel 'leven' onder de mensen en wanneer dat het geval niet lijkt te zijn is het de vraag of de moeite die de paar individuen bereid zijn te doen niet tevergeefs is, dat vind ik gewoon heel realistisch opgemerkt van BBQSausage.

Natuurlijk is het een zwaar tof idee. Maar er gaat ook veel tijd en energie inzitten. Dan kun je de wind in de zeilen goed gebruiken, mensen die enthousiast meedenken en van zich laten horen, zich aanbieden om wat dan ook te kunnen betekenen. Voor en door users. Dus laat van je horen als je dit wil laten slagen zou ik zeggen. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_100797636
Veeg hem dan eens naar ONZ.... En laat een modje zo'n waarschuwings ding erbij zetten met de melding dat het hier alleen om serieuze dingen gaat
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:50:22 #11
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_100798322
Een soort postbus 51 filmpje over hoe mensen de PI moeten gebruiken. Lijkt me erg handig aangezien ik me af en toe aan het PI gebruik stoor. Zo zijn er bijvoorbeeld veel vrouwelijke users die " O+ " als standaard PI hebben ingesteld. Bij dergelijke posts als: Mijn tante is zojuist overleden staat die PI voor de post. Ongepast lijkt me.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:57:36 #12
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101014851
Nu we een weekje verder zijn, moet ik helaas constateren dat de interesse in dit project er blijkbaar toch niet genoeg is.

Ik heb een vrij uitgebreid plan geschreven, maar heb deze (door het gebrek aan feedback) niet kunnen afmaken. Ik zal het plan dus ook niet opsturen, dit zou tevergeefs zijn.

In ieder geval bedankt voor de vele positieve reacties in de andere topics. ^O^

Dit topic kan nu wel op slot, denk ik. :)
pi_101178788
Je begint natuurlijk ook wel een beetje aan het eind he :)
Persoonlijk zou ik eerst zorgen dat je in staat kan zijn daadwerkelijk iets op het net te zetten.
Zet je techniek op een rijtje, bekijk wie wat kan doen, wat haalbaar is en wat (nog) niet.
Dan heb je een kader van mogelijkheden waarmee je iets kan doen.
Nu kan iedereen alles roepen, zonder rekening te houden met welke grens dan ook.
Maar als je eerst het speelveld hebt afgebakend kunnen voorstellen ook makkelijker op hun haalbaarheid beoordeeld worden.

Ik heb nog steeds alleen maar een leeg document in een shared mailbox, ik vroeg me al af wat er zou gaan gebeuren verder.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:40:44 #14
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101180311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef iteejer het volgende:
Je begint natuurlijk ook wel een beetje aan het eind he :)
Persoonlijk zou ik eerst zorgen dat je in staat kan zijn daadwerkelijk iets op het net te zetten.
Zet je techniek op een rijtje, bekijk wie wat kan doen, wat haalbaar is en wat (nog) niet.
Dan heb je een kader van mogelijkheden waarmee je iets kan doen.
Nu kan iedereen alles roepen, zonder rekening te houden met welke grens dan ook.
Maar als je eerst het speelveld hebt afgebakend kunnen voorstellen ook makkelijker op hun haalbaarheid beoordeeld worden.

Ik heb nog steeds alleen maar een leeg document in een shared mailbox, ik vroeg me al af wat er zou gaan gebeuren verder.
Ik heb zoals ik al zei in mijn post hier boven, dat ik ook al een uitgebreid plan heb geschreven, maar deze is nog niet compleet, gezien ik bijvoorbeeld niet weet wat voor programma's de mensen nou echt willen zien, en waar we dus het beste mee kunnen beginnen.

Ik heb je toegang gegeven tot het plan wat ik tot nu toe heb geschreven, wat nog duidelijk aanvulling nodig heeft, wat dan ook meteen de aanleiding is geweest voor dit topic.

Verder heb ik ook totaal geen ervaring in het plannen van dit soort "projecten", dus heb ik niet meer dan mijn best kunnen doen qua documentatie. Daarbij komt nog dat ik zelf ook maar moeilijk een beeld kan krijgen waar we de grens nou moeten leggen qua haalbaarheid.

Ik heb je in ieder geval toegang gegeven tot het plan wat ik op dit moment heb liggen;
https://docs.google.com/d(...)JfJRw8/edit?hl=en_US
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')