quote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel. Dat, omdat het in ONZ staat, de mensen het niet serieus nemen.
Sure?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
Misschien handig om het in General Chat te plaatsen lieve modjes?
Jup, eens.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef Saisai het volgende:
aan zn post te lezen is hij het er ook mee eens..
IRC is irritant, kan je minder gemakkelijk teruglezen, logs zijn in dit geval ook niet ècht praktisch.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Mischien handig als het de idee beginnen van de grond te komen om een soort van prive subforum te hebben
Anders moeten we maar een IRC hosten
Jawel, maar ik denk dat het daar nog wat vroeg voor is.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:33 schreef Saisai het volgende:
iteejer had het over een PVA, ik ga ervan uit dat je met die nick weet wat prince2 is?
Is het handig hier een PVA in te schrijven?
Zodra dit enige concrete body gaat krijgen kunnen we dat doen. Als we dat nu al doen hebben we de komende twee maanden dagelijkse mails van whoever die ook een forum voor een idee wilquote:Op zondag 31 juli 2011 15:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Mischien handig als het de idee beginnen van de grond te komen om een soort van prive subforum te hebben
Anders moeten we maar een IRC hosten
Dat zou kunnen, maar volgens mij wordt dat een zooitje. Dan heb je te maken met versie huppeldepup en dat iedereen met zn eigen versie bezig is. Is waardeloos. Kan je beter een Google Docs aanmaken waarvan maximaal 3 personen de uiteindelijke verantwoording hebben te editen in het origineel. Ik spreek uit ervaring trouwens.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat het daar nog wat vroeg voor is.
Niet iedereen zal ermee overweg kunnen.
Maar als jij de neerslag van datgene wat er allemaal geroepen wordt in zo'n schema wil zetten is me dat prima
Sommige info wil je niet gelijk al online hebben - bedenk wel dat heel NL kan meelezen. Is het handig om een centrale mailforwarder aan te maken zodat alle mail naar bv onzintv@fok.nl geforward wordt naar alle betrokkenen? If so, stuur me dan de betrokken mailadressen dan maak ik zoiets aan.
zit wat in.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar volgens mij wordt dat een zooitje. Dan heb je te maken met versie huppeldepup en dat iedereen met zn eigen versie bezig is. Is waardeloos. Kan je beter een Google Docs aanmaken waarvan maximaal 3 personen de uiteindelijke verantwoording hebben te editen in het origineel. Ik spreek uit ervaring trouwens.
3 koffie graag.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:45 schreef Swomp het volgende:
Er wordt al serieus gewerkt hier zie ik.
Jammer dat ik nergens mee kan helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |