quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:52 schreef Monopoly het volgende:
Laten we beginnen om te zorgen dat er een website is( Incl donatie knop )
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:52 schreef Vluchtdeur het volgende:
We kunnen ook gewoon eerst een test periode beginnen, en nog geen domeinnaam kopen maar eerst eens met een .nl domein beginnen.
Ik heb toevallig nog jdsd.nl liggen waar ik niks mee doe. Die kunnen we gratis en voor niks gebruiken
Als het echt begint te lopen kan je altijd fok.tv registreren.
Lees mijn vorige post, zolang er geen duidelijkheid is over het wel/niet mogen gebruiken van "fok", kan ik fok.tv niet registreren, dat zullen we helaas af moeten wachten.quote:
Laten we het eerst dan voor nop zetten op JDSD.nlquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post, zolang er geen duidelijkheid is over het wel/niet mogen gebruiken van "fok", kan ik fok.tv niet registreren, dat zullen we helaas af moeten wachten.
Dan wachten we daar toch netjes op ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post, zolang er geen duidelijkheid is over het wel/niet mogen gebruiken van "fok", kan ik fok.tv niet registreren, dat zullen we helaas af moeten wachten.
jep, lijkt me het bestequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan wachten we daar toch netjes op ?
We kunnen in de tussentijd best een "test" site op poten zetten, logo erbij, streaming proberen te fixen...
Inderdaad, netjes opwachten ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan wachten we daar toch netjes op ?
We kunnen in de tussentijd best een "test" site op poten zetten, logo erbij, streaming proberen te fixen...
Calltv met chanante woordpuzzels?quote:
Ondertiteling in comic sans.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:57 schreef Fluxer het volgende:
Maar is het nieuws dan icm "fokniews.nl" of gewoon apart?
En dan als lettertype comic sans inc. logo![]()
![]()
En dan ditisjan ook zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Ondertiteling in comic sans.
Zanger Rinus mag trouwens ook niet ontbreken.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef Haifisch het volgende:
Maar misschien kunnen we met wat andere forums fora wat beginnen?
Zal best animo voor zijn denk ik
Girlscenequote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef Haifisch het volgende:
Maar misschien kunnen we met wat andere forums wat beginnen?
Zal best animo voor zijn denk ik
nou, zendtijd delen met andere fora forums, net zoiets als de PO. ondergebracht onder 1 "vereniging".quote:
Oh. Uh...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
nou, zendtijd delen met andere fora , forums fora, net zoiets als de PO. ondergebracht onder 1 "vereniging".
Na wat geklooi met fotosoep heb ik 2 dingen gemaakt, een logo en een soort van header voor op de site of voor boven in de startpost.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef Starm het volgende:
Leuk idee.
Ik ga even met fotosoep stoeien en kijken of daar een mooi logo uitkomt.
Wtf gast doe rustig en tel tot 10 en ga gitaar spelen. Dat "quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Pleur dan op met je topicverneuk en kom hier dan gewoon niet, heb je er ook geen ""last" van.
Hoe stoer, betrek onrelevante dingen maar in je betoog om mij af te kraken. Ik heb het gehad met jou.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:23 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Wtf gast doe rustig en tel tot 10 en ga gitaar spelen. Dat "" ging niet over het idee dumbass maar over het plaatje. Ga je ergens anders afreageren
Doe niet huilie huilie. Jij mag mij niet en ik mag jou niet, dat weten we. Maar dan hoef je nog niet meteen zo aggresief te doen over een reactie die je blijkbaar niet eens begreep. het was gewoon een random paint over het fok(x)nieuws logo. Ik ben alleen maar positief over "FOK!TV".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe stoer, betrek onrelevante dingen maar in je betoog om mij af te kraken. Ik heb het gehad met jou.
Sorry Myr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |