Telefoons zijn dan ook geweldadig .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
Godver, sta ik net te scheren krijg ik een belangrijke telefoontje. Gevolg, hele telefoon onder het scheerschuim.
Eigenlijk vrij simpel volgens mij. Wavin is begonnen en gegroeid als bedrijf maar een aantal jaar geleden hebben ze bepaalde bedrijfsonderdelen verkocht (vooral het bulkwerk) aan bijvoorbeeld de Arabieren en dat zal dan gebeurd zijn inclusief het gebruik van bepaalde faciliteiten op het Wavinterrein.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:52 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hoe die constructies van Wavin werken? Je hebt een heel groot bedrijfsterrein met allerlei verschillende bedrijven, maar toch schijnt het onder de naam ''wavin'' door te gaan. Of investeert wavin ook in de bedrijven?
Dat gaat nooit om de aantallen maar om de inhoud.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Na een x aantal wel indicatief voor een evt ban.
quote:Capitalistiana is ranked 32nd in FOKPOL and 68,196th in the world for Most Liberal.
Fakking liberaal die je bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nog steeds durven jullie me liberaal te noemen!
Ok, maar op het terrein wat ik bedoel zitten zat bedrijven die onder een andere naam doorgaan dan wavin maar gewoon hier gesitueerd zijn. En dat terwijl ze heel rendabel zijn mijn inziens. Maar wellicht dat het met de crisis te maken heeft, ik heb van horen zeggen dat ze toen het eea afgstoten hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij simpel volgens mij. Wavin is begonnen en gegroeid als bedrijf maar een aantal jaar geleden hebben ze bepaalde bedrijfsonderdelen verkocht (vooral het bulkwerk) aan bijvoorbeeld de Arabieren en dat zal dan gebeurd zijn inclusief het gebruik van bepaalde faciliteiten op het Wavinterrein.
Zie het een beetje als het DSM terrein in Limburg daar zit ook al lang niet meer alleen DSM.
Dat hoor ik du_ke ook net zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
ik heb van horen zeggen dat ze toen het eea afgstoten hebben.
Het was ook maar een grapje om je te stangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. Overal zijn gekken. Trouwens Anders was niet christen.
Net als Breivik volgens de mannen van catholica.nlquote:
quote:De tweede ontvanger van het manifest is blogger Tom Zwitser. Hij is net als Van Goor actief op de site Catholica.nl en staat op de lijst van Breivik. 'Ik ben verbijsterd. Moet ik in het vervolg in het Noors bloggen om duidelijk te maken dat ik uiteraard meer heb met een gezonde moslim dan met een gevaarlijke liberaal/neocon zoals hij,' laat de Nederlander via Twitter weten. Dat meldt De Telegraaf.
Dat was ie wel jongen, jezus had hem opgedragen deze daad uit te voeren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gij vuige provocateur!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje om je te stangen.
Die Breivik bezorgd neocons een slechte naam, zelfs terwijl hij het niet is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net als Breivik volgens de mannen van catholica.nl
[..]
Niet volgens Bill O'Reilly inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De crisis 15 jaar geleden danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar op het terrein wat ik bedoel zitten zat bedrijven die onder een andere naam doorgaan dan wavin maar gewoon hier gesitueerd zijn. En dat terwijl ze heel rendabel zijn mijn inziens. Maar wellicht dat het met de crisis te maken heeft, ik heb van horen zeggen dat ze toen het eea afgstoten hebben.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net als Breivik volgens de mannen van catholica.nl
[..]
Dat zou Jezus nooit doen. Ik lees het even naquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was ie wel jongen, jezus had hem opgedragen deze daad uit te voeren.
Bootje varen in Meppel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.omroepwnl.nl/programmas
Zie vanaf 6 min 30.
Ach alleen bij dat catholicavolk maar dat spoort echt van geen enkele kantquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die Breivik bezorgd neocons een slechte naam, zelfs terwijl hij het niet is.
Kut plebs.
Speaking of which, gister "The Rite" gekeken met Anthony Hopkins, goeie film.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou Jezus nooit doen. Ik lees het even na
Ja ruzie in het rechtse anti-moslimkampquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje bizar, in dat manifest noemt hij juist ook het liberalisme als verantwoordelijk voor het multiculturele drama. Naast de cultureel marxisten natuurlijk, wat een aparte combinatie vormt.
Ja het zou een troost moeten zijn, maar helaas hebben die mensen redelijk wat invloed op het simpele volk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach alleen bij dat catholicavolk maar dat spoort echt van geen enkele kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |