Ja FOK!ers, we gaan tv maken!Oké, dus nu we de
programmering hebben, en er erg veel animo is voor een serieuze uitwerking van mijn idee, is het tijd om een goed plan te maken.
Door wie, voor wie?FOK! TV moet in mijn voor iedereen bereikbaar zijn, maar wel door echte FOK!ers gemaakt worden. We moeten immers wel echte FOK! kwaliteit leveren, en niet opeens met een ingehuurde neppert aan komen zetten.
Hoe, en waarmee?Natuurlijk weten we nog niet precies hoe we dit moeten aanpakken. Sowieso lijkt het me een goed plan via een simpele stream te beginnen. Wel weet ik dat er een prijskaartje aanhangt, als we het redelijk serieus willen nemen, en ook een beetje kwaliteit willen. Ik zal een aantal benodigdheden noemen.
-
Website; We hebben natuurlijk een eigen plek op het internet nodig waarop we kunnen streamen, al onze programma-informatie kwijt kunnen, en ons brede aanbod kunnen tonen.
Nou kan ik zelf aardig programmeren, maar design is niet mijn ding, dus alle hulp voor het ontwerpen van een goed logo en huisstijl is erg welkom.
-
Streamers / camerawerk; We moeten natuurlijk de programma's die we aanbieden, ook echt maken. Nu moeten we dus de keuze maken op welke manier we dit willen. Willen we programma's aanbieden die met een simpele webcam zijn opgenomen, en daarna worden afgespeeld via de stream? Of willen we live werken, en het toch allemaal meteen professioneel aanpakken? De mogelijkheden zijn er, de uitwerking alleen nog niet.
-
Adverteerders; Uiteraard kunnen we ook reclameblokken uitzenden, dit heeft het nadeel dat het gewoon kut is, maar natuurlijk ook het grote voordeel dat we financieel ondersteund worden, en daardoor FOK! TV kunnen verbeteren.
Waarom?Als Kim Holland het kan, kunnen wij het ook.
Loop je nou te trollen?Nee, serieus. Er is veel animo voor, en daarom moet dit gewoon. Té extreem? Ja, misschien, maar als we het doen, moeten we het goed doen, toch?
BrainstormenDoel van dit topic is dus het brainstormen over hoe we dit nou willen aanpakken, gaan we er écht voor, of gaan we een beetje geinen met simpele filmpjes? Hoe gaan we alles realiseren, en wie bied zich waarvoor aan? Meld je hier vooral als je denkt dat je iets kunt betekenen voor dit geweldige project.
Vrijwilligers:-
Vluchtdeur - Hosting / website
-
BBQSausage - producent

/ website
-
Haifisch - Appbuilder
-
Monopoly - PR / Roosters
-
CyberJesus - After Effects expert
-
Saisai - Presentatrice
-
AwesomeSauce - thuisgebruik tester (Reviewer)
[ Bericht 2% gewijzigd door iteejer op 31-07-2011 15:29:33 ]