quote:Op zondag 31 juli 2011 14:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel. Dat, omdat het in ONZ staat, de mensen het niet serieus nemen.
Sure?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
Misschien handig om het in General Chat te plaatsen lieve modjes?
Jup, eens.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef Saisai het volgende:
aan zn post te lezen is hij het er ook mee eens..
IRC is irritant, kan je minder gemakkelijk teruglezen, logs zijn in dit geval ook niet ècht praktisch.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Mischien handig als het de idee beginnen van de grond te komen om een soort van prive subforum te hebben
Anders moeten we maar een IRC hosten
Jawel, maar ik denk dat het daar nog wat vroeg voor is.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:33 schreef Saisai het volgende:
iteejer had het over een PVA, ik ga ervan uit dat je met die nick weet wat prince2 is?
Is het handig hier een PVA in te schrijven?
Zodra dit enige concrete body gaat krijgen kunnen we dat doen. Als we dat nu al doen hebben we de komende twee maanden dagelijkse mails van whoever die ook een forum voor een idee wilquote:Op zondag 31 juli 2011 15:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Mischien handig als het de idee beginnen van de grond te komen om een soort van prive subforum te hebben
Anders moeten we maar een IRC hosten
Dat zou kunnen, maar volgens mij wordt dat een zooitje. Dan heb je te maken met versie huppeldepup en dat iedereen met zn eigen versie bezig is. Is waardeloos. Kan je beter een Google Docs aanmaken waarvan maximaal 3 personen de uiteindelijke verantwoording hebben te editen in het origineel. Ik spreek uit ervaring trouwens.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat het daar nog wat vroeg voor is.
Niet iedereen zal ermee overweg kunnen.
Maar als jij de neerslag van datgene wat er allemaal geroepen wordt in zo'n schema wil zetten is me dat prima
Sommige info wil je niet gelijk al online hebben - bedenk wel dat heel NL kan meelezen. Is het handig om een centrale mailforwarder aan te maken zodat alle mail naar bv onzintv@fok.nl geforward wordt naar alle betrokkenen? If so, stuur me dan de betrokken mailadressen dan maak ik zoiets aan.
zit wat in.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar volgens mij wordt dat een zooitje. Dan heb je te maken met versie huppeldepup en dat iedereen met zn eigen versie bezig is. Is waardeloos. Kan je beter een Google Docs aanmaken waarvan maximaal 3 personen de uiteindelijke verantwoording hebben te editen in het origineel. Ik spreek uit ervaring trouwens.
3 koffie graag.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:45 schreef Swomp het volgende:
Er wordt al serieus gewerkt hier zie ik.
Jammer dat ik nergens mee kan helpen.
Er zijn mogelijkheden zat.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:38 schreef nexis het volgende:
Kan je niet gewoon een subdomein van fok gebruiken?
Of FOK! CS, waar FOK!kers zichzelf verkopen achter het station.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:55 schreef krokdown het volgende:
ik verwacht trouwens ook een programma als, FOK! CSI
waar FOK!kers een misdaad oplossen!
Youtubequote:Op zondag 31 juli 2011 19:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een uitzending gemaakt van 3 minuten voor ONZ!TVWaar moet ik hiermee wezen ?
Kunnen we niet wat regelen met Iboodquote:Op zondag 31 juli 2011 20:36 schreef shiznuts het volgende:
Ben wel benieuwd naar de pilots... ik heb bepaalde voorstellingen van mensen voor hun webcamera, met zooi achter hun in de kamer... maar ik hoop dat het me positief verrassen zal.
Ik mis wel een soort Streetlife (met Gijs Staverman)/Over de rooie... zo'n format is kwalitatief best wel goed te realiseren zou je denken. Iemand met een steadycam en een dSLR, een presentator, een drukke gezellige markt ofzo en je bent er min of meer al.
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:24 schreef Gutz het volgende:
Ik bied mezelf wel aan als intromaker / bewerker.
Sowieso moeten we eerst proefdraaien, en als mensen willen uitzenden / een programma in gedachten hebben kunnen ze bijvoorbeeld filmpjes insturen, die dan beoordeeld worden op of het nou wel / niet kan, en wat er beter moet, voordat we het kunnen / willen uitzenden.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:36 schreef shiznuts het volgende:
Ben wel benieuwd naar de pilots... ik heb bepaalde voorstellingen van mensen voor hun webcamera, met zooi achter hun in de kamer... maar ik hoop dat het me positief verrassen zal.
Ik mis wel een soort Streetlife (met Gijs Staverman)/Over de rooie... zo'n format is kwalitatief best wel goed te realiseren zou je denken. Iemand met een steadycam en een dSLR, een presentator, een drukke gezellige markt ofzo en je bent er min of meer al.
ik zal m wel even openen als dat luktquote:Op zondag 31 juli 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
Kan het alleen niet in het topic zetten;
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
je nag mbt dit topic prima gastmod spelen hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik zal m wel even openen als dat lukt
Oh, dit is GC
Hai!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
Hoi lievjens
En, wie van jullie helden gaat het PvA schrijven?
Ik wi best meelezer zijn, helaas geen schrijver, te druk met het EK
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pilot / oproep aan iedereen om ook wat leuks te maken voor als we gaan beginnen met uitzenden
Mijn pilot / oproep aan iedereen om ook wat leuks te maken voor als we gaan beginnen met uitzenden
Top. Als jullie me nodig hebben houdt ik me graag aanbevolenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hai!![]()
Saisai, en ik gaan druk bezig met het PvA, Iteejer kijkt waarschijnlijk ook mee, dus dat moet goed komen..
Nee nog niet, maar ik moet eerst zorgen dat ik de software goed krijg om het geluid goed te krijgen met skype, en om het programma te editten, zodat ik er ook wat andere beelden doorheen kan gooien enzoquote:Op zondag 31 juli 2011 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
geweldig!
en je hebt dezeflde voornaam als Iteejer, dus dat kan alleen maar goed komen
En heb je al gasten in gedachten voor je talkshow?
het klonk al best goed vind ikquote:Op zondag 31 juli 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik moet eerst zorgen dat ik de software goed krijg om het geluid goed te krijgen met skype, en om het programma te editten, zodat ik er ook wat andere beelden doorheen kan gooien enzo
Op zich kan het nog beter, als ik de microfoon in mijn webcam uitschakel. Ik heb namelijk een andere microfoon precies voor me hangen, best luxe ding. Alleen de webcam pakt automatisch de eigen microfoon door de logitech software geloof ik . Dat is wel jammerquote:
Prima, dat staat genoteerdquote:Op zondag 31 juli 2011 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Top. Als jullie me nodig hebben houdt ik me graag aanbevolen
Inderdaad, maar goed. We moeten eerst nog even kijken hoe we live kunnen streamen. Ik weet van het bestaan van een goed softwarepakket, wat ook door commerciële en publieke omroepen in gebruik is. Als we daar een sponsoring of een andere afspraak me kunnen regelen, zou dat natuurlijk helemaal top zijn. Dan is het TV maken meteen een stuk makkelijker.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich kan het nog beter, als ik de microfoon in mijn webcam uitschakel. Ik heb namelijk een andere microfoon precies voor me hangen, best luxe ding. Alleen de webcam pakt automatisch de eigen microfoon door de logitech software geloof ik . Dat is wel jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |