Oh zeker, en ik ben ook heel benieuwd!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:58 schreef Saisai het volgende:
Is toch alleen maar extra goeie reclame jonguh!
Het is juist een kans voor hem om nog populairder en meer status te krijgen!
Ik heb hierover al met Greys gesproken, en die zou met jou/Danny in overleg gaan over de mogelijkheden. Hier is dus inderdaad al over nagedacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh zeker, en ik ben ook heel benieuwd!
Maar sommige dingen moet je wel regelen natuurlijk. Als er achtergrond muziek gebruikt wordt waar geen rechten over betaald zijn, en er staat een fok-logo bij, weet ik wel bij wie ze aan gaan kloppen. En aangezien je aparte bureaus hebt van mensen die inet afstropen om auteursrecht-schendingen op te sporen en er een graantje van mee te pikken moet je dat soort issues wel serieus nemen
En we hebben al een fok!tv, is handig om daar ook ff een positie tegenover te bepalen, wellicht in overleg gaan, etc.
Bedankt voor het melden, is inmiddels aangepast!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:19 schreef Amoeba het volgende:
Er staat een spelvaut op de website. Het is prominente.
Het is ook belangrijk dat we rechtenvrij'e muziek en deuntjes gaan gebruiken, op het internet bestaan er een aantal site's die dat GRATIS aanbieden. Echt super leuke deuntjes zijn het niet, maar beter als we straks een envelop van Sena / Buma Stemra op de mat hebben liggen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh zeker, en ik ben ook heel benieuwd!
Maar sommige dingen moet je wel regelen natuurlijk. Als er achtergrond muziek gebruikt wordt waar geen rechten over betaald zijn, en er staat een fok-logo bij, weet ik wel bij wie ze aan gaan kloppen. En aangezien je aparte bureaus hebt van mensen die inet afstropen om auteursrecht-schendingen op te sporen en er een graantje van mee te pikken moet je dat soort issues wel serieus nemen
En we hebben al een fok!tv, is handig om daar ook ff een positie tegenover te bepalen, wellicht in overleg gaan, etc.
Dat wordt wel erg dure tv dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:54 schreef Swomp het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat het geheel echt nu alleen door fok!kers gedaan moet worden, en eigenlijk in het begin ook alleen op fok!kers gericht.
Ja ik zit bij een lokale omroep, maar daar ben ik vooral met radiogebied bezig. Des al niet te min weet ik wel al een hoop van TV. Omdat we zelf met Windows Media Encoder een webcam hadden gemaakt die in de radiostudio hing, om die door te geven op de website. De televisie bij ATOS stelt niet veel voor, het is vooral een Kabelkrant.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:17 schreef iteejer het volgende:
Vluchtdeur, aan je sig te zien heb je ervaring met tv maken?
Of een Kwaak tekenfilmseriequote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:41 schreef mctwigt het volgende:
We kunnen Patty Brard in huren voor een programma die zit tegenwoordig toch krap bij kas
Studio FOK!quote:
Die is pas gekocht door Sanoma, ik denk niet dat ze het meteen weer weg doen.quote:
Kwaak, als mascotte van ONZ!TV:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of een Kwaak tekenfilmserieOf zoiets als Loekie.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:32 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Kwaak, als mascotte van ONZ!TV:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:32 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Kwaak, als mascotte van ONZ!TV:
[ afbeelding ]
Je hebt hiervoor natuurlijk wel meer nodig dan een webcam hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja ik zit bij een lokale omroep, maar daar ben ik vooral met radiogebied bezig. Des al niet te min weet ik wel al een hoop van TV. Omdat we zelf met Windows Media Encoder een webcam hadden gemaakt die in de radiostudio hing, om die door te geven op de website. De televisie bij ATOS stelt niet veel voor, het is vooral een Kabelkrant.
Zelf vroeger ook ooit eens een kleine (illegale) tv zender gehad, waar ik films en series afspeelde. Dus ik heb wel al een beetje ervaring ja.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |