Ga ik doen. Ik maak er wel tijdelijk ONZ!TV vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Domeinnaam komt later, en Vluchtdeur, haal overal even "FOK!TV" weg aub. Mogen we (nog) niet gebruiken.
Tijdelijk op JDSD.nl, daar kun je nu ookal een preview zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat voor domein gaat het worden?
Lekker gewoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Nee geen Joomla. Gewoon HTML/PHP 5
Tenzij iemand zo slim is de banner(s) en/of logo's ook even op te slaan als .psd, zodat deze later nog aangepast kan worden, wanneer het mag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef Vluchtdeur het volgende:
Jammer dat we nog geen leuke banner op de website kunnen zetten, omdat we nog niet weten of we FOK!TV mogen gebruiken. Anders had iemand die kunnen maken. Nog even afwachten dus.
De banner moet de de volgende maat PRECIES hebben, hij mag niet kleiner of groter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tenzij iemand zo slim is de banner(s) en/of logo's ook even op te slaan als .psd, zodat deze later nog aangepast kan worden, wanneer het mag..
ik was moe, sry. er komt een betere tekst.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:19 schreef Amoeba het volgende:
Er staat een spelvaut op de website. Het is prominente.
Oh zeker, en ik ben ook heel benieuwd!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:58 schreef Saisai het volgende:
Is toch alleen maar extra goeie reclame jonguh!
Het is juist een kans voor hem om nog populairder en meer status te krijgen!
Ik heb hierover al met Greys gesproken, en die zou met jou/Danny in overleg gaan over de mogelijkheden. Hier is dus inderdaad al over nagedacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh zeker, en ik ben ook heel benieuwd!
Maar sommige dingen moet je wel regelen natuurlijk. Als er achtergrond muziek gebruikt wordt waar geen rechten over betaald zijn, en er staat een fok-logo bij, weet ik wel bij wie ze aan gaan kloppen. En aangezien je aparte bureaus hebt van mensen die inet afstropen om auteursrecht-schendingen op te sporen en er een graantje van mee te pikken moet je dat soort issues wel serieus nemen
En we hebben al een fok!tv, is handig om daar ook ff een positie tegenover te bepalen, wellicht in overleg gaan, etc.
Bedankt voor het melden, is inmiddels aangepast!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:19 schreef Amoeba het volgende:
Er staat een spelvaut op de website. Het is prominente.
Het is ook belangrijk dat we rechtenvrij'e muziek en deuntjes gaan gebruiken, op het internet bestaan er een aantal site's die dat GRATIS aanbieden. Echt super leuke deuntjes zijn het niet, maar beter als we straks een envelop van Sena / Buma Stemra op de mat hebben liggen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh zeker, en ik ben ook heel benieuwd!
Maar sommige dingen moet je wel regelen natuurlijk. Als er achtergrond muziek gebruikt wordt waar geen rechten over betaald zijn, en er staat een fok-logo bij, weet ik wel bij wie ze aan gaan kloppen. En aangezien je aparte bureaus hebt van mensen die inet afstropen om auteursrecht-schendingen op te sporen en er een graantje van mee te pikken moet je dat soort issues wel serieus nemen
En we hebben al een fok!tv, is handig om daar ook ff een positie tegenover te bepalen, wellicht in overleg gaan, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |