Een tv-zender slaat beter aan dan een radiozenderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef Haifisch het volgende:
kunnen we niet beter beginnen met radio ofzo? en dan langzaam meer
Niet alleen aan Buma Stemra maar ook aan Sena. Beide erg duur. (minimaal 1800 euro per jaar).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk dat je bij een tv-zender heel snel zonder materiaal staat,
bij radio heb je toch wat meer materiaal, alleen moet je dan wel denken aan Buma/Stemra
Zolang jij het op een Nederlandse site aanbied, moet je gewoon betalen. Tenzij je heel je site Duitstalig maakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef Monopoly het volgende:
En Buma/Stemra ontloop je heel gemakkelijk. Zorg dat je vanuit Duitsland host
De taal maakt niks uit, als je een .de van maakt ontloop je het al.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Zolang jij het op een Nederlandse site aanbied, moet je gewoon betalen. Tenzij je heel je site Duitstalig maakt.
Nee toch ? Als je het op een .de adres doet en er een doorlinker naar een .nl adres doet is het toch goed ? Want de plek waar je het vanaf "broadcast" is in Duitsland (server staat daar.) En dan mag het .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Zolang jij het op een Nederlandse site aanbied, moet je gewoon betalen. Tenzij je heel je site Duitstalig maakt.
Dan wel ja, maar zodra .nl is, Kan je betalen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
De taal maakt niks uit, als je een .de van maakt ontloop je het al.
Ideetje: Misschien kan jij dan iets doen met een muziek programma.. Iets met het volkslied of gitaren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Flikker dan lekker op. Tevens is er een groot verschil.
Hier ben ik het dus mee eens, met tussendoor natuurlijk reclameblokken als er animo voor is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:20 schreef Monopoly het volgende:
En ik raad aan om "klein" te beginnen. Niet in één keer een overkill aan programma's , maar met 2 á 3 programma's beginnen zodat mensen het kunnen ontdekken.
Tussen de programma's door zou je eventueel van Radio 49 (fokradio hier in ONZ) kunnen streamen dat er muziek is, of we pakken ouwe programma's van FOK!TV (FP foktv) in een herhalingspool.
Enige probleem wat je hebt met reclame is dat als er een keer downtime is, of het gaat fout. Je boze adverteerders hebt, en die geld kunnen gaan claimen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus mee eens, met tussendoor natuurlijk reclameblokken als er animo voor is.
Als iemand een leuk logo kan fixen voor bovenin de hoek van het scherm, net als bij de "echte" zenders, dan kan je de stream opzetten en kan je morgen al uitzenden. Ik denk dat Sunchaser wel materiaal beschikbaar stelt van al die keren dat hij voor FOK!TV heeft gefilmdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus mee eens, met tussendoor natuurlijk reclameblokken als er animo voor is.
Tenzij het op het begin gratis is , zolang je in de "testfase" zitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:31 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Enige probleem wat je hebt met reclame is dat als er een keer downtime is, of het gaat fout. Je boze adverteerders hebt, en die geld kunnen gaan claimen.
Misschien is reclame pas een optie als alles goed werkt, en draait?
Goed plan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tenzij het op het begin gratis is , zolang je in de "testfase" zit
WIN-WIN
Radio is er al, daar is een samenwerking zo mee gedaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:32 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat we eerst beter een online radio kunnen opzetten, kijken naar animo en dan tv...
TV maken kost natuurlijk best veel tijd
We kunnen ook tijd die we niet benutten met programma's vullen met videoclips, ook met alternatieve muziek
Sorry, maar nee. Het gaat hier over TV, online TV, en dat gaan we hier realiseren. Geen radio.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:32 schreef Haifisch het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat we eerst beter een online radio kunnen opzetten, kijken naar animo en dan tv...
TV maken kost natuurlijk best veel tijd
We kunnen ook tijd die we niet benutten met programma's vullen met videoclips, ook met alternatieve muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |