Nee joh, dat is enkel maar preken voor de eigen parochie van een paar duizend boze internethelden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het zou een troost moeten zijn, maar helaas hebben die mensen redelijk wat invloed op het simpele volk.
Maar dat is de hele wereld toch zo'n beetje tegenwoordig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee joh, dat is enkel maar preken voor de eigen parochie van een paar duizend boze internethelden.
Oh allicht maar de invloed op de echte wereld is vooralsnog erg beperktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dat is de hele wereld toch zo'n beetje tegenwoordig?
Hmm, ik heb even nagekeken, maar er zitten bedrijven tussen die meer dan 500 miljoen euro omzet draaien, uiteraard zegt dat niet alles, maar haal er eens een marge van 4/5 procent uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
De crisis 15 jaar geleden dan, zolang speelt dit al wel. Nederlandse bedrijven kiezen er vaak voor om voor innovatieve en daarmee meer lucratieve delen van een markt te gaan en de bulk met lage marges aan anderen te laten.
Of misschien was er een keer geld nodig voor een overname in een groeimarkt of om de aandeelhouders te plezieren.
reken er in elk geval maar op dat al die bedrijven ooit door of vanuit de wavin zijn opgezet
Het gaat vaak om bulkproducten met een hele lage marge en flinke investeringen in de fabrieken. Dan kan je dat geld beter steken in een betere renderende deelmarkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ik heb even nagekeken, maar er zitten bedrijven tussen die meer dan 500 miljoen euro omzet draaien, uiteraard zegt dat niet alles, maar haal er eens een marge van 4/5 procent uit
Ik zou 't niet zeggen, iedere idioot heeft stemrecht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh allicht maar de invloed op de echte wereld is vooralsnog erg beperkt
Nee, verreweg de meeste machine's zijn lease, en de duurdere dingen die je niet kunt leasen (lees: matrijzen voor het fabriceren en verwerken van het plastic) krijgen ze vaak van de opdrachtgever. Hoge variabele kosten, lage vaste kosten. Zo schijnt de opzet ongeveer in elkaar te zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat vaak om bulkproducten met een hele lage marge en flinke investeringen in de fabrieken. Dan kan je dat geld beter steken in een betere renderende deelmarkt.
Er schrijven mensen met een IQ dat zeker niet hoger is dan dat van jou.quote:
Ben ik inmiddels wel gewend hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er schrijven mensen met een IQ dat zeker niet hoger is dan dat van jou.
Als jij het zegt nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
Er staan best interessante artiekelen op catholica, of is dat vreemd dat ik zoiets zeg?
Of het een goede stroming is valt nog flink te zeuren maar ze hebben inderdaad wel te lijden onder dit soort gekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou 't niet zeggen, iedere idioot heeft stemrecht.
Maar goed, gelukkig geen partij die meegaat in die idioterie, maar wel jammer dat een goede politieke stroming als het neo-conservatisme te lijden heeft onder deze vuige aantijgingen.
Word.quote:
Jij kunt ook alleen maar cynisch zijnquote:
Het is net als met meerdere politieke stromingen nu gewoon onderhevig aan idioten die niet weten waar het nou werkelijk om draait en denken dat een persconferentie van Bush staat voor een hele politieke stroming, of het ombrengen van sociaal-democraten een of ander conservatief goedrecht is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of het een goede stroming is valt nog flink te zeuren maar ze hebben inderdaad wel te lijden onder dit soort gekken.
Ik denk dat je bij die bulkproducten de 4-5% maar lastig zal halen. En het gaat er maar net om welke koers een bedrijf wil varen. Of de strijd aangaan met lage lonen landen voor de bulk of proberen betere producten te maken die je voor meer geld kan verkopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, verreweg de meeste machine's zijn lease, en de duurdere dingen die je niet kunt leasen (lees: matrijzen voor het fabriceren en verwerken van het plastic) krijgen ze vaak van de opdrachtgever. Hoge variabele kosten, lage vaste kosten. Zo schijnt de opzet ongeveer in elkaar te zitten.
Maar 4 a 5 procent is toch niet vreemd?
Je vergeet hierbij een sneer te plaatsen met betrekking tot de frequentie van Remlof's seksuele activiteiten waarbij een persoon van het andere geslacht vrijwillig bij betrokken is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar cynisch zijn
Ik vermoed dat php dat ook regelmatig doet.quote:
Tja dit zegt wel voldoende vrees ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
Er staan best interessante artiekelen op catholica, of is dat vreemd dat ik zoiets zeg?
het scheelt dat deze dwaas ook de liberalen er de schuld van geeftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is net als met meerdere politieke stromingen nu gewoon onderhevig aan idioten die niet weten waar het nou werkelijk om draait en denken dat een persconferentie van Bush staat voor een hele politieke stroming, of het ombrengen van sociaal-democraten een of ander conservatief goedrecht is.
Het is gewoon doodzonde.
Inderdaad. Las laatst nog een uitstekend over dat de kogel van links kwam. In een woord geniaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zei niet dat ik ermee eens bent, sowieso ben ik agnost dus je hoeft mij niet te betichten van het geloven in sprookjes.quote:
Ach die bible belt mongolen zijn sowieso niet goed snik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
het scheelt dat deze dwaas ook de liberalen er de schuld van geeft
Yes, door de SP verwerpelijk genoemd!quote:De SP noemt het D66-plan verwerpelijk. 'Het haalt de preventieve toets op ontslag zowel door de rechter als door het UWV onderuit. Het maakt van de arbeidsverhoudingen een vechtarena', aldus SP'er Paul Ulenbelt.
VVD wel twee gedaald en PvdA twee gestegen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die bible belt mongolen zijn sowieso niet goed snik.
De enige duivelsuitdrijvingen moeten op hen gepleegd worden.
Boe, boe, wij zijn conservatief en hekelen massamoord --> DUS: Breivik was geen conservatief, want dat komt ons even niet uit.quote:
Gezellig potje oud-Hollands kerkverbranden deze zondag?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die bible belt mongolen zijn sowieso niet goed snik.
De enige duivelsuitdrijvingen moeten op hen gepleegd worden.
Het is waarlijk jammer dat onze voorvaderen de beelden al kapot hebben gemaakt in een moment of clarity inderdaad, er rest ons weinig anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gezellig potje oud-Hollands kerkverbranden deze zondag?
Ik vond de invalshoek van Ellian helemaal geniaal:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Boe, boe, wij zijn conservatief en hekelen massamoord --> DUS: Breivik was geen conservatief, want dat komt ons even niet uit.
Het blijft fascinerend om mensen te begrijpen die nog PvdA stemmen. Hoewel ik hen wel dankbaar ben voor al het goeds wat ze mij hebben gegevenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
VVD wel twee gedaald en PvdA twee gestegen.
Maar goed, het zijn maar peilingen, we zien het wel met de verkiezingen deze herfst.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
Het blijft fascinerend om mensen te begrijpen die nog PvdA stemmen. Hoewel ik hen wel dankbaar ben voor al het goeds wat ze mij hebben gegeven
Doe ff een belletje, dan regel ik via de studentenweerbaarheid de "M48 Christianity-burner" vlammenwerper tank:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gezellig potje oud-Hollands kerkverbranden deze zondag?
Ik zou hypocriet zijn door te ontkennen dat de PvdA ook het eea goed heeft gedaan voor mensen zoals jij en ikquote:
Dat jij 't niet zonder kan wil niet zeggen dat je mij ook in die stelling moet meetrekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou hypocriet zijn door te ontkennen dat de PvdA ook het eea goed heeft gedaan voor mensen zoals jij en ik
Die kunnen wel aansluiten bij onze divisie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe ff een belletje, dan regel ik via de studentenweerbaarheid de "M48 Christianity-burner" vlammenwerper tank:
[ afbeelding ]
Heb het gelezen en begrijp dat jij het leuk vind, maar je vindt werkelijk dat het ergens op slaat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond de invalshoek van Ellian helemaal geniaal:
Breivik heeft teveel naar de afgrond gekeken waardoor hij er zelf een exponent van is geworden(betrekking op islam)
Dat album heb ik vroeger behoorlijk wat geluisterd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kunnen wel aansluiten bij onze divisie.
[ afbeelding ]
Gekkie, de vroegere sociaaldemocraten hebben ook jou verheven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij 't niet zonder kan wil niet zeggen dat je mij ook in die stelling moet meetrekken.
Och ja, projectie is je niet vreemd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gekkie, de vroegere sociaaldemocraten hebben ook jou verheven.
Ach, steek je kop maar weer in't zand. Neemt niet weg dat ik de huidige pvda een kut partij vind.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, projectie is je niet vreemd.
Ik had veel liever in het oude Nederland gewoond, maar ach.
"Da zehn toch genne kooogels?"quote:
As you wish, iedereen is van vroeger uit een sloeber en had de arbeiderspartij nodig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, steek je kop maar weer in't zand. Neemt niet weg dat ik de huidige pvda een kut partij vind.
In de huidige tijdsgeest niet meer, was ik 50 jaar geleden geboren, dan had dat zo kunnen zijn. Met het accent op kunnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder de PvdA stond Php nu bij Ome Joops Frietpaleis hamburgers om te draaien.
Ik dacht dat je daar een vmbo-diploma voor nodig hadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is ook weer overdreven, ook in de vroege 20e eeuw kon je je vanuit de arbeidersstand verheven tot de bourgeoisie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ugh Brabo's, stonden laatst ook paar in de biertent tegen me te lullen in Tilburg, ik verstond ze gewoon echt niet, ging maar gewoon hele tijd ja knikken.quote:
Ik neem mijn pet af voor deze vuistslag onder de gordel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar een vmbo-diploma voor nodig had
Nee nu draai je die hamburgers in elkaar in de vleesfabriekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de huidige tijdsgeest niet meer, was ik 50 jaar geleden geboren, dan had dat zo kunnen zijn. Met het accent op kunnen.
Uiteraard. Maar in die tijd bestonden er niet 23 vangnetten voor mensen die hun school verlaten en zakken voor hun examenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven, ook in de vroege 20e eeuw kon je je vanuit de arbeidersstand verheven tot de bourgeoisie.
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee nu draai je die hamburgers in elkaar in de vleesfabriek
Jij doet alsof ik alle sociale potten leeggraai, men, een keertje maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in die tijd bestonden er niet 23 vangnetten voor mensen die hun school verlaten en zakken voor hun examen
Daar heb je helemaal gelijk in, in die tijd was het nog echt compleet afhankelijk van je eigen kunnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in die tijd bestonden er niet 23 vangnetten voor mensen die hun school verlaten en zakken voor hun examen
Jij hebt toch ook vmbo gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, in die tijd was het nog echt compleet afhankelijk van je eigen kunnen.
In de lagere sociale klassen wel ja, verder was 't tegenovergestelde juist waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, in die tijd was het nog echt compleet afhankelijk van je eigen kunnen.
Ja, maar met een gemiddelde van 9,3 heb ik het laatste jaar overgeslagen en ben naar de HAVO vertrokken (die mij overigens net zo makkelijk afging, daar niet van).quote:
Het zij je vergeven. Volgende keer dan wel braaf links stemmen he? Zoals het hoort?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij doet alsof ik alle sociale potten leeggraai, men, een keertje maar
Verschil moet er wezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar met een gemiddelde van 9,3 heb ik het laatste jaar overgeslagen en ben naar de HAVO vertrokken (die mij overigens net zo makkelijk afging, daar niet van).
Ik doelde op het kader van sociale mobiliteit, die lag in die jaren niet zo rotsvast als men denkt, men had de mogelijkheid om uit de lage klasse op te stijgen naar de hogere klassen, alleen was men wel op zichzelf gesteld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de lagere sociale klassen wel ja, verder was 't tegenovergestelde juist waar.
Toch grappig hoe php zich aangetrokken voelt tot partijen die hem het hardst naaien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zij je vergeven. Volgende keer dan wel braaf links stemmen he? Zoals het hoort?
Anders begin ik te vrezen voor jouw nageslacht.
Tsja, afgezien van VWO bèta stelt het middelbaar onderwijs ook geen ruk voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar met een gemiddelde van 9,3 heb ik het laatste jaar overgeslagen en ben naar de HAVO vertrokken (die mij overigens net zo makkelijk afging, daar niet van).
Oh ja, maar tegenwoordig kan je wegglijden, toen niet zozeer. Al was je een complete retard met het verstand van php, dan nog kwam je op een goede positie als je maar afkomst had.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik doelde op het kader van sociale mobiliteit, die lag in die jaren niet zo rotsvast als men denkt, men had de mogelijkheid om uit de lage klasse op te stijgen naar de hogere klassen, alleen was men wel op zichzelf gesteld.
Als het niet zoveel zou voorstellen dan zou iedereen slagen, dus er zal zeker een bepaalde moeilijkheidsgraad in zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, afgezien van VWO bèta stelt het middelbaar onderwijs ook geen ruk voor natuurlijk.
Kon je geen vinden met betere zangers, die zien er niet uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef eriksd het volgende:
VS, ik heb een perfecte LP voor je gevonden:
[ afbeelding ]
Oh, dan ben ik blijkbaar gewoon geniaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het niet zoveel zou voorstellen dan zou iedereen slagen, dus er zal zeker een bepaalde moeilijkheidsgraad in zitten.
Koosje, met mij komt het wel goed hoor. Maar toch bedankt voor jouw welgemeende bezorgdheidquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zij je vergeven. Volgende keer dan wel braaf links stemmen he? Zoals het hoort?
Waar kan ik mijn lidmaatschapskaart van de PvdA halen ??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch grappig hoe php zich aangetrokken voelt tot partijen die hem het hardst naaien.
Misschien is ie masochistisch?
Helaas, kan nu niet kijken. Dan slaat alles hier vast. Jaja, kwaliteit hiero.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kon je geen vinden met betere zangers, die zien er niet uit.
Oh Koos, Star Trek voor je!
Ik zou spreken van een blessing in disguise.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inschrijving bij de Leger des Heils huizen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
Waar kan ik mijn lidmaatschapskaart van de PvdA halen ??
Och je mist wel wat schat, naja ik post ze vanavond nog wel weer keer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas, kan nu niet kijken. Dan slaat alles hier vast. Jaja, kwaliteit hiero.
Ga ik lekker samen met Remlof naar PvdA congressen. Zal ie vast leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inschrijving bij de Leger des Heils huizen.
Mwoch, ook dat heb ik met twee vingers in m'n neus gehaald. Niet dat m'n cijferlijst zo denderend was maar in ieder geval voldoende.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, afgezien van VWO bèta stelt het middelbaar onderwijs ook geen ruk voor natuurlijk.
Dat klopt in mijn optiek niet, tenminste als ik het op mijn eigen familie betrek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, maar tegenwoordig kan je wegglijden, toen niet zozeer. Al was je een complete retard met het verstand van php, dan nog kwam je op een goede positie als je maar afkomst had.
Voorlopig heb je niet veel meer dan je veterstrikdiploma.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef phpmystyle het volgende:
Nou en, ik heb wel een vervolgopleiding wat hoort bij vmbo-t/mavo
Jawel, nog een vmbo diploma, maar eentje waarvan ik de naam niet durf uit te sprekenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voorlopig heb je niet veel meer dan je veterstrikdiploma.
Niet zo flauw jongens, diploma's zijn ook niet alles.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voorlopig heb je niet veel meer dan je veterstrikdiploma.
PvdA-congressen waren altijd vrij toegankelijk voor iedereen, maar dat kan na Utoya wel eens afgelopen zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga ik lekker samen met Remlof naar PvdA congressen. Zal ie vast leuk vinden.
Maar wel als je een baan wilt verkrijgen waarbij je NIET tussen de onopgeleide arbeidsmigranten uit 3e wereldlanden wilt werken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo flauw jongens, diploma's zijn ook niet alles.
Twee vingers in m'n neus en nog cum laude ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Mwoch, ook dat heb ik met twee vingers in m'n neus gehaald. Niet dat m'n cijferlijst zo denderend was maar in ieder geval voldoende.
[/kijk eens hoe slim ik ben]
Dan ga ik wel naar Beekse Bergen de volgende keer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
PvdA-congressen waren altijd vrij toegankelijk voor iedereen, maar dat kan na Utoya wel eens afgelopen zijn
Dat is ook de reden waarom de PVV geen congressen houdt, oom Geert is veelte bang dat iemand zoiets bij zijn partij zou doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
PvdA-congressen waren altijd vrij toegankelijk voor iedereen, maar dat kan na Utoya wel eens afgelopen zijn
Alsof er tegenwoordig überhaupt nog mensen naar toe willen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar. Je moet dan andere capaciteiten hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wel als je een baan wilt verkrijgen waarbij je NIET tussen de onopgeleide arbeidsmigranten uit 3e wereldlanden wilt werken.
Nah, je hebt wel gelijk. Of je moet heul veel geluk hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wel als je een baan wilt verkrijgen waarbij je NIET tussen de onopgeleide arbeidsmigranten uit 3e wereldlanden wilt werken.
Dat riep je ook voordat je een ban aan je broek kreeg. En in de tussentijd zijn toch wat verontrustende dingen gebeurd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koosje, met mij komt het wel goed hoor. Maar toch bedankt voor jouw welgemeende bezorgdheid
Dus? Ik ga nu toch gewoon educatie volgen wat bij dat niveau hoort?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat riep je ook voordat je een ban aan je broek kreeg. En in de tussentijd zijn toch wat verontrustende dingen gebeurd.
Nee, de PVV houdt geen congressen omdat ze geen leden heeft. En omdat Wilders geen tegenspraak duldt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom de PVV geen congressen houdt, oom Geert is veelte bang dat iemand zoiets bij zijn partij zou doen.
Jawel, maar het moet wel in het tempo van meneer Bosma gaan (ik heb zijn boek gekocht overigens)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de PVV houdt geen congressen omdat ze geen leden heeft. En omdat Wilders geen tegenspraak duldt.
Maar dat is moderne geschiedenis..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt in mijn optiek niet, tenminste als ik het op mijn eigen familie betrek.
De vader van mijn overgrootvader is als officier aan het westfront tijdens de 1e wereldoorlog gesneuveld, toen stond z'n moeder met 7 kinderen (waaronder mijn overgrootvader) er helemaal alleen voor, wat in die tijd zonder allerlei ondersteuning niet makkelijk was. Uit niets heeft m'n overgrootvader dan een eigen bedrijf gestart en is in het Duitsland van de jaren 20 en 30 tot een belangrijke industrieel opgeklommen, met contacten binnen de hoogste kringen van het Duitsland in die tijd.
Dus het wegglijden was in die tijd mogelijk, op opklimmen net zo zeer, althans zo kijk ik er tegen aan. Maar om te kunnen opklimmen uit het niets moet je natuurlijk wél wat talent danwel andere capacitieten meebrengen. Ik ben het met je eens dat klapjosti's in goede kringen in die tijd wel gebakken zaten.
Baas boven baas...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee vingers in m'n neus en nog cum laude ook.
Geen niveau is ook een niveau inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus? Ik ga nu toch gewoon educatie volgen wat bij dat niveau hoort?
Daarom schreef ik, het begin van de 20e eeuw.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dat is moderne geschiedenis..
Wat zou ik dan moeten doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen niveau is ook een niveau inderdaad.
Die kun je tegenwoordig gratis downloaden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar het moet wel in het tempo van meneer Bosma gaan (ik heb zijn boek gekocht overigens)
Je komt altijd wel weer mensen tegen die nog intelligenter zijn dan jij. Dat is me op de UT ook wel overkomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef waht het volgende:
[..]
Baas boven baas...
Gelukkig zitten er nog genoeg bazen onder mij.
Dat is het leuke.quote:
Een studie volgen is natuurlijk niet hetzelfde als een studie halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus? Ik ga nu toch gewoon educatie volgen wat bij dat niveau hoort?
Mwah, kun je niet op zakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een studie volgen is natuurlijk niet hetzelfde als een studie halen.
De UT ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je komt altijd wel weer mensen tegen die nog intelligenter zijn dan jij. Dat is me op de UT ook wel overkomen.
Da's slechts een detail natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een studie volgen is natuurlijk niet hetzelfde als een studie halen.
Zeg dan niks.quote:
Dat is ook het antwoord op je vraag; niks.quote:
Zelfde regio als ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De UT ja?
Ik wist niet dat u ook uit deze regionen afkomstig was.
Ah ja dan wel, maar ik had 't meer over het Victoriaanse tijdperk, en daarvoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom schreef ik, het begin van de 20e eeuw.
Mooi, dan zou jij in mijn situatie dus reddeloos zijn. Leuk om te weten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook het antwoord op je vraag; niks.
Ja, daarom heb ik er ook voor gezorgd niet in die situatie te zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, dan zou jij in mijn situatie dus reddeloos zijn. Leuk om te weten.
Achteraf gezeur. Niet overal heb je schuld aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er ook voor gezorgd niet in die situatie te zitten.
Zakken voor je diploma heb je wel degelijk schuld aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Achteraf gezeur. Niet overal heb je schuld aan.
Touche.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er ook voor gezorgd niet in die situatie te zitten.
Neem ik ook 100 procent mijn verantwoordelijkheid voor, maar hier zitten geen verstrekkende consequenties aan, behalve dan dat mijn havo plan in het honderd is gelopen. Care ook, in diezelfde tijd kun je ook je mbo diploma halen en alles is weer mogelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zakken voor je diploma heb je wel degelijk schuld aan.
Moet.....geen......grapjes.....maken.....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, kun je niet op zakken
(bespaar me de grapjes).
Afkomstig ligt eraan hoe breed je die regionen wenst te definiëren. Heb wel aan de UT gestudeerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De UT ja?
Ik wist niet dat u ook uit deze regionen afkomstig was.
Och, ik beschouw vaak alles ten oosten van Utrecht al als "Den Oost".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afkomstig ligt eraan hoe breed je die regionen wenst te definiëren. Heb wel aan de UT gestudeerd.
Dat mocht ik tijdens de ontgroening ook constant aanhoren, alles ten oosten van Utrecht is "Achterhoek".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik beschouw vaak alles ten oosten van Utrecht al als "Den Oost".
Alles ten oosten van Amsterdam is mijn criterium.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat mocht ik tijdens de ontgroening ook constant aanhoren, alles ten oosten van Utrecht is "Achterhoek".
Wijze studenten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat mocht ik tijdens de ontgroening ook constant aanhoren, alles ten oosten van Utrecht is "Achterhoek".
Je bedoelt alles ten oosten van de Gazastrook van 0031.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles ten oosten van Amsterdam is mijn criterium.
Ik wilde vroeger naar de KMA.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde vroeger ook naar de UT. Of TU Delft.
Ik was zoekende.
Ga je ook op jezelf wonen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neem ik ook 100 procent mijn verantwoordelijkheid voor, maar hier zitten geen verstrekkende consequenties aan, behalve dan dat mijn havo plan in het honderd is gelopen. Care ook, in diezelfde tijd kun je ook je mbo diploma halen en alles is weer mogelijk
quote:
Dat had ik niet achter jou gezochtquote:
Waarom?quote:
Enige keer dat ik me dom voelde was tussen een stel studenten van een ander vakgebied. Kom gelukkig niet vaak voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je komt altijd wel weer mensen tegen die nog intelligenter zijn dan jij. Dat is me op de UT ook wel overkomen.
Held.quote:
Koos mag afzwemmen?quote:
Ik zit hier nog goed hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, je bent inmiddels 18. Ik dacht dat je misschien er al over na had gedacht.
Hihi.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, je bent inmiddels 18. Ik dacht dat je misschien er al over na had gedacht.
Diezelfde ommezaai lijk je nu ook qua politieke voorkeur te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wel mooie ommezwaai gemaakt. Van aspirant-KMA'er naar pacifist.
Dan kom ik inderdaad uit die regionen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik beschouw vaak alles ten oosten van Utrecht al als "Den Oost".
Bij de latere wiskunde vakken liet mijn intelligentie mij in de steek en begreep ik eindelijk waar die leraar op de middelbare school het over had met z'n 5% inspiratie en 95% transpiratie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef waht het volgende:
Enige keer dat ik me dom voelde was tussen een stel studenten van een ander vakgebied. Kom gelukkig niet vaak voor.
Had het liever andersom gezien, maar goed, ik hou nog steeds van je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan kom ik inderdaad uit die regionen.
Oh dat is zeker zo. Die instelling van de middlebare school "ik doe het wel even" moet je direct achter je laten. Wekenlang oefenen is de juiste studiekeuze voor de meeste studenten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef Monolith het volgende:
Bij de latere wiskunde vakken liet mijn intelligentie mij in de steek en begreep ik eindelijk waar die leraar op de middelbare school het over had met z'n 5% inspiratie en 95% transpiratie.
Met een pipa in je hand kun je anders beter vrede stichten dan zonder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
Daan weet jij meer dan ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Diezelfde ommezaai lijk je nu ook qua politieke voorkeur te maken.
Koos, je bent goed bezig
Lekker op de kosten teren van vadertje staat, hmm?quote:
In mijn oude vriendenboekje van de basisschool stond dat ik buschauffeur wilde worden.quote:
Beetje van het niveau'tje: ik wil brandmeerman worden. Grote verschil is natuurlijk dat je als piloot dik krijgt betaald terwijl je als vuurbestrijder voor noppes een brandje blust.quote:
Dat lukt me in m'n eerste jaar ook grotendeels nog wel. De 3e jaars+ wiskunde kon ik helaas niet meer op inzicht doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:21 schreef waht het volgende:
[..]
Oh dat is zeker zo. Die instelling van de middlebare school "ik doe het wel even" moet je direct achter je laten. Wekenlang oefenen is de juiste studiekeuze voor de meeste studenten.
Leul ben je, ik ga ook even naar de winkel, alleen dan om mijn jasje van de stomerij te halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
Hihi jullie zijn allemaal lozers, ik ga net zo als php werken aan m'n zeer veel belangrijkere en drukkere sociale leven, ik ga even de winkel in!
TAKE THAT! MOEHAHA.
Zelfs toen al verzot op vrijheid. Wat een held ben je toch ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In mijn oude vriendenboekje van de basisschool stond dat ik buschauffeur wilde worden.
Piloot verdiend alleen goed als je bij de grote maatschappijen zit, onder andere piloten heerst een relatief grote werkloosheid en als ze dan een baan krijgen verdienen ze geen flikker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje van het niveau'tje: ik wil brandmeerman worden. Grote verschil is natuurlijk dat je als piloot dik krijgt betaald terwijl je als vuurbestrijder voor noppes een brandje blust.
Straaljagerpiloot is natuurlijk veel cooler.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In mijn oude vriendenboekje van de basisschool stond dat ik buschauffeur wilde worden.
Ja, heb ook gehoord dat piloot in de VS een onderbetaalde klotebaan is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Piloot verdiend alleen goed als je bij de grote maatschappijen zit, onder andere piloten heerst een relatief grote werkloosheid en als ze dan een baan krijgen verdienen ze geen flikker.
Bij Ryanair ook hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heb ook gehoord dat piloot in de VS een onderbetaalde klotebaan is.
Ach een vriend van me is (co)piloot bij Ryanair en verdient niet onaardig hoor. Niet de gouden bergen waar je mee lekker gemaakt wordt maar klagen mag hij ook niet.quote:
quote:Vrouw krijgt werkstraf in pijnlijke zaak
(Novum) - Een 43-jarige vrouw die haar vriend in september vorig jaar aan de ballen trok, heeft vrijdag een werkstraf van zestig uur gekregen van de politierechter in Utrecht.
Tijdens een ruzie dacht de vrouw naar eigen zeggen dat haar vriend haar van de trap wilde duwen. In een flits trok ze daarop aan zijn ballen en draaide die om. Ze is veroordeeld voor mishandeling. Aanvankelijk was haar zware mishandeling ten laste gelegd, maar daarvan kwam het Openbaar Ministerie terug.
Best Sterk en Sociaal van de VVD.quote:VVD: Sociale huur ook voor middeninkomens
De VVD vindt dat er meer corporatiehuizen (huur tot 652 euro) beschikbaar moeten komen voor mensen met een inkomen tot 43.000 euro per jaar. Nu mag slechts 10 procent van de sociale woningen naar mensen met meer dan 33.614 euro.
(...)
http://www.volkskrant.nl/(...)middeninkomens.dhtml
Het is:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ze maken het dus moeilijker voor de zwaksten om een huis te krijgen.
Hadden ze maar niet zwak moeten worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt mee, dit is wel een goed voorstel. De huidige regeling is onwerkbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
VS valt wel op die mooiboys ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
vs, ik liep net tegen wouter hamel aan in de bijenkorf. Is dat niet iets voor je?
Ik heb gisteren gezwommen op straat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:57 schreef Dutchnative het volgende:
Las net dat een Zwembad is gesloten door wateroverlast, het moet niet gekker worden
Links regeert niet hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is:
Links vermindert de koopkracht voor de lagere inkomens, waardoor zij moeilijker een huis op niveau kunnen verkrijgen.
Dat vraag ik me ook afquote:
Mij?quote:
quote:
Ik ben er ik ben er, jullie hoeven niets te missen.quote:
Het is dan ook de ellende van de vorige kabinetsperiode.quote:
Je had alweer een note gekregen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er ik ben er, jullie hoeven niets te missen.
Ja, maar geen idee waarvoor.quote:
Links zit nog in tal van bestuurslagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is dan ook de ellende van de vorige kabinetsperiode.
Deze smoes is nu nog te vroeg.
Rechts ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Links zit nog in tal van bestuurslagen.
Afgelopen jaren niet genoeg zoals we nu merken.quote:
Tis die ellendige kutsmoes die telkens opgeworpen wordt, want met dichtgeknepen oogjes kun je het vorige kabinet als "beetje rechts" beschouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Links zit nog in tal van bestuurslagen.
Uhu, hoewel ik Bos niet ultra links wil noemen, Cohen is stukken linkser.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis die ellendige kutsmoes die telkens opgeworpen wordt, want met dichtgeknepen oogjes kun je het vorige kabinet als "beetje rechts" beschouwen.
Helaas was de Min. van Financiën ultra-links. En naar eigen zeggen had hij meer macht dan Balkellende.
Die is niet eens geschikt voor de politiek. Dus zijn maatstaf vervalt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, hoewel ik Bos niet ultra links wil noemen, Cohen is stukken linkser.
Dat zou ik niet zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Afgelopen jaren niet genoeg zoals we nu merken.
Hier in Europa ook, als je niet bij de grote (KLM, Lufthansa) etc. zit dan ziet het er minder florissant uit. Sterker nog, als je van een gewone luchtvaartschool afkomt zit je met een gerede kans binnen Europa geen werk te kunnen vinden, weet van enkelen die i.p.v. vliegen momenteel vracht in vliegtuigen laden omdat ze niet aan de bak komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heb ook gehoord dat piloot in de VS een onderbetaalde klotebaan is.
Ok, maar bos lag nogal slecht bij de PvdA omdat ie zich voor PvdA maatstaven zich te rechts opstelde. Ik wil alleen maar aangeven dat Bos bepaald niet links was voor PvdA doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die is niet eens geschikt voor de politiek. Dus zijn maatstaf vervalt.
Waarom Koos nou weer zo afvallen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Monolith het volgende:
Ik vroeg me altijd al af hoe gesprekken bij de Josti band eruit zagen. Dank voor deze kijk in de keuken!
Als je dat graag wilt zien: klik hier!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Monolith het volgende:
Ik vroeg me altijd al af hoe gesprekken bij de Josti band eruit zagen. Dank voor deze kijk in de keuken!
Jij bent ook wel een baasquote:
Alleen als je 10 lekkere deerntjes meeneemt doe vooraf betaald zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een baasWe kunnen jou op de meet verwachten?
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alleen als je 10 lekkere deerntjes meeneemt doe vooraf betaald zijn.
Ben niet zo van de vleesstaven. Mijn sterretje is exit only.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?
Waarom zou je niet willen komen dan? Annonimiteit?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben niet zo van de vleesstaven. Mijn sterretje is exit only.
Is helemaal niet zeker, ik kom misschien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
vs, ik liep net tegen wouter hamel aan in de bijenkorf. Is dat niet iets voor je?
Kan leuk worden inderdaad. Ik zie wel kansen als de economie daar in elkaar flikkert.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
Wohoo 16:00 uur, de Amerikaanse beurzen gaan open.
Panic time.
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan leuk worden inderdaad. Ik zie wel kansen als de economie daar in elkaar flikkert.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie heeft er allemaal nog meer jeugd-TBS gehad?
Same for me als het vrijdag wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is helemaal niet zeker, ik kom misschien.
Dacht ik. Zondag is stekker derin of deruit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.
Nog ehm, 2 dagen handel voor D-Day?
Nah, 3 augustus toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dacht ik. Zondag is stekker derin of deruit.
Helemaal nietquote:
Naja 2 handelsdagen dus nog, incluis vandaag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef phpmystyle het volgende:
2 augustus, of boehner moet goedkeuring geven.
Bij de weg... laatst die EenVandaag uitzending gezien? Banken zetten mensen niet meer uit ivm met de woningmarkt die vernaggelt wordt en de huidige bewoners de woning beter onderhouden als bij leegstand. Veel mensen hebben al een jaar of langer hun hypotheek niet betaald.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.
Nog ehm, 2 dagen handel voor D-Day?
Heb jij nog wat tipjes voor het geval dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja 2 handelsdagen dus nog, incluis vandaag.
Dag maakt me vrij weinig uit, weet niet of ik kom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same for me als het vrijdag wordt.
Heeft het te maken met willen of kunnen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dag maakt me vrij weinig uit, weet niet of ik kom.
Voor geval dat wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij nog wat tipjes voor het geval dat?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft het te maken met willen of kunnen?
Credit default swaps op government bonds?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor geval dat wat?
Als iedereen massaal Amerika laat crashen dan zijn geen tips afdoende.
Klopt heb het ook gezien, net zoals ze in Detroit al die huizen nu gebruiken voor kunst.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bij de weg... laatst die EenVandaag uitzending gezien? Banken zetten mensen niet meer uit ivm met de woningmarkt die vernaggelt wordt en de huidige bewoners de woning beter onderhouden als bij leegstand. Veel mensen hebben al een jaar of langer hun hypotheek niet betaald.
Als daar geen markt voor te maken is weet ik het niet meer.
Gelukkig heb nog wat ruilmiddelen, mocht het zover komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor geval dat wat?
Zal toch niet gebeuren. Zoja, dan maakt mijn generatie nog eens wat mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor geval dat wat?
Om mijquote:
Ja er zouden oplossingen genoeg zijn, maar we hebben het over Amerika.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Credit default swaps op government bonds?
Dat is waar, ik ga nog even snel wat kippen en koeien kopen voor eieren en melk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig heb nog wat ruilmiddelen, mocht het zover komen.
Zo erg zie ik het niet. De valutamarkt krijgt een flinke deuk maar leeft wel weer op. Daarnaast gaan mensen heus niet stoppen met de primaire levensbehoeften.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja er zouden oplossingen genoeg zijn, maar we hebben het over Amerika.
Dan maakt het weinig uit wat je met je geld of aandelen doet, als Amerika onderuit gaat is 't nergens meer veilig.
Gebeurt ook niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal toch niet gebeuren. Zoja, dan maakt mijn generatie nog eens wat mee.
[..]
Om mij?
In een dergelijke situatie is diegene met het geweldsoverwicht de winnaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig heb nog wat ruilmiddelen, mocht het zover komen.
Mja maar de valutamarkt (ergo banken) zijn de ruggengraat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo erg zie ik het niet. De valutamarkt krijgt een flinke deuk maar leeft wel weer op. Daarnaast gaan mensen heus niet stoppen met de primaire levensbehoeften.
Nee duh, maar ook nu creeer je een bubble als ze aldoor het schuldenplafond gaan verhogen, er lijkt geen einde aan te komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet.
En nee niet om jou, je geeft jezelf teveel eer.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:33 schreef eriksd het volgende:
In nederland is de kans dat een bank failliet gaat zeer klein, de Nederlandse Bank staat garant tot 40.000 euro aan uitstaand geld per gedupeerde rekeninghouder (20 rekeningen openenen zal je dus niet helpen)
Maar puur hypothetisch: ING gaat failliet, die hebben samen met de postbank ruwweg zon 5 miljoen klanten. Nemen we even aan dat de helft daarvan 40.000 spaargeld heeft: 2.5 x 10^6 x 40.000, dit is zon groot bedrag dat de Nederlandse bank dit niet uit kan keren, er zal dan wel een clausule toegepast worden.
Tel daarbij ook het feit op dat banken van elkaar lenen, dus als ING bijv failliet gaat de rest ook voor een groot gedeelte meegesleurd zal worden en iedereen dus de dupe is.
Maar troost je, gebeurt toch nooit.
Valt mee, Amerika's grootste probleem is de leverage ratio door de economische toestand, een verhoging van het plafond kan op de lange termijn wel werken hoor, zonder bubble zelfs. Maar dan moet de economie gewoon een keer een trap onder de kont krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee duh, maar ook nu creeer je een bubble als ze aldoor het schuldenplafond gaan verhogen, er lijkt geen einde aan te komen.
Ja hoor, ik vind Den Haag te ver voor die paar uur die ik kan.quote:Mag ik zo vrij zijn om te vragen warom je niet zou willen komen?
Lol. Die is er dan het zwaarst in de USA. En aangezien iedereen zijn toevlucht zoekt in andere landen (bv. China en Europa) leven die enorm op. Sterker dan welke economie in het verleden ooit deed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja maar de valutamarkt (ergo banken) zijn de ruggengraat.
Met een dwarslaesie is het moeilijk leven.
Kijk VS, dit soort emotie bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik maandag toch maar even een paar honderd euro ga pinnen, gewoon voor het geval dat de dollar dinsdag totaal in elkaar stort en er niet meer gepind kan worden.
Zou kunnen in dat geval ja, maar de Republikeinen laten het niet zo ver kopen, dat staat gelijk aan een kernbom laten afgaan in NYC.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik maandag toch maar even een paar honderd euro ga pinnen, gewoon voor het geval dat de dollar dinsdag totaal in elkaar stort en er niet meer gepind kan worden.
Whoooop Whoooooop, alle Bloods opgelet, bij dhr. Remlof valt wat te halen, Whoooop Whoooop!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
De dag dat de dollar viel: 2 augustus 2011quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou kunnen in dat geval ja, maar de Republikeinen laten het niet zo ver kopen, dat staat gelijk aan een kernbom laten afgaan in NYC.
Terechte emotie gebaseerd op foute aannames.quote:
Tea Party heeft ook weer niet zoveel invloed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De dag dat de dollar viel: 2 augustus 2011
Die teapartyers zijn er gewoon dom genoeg voor, stomme populisten.
...zoals altijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terechte emotie gebaseerd op foute aannames.
Mocht het ooit nog zover komen dat ik bovenop een flatgebouw sta om er vanaf te springen dan lees ik gewoon wat posts van jou door, dat stemt me altijd wel weer vrolijk eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
M'n bankslado is een paar duizend euro. Maar ik wil nog op vakantie he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whoooop Whoooooop, alle Bloods opgelet, bij dhr. Remlof valt wat te halen, Whoooop Whoooop!
Die rechtse haat van je is groter dan je denkvermogen, wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De dag dat de dollar viel: 2 augustus 2011
Die teapartyers zijn er gewoon dom genoeg voor, stomme populisten.
Ongelooflijk hoe bang "de linksen" zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
Nee, ik doelde er eerder op dat jij met wat contanten wilt gaan slepen, dan ben je altijd een aantrekkelijk doelwit voor een straatroof.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n bankslado is een paar duizend euro. Maar ik wil nog op vakantie he?
Zo he, een paar duizend!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Haat is mij vreemd, maar het stemt mij ongerust dat zoveel onnozelen zo'n grote rol spelen in de politiek tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die rechtse haat van je is groter dan je denkvermogen, wat?
De huidige situatie wegwuiven is ook niet slim.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe bang "de linksen" zijn.
En het dan rechts uitmaken dat het angst verspreidt.....
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe bang "de linksen" zijn.
En het dan rechts uitmaken dat het angst verspreidt.....
Economen zijn dan ook gekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige situatie wegwuiven is ook niet slim.
Iedere econoom houdt z'n hart vast.
Ik heb wel iets meer, maar ben op zich ook wel vrij conservatief ingesteld wat geld betreft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit voorzorg geld pinnen is dan ook weer overdreven. Stel dat iedereen dat zou doen, dat zouden de banken niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige situatie wegwuiven is ook niet slim.
Iedere econoom houdt z'n hart vast.
Op het moment dat er niet meer gepind kan worden worden alle politieverloven ingetrokken en komt het leger ook in staat van paraatheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.
Och het uitblijven van een beslissing is het probleem niet, de stand van zaken i.c.m. de economie i.c.m. China i.c.m. de Europese toestanden echter wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Economen zijn dan ook gek
Ik zie hier eerder een uit de hand gelopen politiek spel in.
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het moment dat er niet meer gepind kan worden worden alle politieverloven ingetrokken en komt het leger ook in staat van paraatheid.
Ja, wie verspreidt hier nou angst?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.
As I said.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met het verhogen van het schuldplafond is niets mis mee. Als die economie maar eens een keer begint te draaien.
Het is niet echt een handige situatie, maar het is ook weer niet zo dat de VS op instorten staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Economen zijn dan ook gek
Ik zie hier eerder een uit de hand gelopen politiek spel in.
Nu word ik bang.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.
Ow ja, het volk moet ook dan vermaeck geboden wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.
Oh nee, maar de economie daar hangt volledig op de schouders van de FED op dit moment, dat moet wel een keer gedraaid worden want anders zit je wel met een probleem. Dit wat er nu speelt is niks meer dan een symptoom van iets groters, en daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet echt een handige situatie, maar het is ook weer niet zo dat de VS op instorten staat.
De pen is machtiger dan het zwaard!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor wat je met die veer allemaal kunt aanrichten.
Ik denk dat er in dit topic enkelen rondlopen die voor een mate van vermaeck zorgen, waar zelfs de lullo's niet aan kunnen tippen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, het volk moet ook dan vermaeck geboden worden
Ha, dat zeiden ze in trouw ook. Ja, ik lees wel eens een krant.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, maar de economie daar hangt volledig op de schouders van de FED op dit moment, dat moet wel een keer gedraaid worden want anders zit je wel met een probleem. Dit wat er nu speelt is niks meer dan een symptoom van iets groters, en daar doelde ik op.
Om de een of andere reden las ik 'de pens is machtiger dan het zwaard'.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die veer gaat er anders zoooooooooooooooooooooooo diep in.
Ah, dus jij moet gewoon naar school die dag hè?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same for me als het vrijdag wordt.
Ajoh, zelfs Palin heeft voldoende IQ om het niet zover te laten komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het moment dat er niet meer gepind kan worden worden alle politieverloven ingetrokken en komt het leger ook in staat van paraatheid.
Dat lijkt me een vrij optimistische veronderstelling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ajoh, zelfs Palin heeft voldoende IQ om het niet zover te laten komen.
Dat durf ik echt te betwijfelen, dat mens is zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ajoh, zelfs Palin heeft voldoende IQ om het niet zover te laten komen.
Ook al komt er een "nee" uit. Dan duurt die niet lang.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het uitblijven van een beslissing is het probleem niet, de stand van zaken i.c.m. de economie i.c.m. China i.c.m. de Europese toestanden echter wel.
Dit Republikeinen vs. Democraten gedoe is niet belangrijk.
Hoe is die reportage over de vallende euro, heeft iemand die gezien?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
Toch deze nog maar eens kijken dit weekend:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die veer gaat er anders zoooooooooooooooooooooooo diep in.
Niet echt nee, dan kunnen ze niks meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook al komt er een "nee" uit. Dan duurt die niet lang.
In dat geval domineer ik iedereen hier, zelfs erik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om de een of andere reden las ik 'de pens is machtiger dan het zwaard'.
quote:
Waarom laat je je bang maken? Heb je wel eens naar de schuldencrisis in Europa gekeken en de euro?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
Toch deze nog maar eens kijken dit weekend:
Niet spotten met mijn postuur.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval domineer ik iedereen hier, zelfs erik.
[..]
Dan moet Steve Jobs de VS maar kopen en omdopen in iAmerica.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef Illiberal het volgende:
Apple heeft meer geld dan de Amerikaanse overheid.
Welnee, ook zij voelt zich als gekozen gouverneur of wat ze is verantwoordelijk voor de hele situatie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat durf ik echt te betwijfelen, dat mens is zo gek als een deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |