Waarom?quote:
Omdat je slimmer dan Mlg bent, die zichzelf binnen een dag weer wist te laten bannen.quote:
Omdat je nu alweer de Breivik aan het uithangen bent. Nu ben je nog enigszins gematigd, maar naarmate de discussie vordert kun jij jezelf toch niet in de hand houden en ga je weer extreme dingen roepen.quote:
Daarom ben ik de vorige ook niet gebanned hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat je nu alweer de Breivik aan het uithangen bent. Nu ben je nog enigszins gematigd, maar naarmate de discussie vordert kun jij jezelf toch niet in de hand houden en ga je weer extreme dingen roepen.
Dan is het: adieu, Php.
Je weet over welke sukkel je hebt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef von_Preussen het volgende:
Hihihi, die sukkel in de OP heeft een button-down hemd, wat een knor zeg.
Maar dat was wel genieten toen ie er wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Omdat je slimmer dan Mlg bent, die zichzelf binnen een dag weer wist te laten bannen.
Al was het god danwel jezus persoonlijk, wie een button-down hemd draagt is gewoon een klapjosti.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet over welke sukkel je hebt?
Ja, en?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom ben ik de vorige ook niet gebanned hoor.
Ze moeten mij altijd hebben.quote:
Het is prijzenswaardig dat hij Obama dwingt om uitgaves te gaan beteugelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
Het spreekt voor Boehner dat hij wel de schuldenplafond wil verhogen en zijn partijgenoten in het gareel wil krijgen.
Gedwongen verlof, of hoe ze zoiets noemen.quote:
?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gedwongen verlof, of hoe ze zoiets noemen.
Je gay-uitziende vriend is anders bereid een compromis te sluiten. In tegenstelling tot de josti's van de Tea Party.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is prijzenswaardig dat hij Obama dwingt om uitgaves te gaan beteugelen.
Deden ze dat maar toen Bush aan de macht was, maar goed, de Republikeinen zijn net als de VVD: hun eigen principes gelden alleen voor andere partijen, niet voor zichzelf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is prijzenswaardig dat hij Obama dwingt om uitgaves te gaan beteugelen.
Uhu.quote:
Ja je moet wat, anders kunnen ze vanaf 2 augustus niet meer aan hun betalingsverplichtingen voldoen. Kun je nagaan hoever Obama het heeft laten komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je gay-uitziende vriend is anders bereid een compromis te sluiten. In tegenstelling tot de josti's van de Tea Party.
Zit niet zo te zeiken meid, dat doet elke politieke partij in Nederland die aan de macht is. Inherent aan ons politieke stelsel waarin coalitie's worden gevormd, daar moet iedereen nu eenmaal water bij de wijn doen. Zelfs onze grote blonde klapjosti.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Deden ze dat maar toen Bush aan de macht was, maar goed, de Republikeinen zijn net als de VVD: hun eigen principes gelden alleen voor andere partijen, niet voor zichzelf.
Gelukkig word je niet gehinderd door enige kennis van zaken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ja je moet wat, anders kunnen ze vanaf 2 augustus niet meer aan hun betalingsverplichtingen voldoen. Kun je nagaan hoever Obama het heeft laten komen.
Miauw.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig word je niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Ik wilde het niet zeggen, maar het zou idd geen kwaad kunnen eens te onderzoeken hoe de opbouw van die schulden heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig word je niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Ik zei niet dat het alleen maar Obama's schuld is, wel heeft die man te maken met snelst groeiende schuld ooit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar het zou idd geen kwaad kunnen eens te onderzoeken hoe de opbouw van die schulden heeft plaatsgevonden.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik je ergens tegengekomen onlangs...
Ik doelde meer op het feit dat het verhogen van het schuldenplafond niet bepaald een unicum is in de Amerikaanse politiek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar het zou idd geen kwaad kunnen eens te onderzoeken hoe de opbouw van die schulden heeft plaatsgevonden.
Niet meer dan terecht dat Obama zn poot stijf houdt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ja je moet wat, anders kunnen ze vanaf 2 augustus niet meer aan hun betalingsverplichtingen voldoen. Kun je nagaan hoever Obama het heeft laten komen.
Anders beweer je gewoon even dat de opec een staatsbedrijf is oidquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat Obama zn poot stijf houdt.
Maar goed, ik voer hier een discussie met een knul die eigenlijk nergens verstand van heeft. Why bother?
Hallo,quote:
Anders zak je voor je vmbo-eindexamen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders beweer je gewoon even dat de opec een staatsbedrijf is oid
Niet leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders zak je voor je vmbo-eindexamen.
Goh Koos, op internet een grote bek hebben en vervolgens in het echt de introverte triesteling zijn. Tssss.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je me maar eens op de meet sprekenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goh Koos, op internet een grote bek hebben en vervolgens in het echt de introverte triesteling zijn. Tssss.
Omg, it's back.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je me maar eens op de meet spreken
Oh wacht, je kunt niet, frappant.
Kom eens hier jij!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U was toch wel zeldzaam introvert op de laatste meet. Men zou bijna zeggen dat u niet eens aanwezig was.quote:
Ik heb het helemaal niet eens over jou, waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je me maar eens op de meet spreken
Oh wacht, je kunt niet, frappant.
Was jij er dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
U was toch wel zeldzaam introvert op de laatste meet. Men zou bijna zeggen dat u niet eens aanwezig was.
Jij zou om 07:30 hier zijn om de koffieautomaten schoon te makenquote:
Heb je tijd over ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:10 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, tijd om Seinfeld weer helemaal te gaan kijken, zoals ik zo'n drie keer per jaar doe.
Curb your enthusiasm is leuker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:10 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, tijd om Seinfeld weer helemaal te gaan kijken, zoals ik zo'n drie keer per jaar doe.
Ik kijk er bij het ontbijt een, bij het avondeten een en voor het slapen gaan een. Dan ga je er wel rap doorheen.quote:
Ik heb nooit aan Curb kunnen wennen. De mensen in Seinfeld zijn een stel eikels bij elkaar, maar Larry draaft nog een stukje meer door.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Curb your enthusiasm is leuker.
Oh no he didn't.
Oh yes I did.
Don't push it.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga jullie dossiers zo eens bijwerken, eens even kijken met wie ik begin..
DIe van jouw ligt bovenop dus daar begin ik maar meequote:
Wat ''is'' precies terug?quote:
Das kut, herhalings recept bij de dokter halen dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De schimmelinfectie aan mijn linkervoet.
Werd Christus niet aan het kruis genageld? Naja, dat kun je ook als een soort ban zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, laat ons hem niet tot christus verheffen.
Niet zo brutaal, introverte triesteling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg Koos, ik zei gister toch dat dit geen maand gaat duren.
En dit is zijn wederopstanding.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werd Christus niet aan het kruis genageld? Naja, dat kun je ook als een soort ban zien.
Evenwel, dat duurde slechts drie luttele dagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werd Christus niet aan het kruis genageld? Naja, dat kun je ook als een soort ban zien.
Die opmerking werkt als een rode lap op een stier, heb ik al kunnen ervaren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo brutaal, introverte triesteling.
Een ban van 3 dagen is nog te doen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar 3 maand nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een ban van 3 dagen is nog te doen hoor
Toch heb ik nog het beschaamde gevoel van mijn zonden als een zweem over mij hangen....terug die grot in en overnieuw dan maar.quote:
Dat komt omdat we de verhalen uit je moeten trekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die opmerking werkt als een rode lap op een stier, heb ik al kunnen ervaren.
Zolang het alleen maar bij het trekken van verhalen blijft kan ik er nog mee leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat komt omdat we de verhalen uit je moeten trekken.
48 uur. Tops.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg Koos, ik zei gister toch dat dit geen maand gaat duren.
Ik ben sinds kort aan het trollen in de reacties op youtube (andere username, doe geen moeite), dus daar kan ik al m'n trol-energie kwijt. Niets zo leuk als met Amerikanen en ander gespuis in 'discussie' treden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens rustig, ik mag niet meer happen
Het is alleen jammer dat je er alleen zulke korte reactie's kunt achterlaten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort aan het trollen in de reacties op youtube (andere username, doe geen moeite), dus daar kan ik al m'n trol-energie kwijt. Niets zo leuk als met Amerikanen en ander gespuis in 'discussie' treden.
Youtube...zelfs op de FP zijn nog intelligenter reacties te vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort aan het trollen in de reacties op youtube (andere username, doe geen moeite), dus daar kan ik al m'n trol-energie kwijt. Niets zo leuk als met Amerikanen en ander gespuis in 'discussie' treden.
Tabee jongenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Reya het volgende:
Enfin, ik ga genieten van mijn zomers intermezzo. Geef een zoen aan Voorschrift namens mij.
De datum is niet aangepast?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
Typerend dat VP niet op de meet kan komen, terwijl de datum reeds is aangepast.
Will do.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Reya het volgende:
Enfin, ik ga genieten van mijn zomers intermezzo. Geef een zoen aan Voorschrift namens mij.
Maar maak je geen zorgen schat, de mensen die wél interessant zijn meet ik gewoon achter de schermen om.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
Typerend dat VP niet op de meet kan komen, terwijl de datum reeds is aangepast.
Ik geloof er geen bal van, jij wel ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar maak je geen zorgen schat, de mensen die wél interessant zijn meet ik gewoon achter de schermen om.![]()
Disclaimer: die mensen die interessant zijn en waar ik nog niet mee gemeet moeten zich niet beledigd voelen, dat komt vast ook nog wel een keer.
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar maak je geen zorgen schat, de mensen die wél interessant zijn meet ik gewoon achter de schermen om.![]()
Disclaimer: die mensen die interessant zijn en waar ik nog niet mee gemeet moeten zich niet beledigd voelen, dat komt vast ook nog wel een keer.
Dat is het idee ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Youtube...zelfs op de FP zijn nog intelligenter reacties te vinden.
Evt vrijdag las ik van Friek.quote:
Dat jij er geen bal van gelooft is niet mijn probleem, de personen in kwestie weten wel wie ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van, jij wel ?
Veel plezier meneerke. Wanneer bent u terug?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Reya het volgende:
Vind je het gek, ik ben ook een schuimbekkende autist die met een veer op z'n hoed en scherfvest door de stad loopt, daar wil je toch ook niet mee meeten.quote:
Volgens mij niet. Daarbij, waarom zou je mensen individueel achter de scherm wel willen meeten, en niet gewoon naar een openbare meet gaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij er geen bal van gelooft is niet mijn probleem, de personen in kwestie weten wel wie ik bedoel.
Ik las bedreigd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef von_Preussen het volgende:
Had ik al gezegd dat je een introverte triesteling bent?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik ben ook een schuimbekkende autist die met een veer op z'n hoed en scherfvest door de stad loopt, daar wil je toch ook niet mee meeten.
Das de 2e keer vanochtend, maar bedankt dat je me er nog even aan helpt te herinneren. Tis toch ook wat dat ik altijd bij anderen kwijlend op de schouder lig maar niets durf te vertellen, behalve enkele "hiieeeeeeeee" geluiden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een introverte triesteling bent?
Zou je eens willen stoppen met dat aldoor posten dat ik gezakt ben voor mijn vmbo? Ik heb in dat R&P topic daar meer dan voldoende over verteld dacht ik zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:52 schreef Friek_ het volgende:
Maar php, wat gaat er nu eigenlijk gebeuren nu dat je je vmbo niet hebt gehaald? Ik las in één van je PM's tussen de regels door dat je nu weer aan een opleiding begint?
Het was maar een vraag hoor. Daarbij heb je er zelf meer op R&P over gepost dan ik hier in de SC.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou je eens willen stoppen met dat aldoor posten dat ik gezakt ben voor mijn vmbo? Ik heb in dat R&P topic daar mee dan voldoende over verteld dacht ik zo.
Moet nog zo'n folie halen die zorg dat het licht niet zo weerkaatst.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Tablet en strand is volgens mij niet zo'n beste combo.
Ja, ik heb aangegeven dat ik ik gezakt ben op een 1/10, de eerste keer omdat het het cito op het laatste moment nog punten heeft afgeboekt (quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het was maar een vraag hoor. Daarbij heb je er zelf meer op R&P over gepost dan ik hier in de SC.
Hmm, dat wist ik allemaal niet. Maar daar ging mijn vraag ook niet over, mijn vraag ging juist over je toekomst.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik heb aangegeven dat ik ik gezakt ben op een 1/10, de eerste keer omdat er door het cito op het laatst nog punten werden afgeboekt (), tweede keer had ik alles geleerd maar kreeg ik een blackout tijdens het examen, de eerste 10 vragen gingen als vanzelf, maar vanaf toen werd ..
Dat is het niet, maar je kunt gewoon pech hebben. Hoewel je je altijd kunt afvragen waarom het zover is gekomen, maar dat is achteraf gezien niet relevant meer.quote:
vmbo WEER MOEILIJKERquote:
Oh.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, dat wist ik allemaal niet. Maar daar ging mijn vraag ook niet over, mijn vraag ging juist over je toekomst.
En daarvoor heb je geen vmbo nodig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh.
Nou, hier komt ie dan (M) (B) (O). MBO bol-4 internationale handel, is in 2 jaar te doen.
Een flesje wijn is afdoende.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En daarvoor heb je geen vmbo nodig?Of doe je een soort toelatingstest? Want dat cijfer vier lijkt me op het niveau duiden, wat het zwaarste niveau binnen het mbo is.
Nou, de toelatingseis is vmbo-tl/mavo. In eerste instantie wilde ze het ook niet en zou ik op niv 2 mogen beginnen, daarop heb ik vriendelijk geantwoord dat ik liever voor een trein spring. Maar leer mij de burelen van het mbo kennen, ik ben gewoon naar het zgn ssc gegaan en heb een orientatiegesprek aangegaan, alleen heb ik tijdens het gesprek het telefoonnummer gescoord van de desbetreffende man die over die opleiding ging. Nou die heb ik toen maar opgebeld en ik kon langs komen, heb ruim 3/4 uur zitten lullen als brugman om mij erin te krijgen. Maar het is geluktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En daarvoor heb je geen vmbo nodig?Of doe je een soort toelatingstest? Want dat cijfer vier lijkt me op het niveau duiden, wat het zwaarste niveau binnen het mbo is.
Vanwaar de blackout? Was je nerveus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik heb aangegeven dat ik ik gezakt ben op een 1/10, de eerste keer omdat het het cito op het laatste moment nog punten heeft afgeboekt (), tweede keer had ik alles geleerd maar kreeg ik een blackout tijdens het examen, de eerste 10 vragen gingen als vanzelf, maar vanaf toen werd ..
Dus je gaat nu MBO 4 doen, zonder een VMBO diploma. Oke. Dat is zeker knap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, de toelatingseis is vmbo-tl/mavo. In eerste instantie wilde ze het ook niet en zou ik op niv 2 mogen beginnen, daarop heb ik vriendelijk geantwoord dat ik liever voor een trein spring. Maar leer mij de burelen van het mbo kennen, ik ben gewoon naar het zgn ssc gegaan en heb een orientatiegesprek aangegaan, alleen heb ik tijdens het gesprek het telefoonnummer gescoord van de desbetreffende man die over die opleiding ging. Nou die heb ik toen maar opgebeld en ik kon langs komen, heb ruim 3/4 uur zitten lullen als brugman om mij erin te krijgen. Maar het is gelukt
Van alles door elkaar heen, had ook wel bizar weinig geslapen die nacht. En alles wat er mis kon gaan ging er mis.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vanwaar de blackout? Was je nerveus?
Tsjah, op een 1/10 na he!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je gaat nu MBO 4 doen, zonder een VMBO diploma. Oke. Dat is zeker knap.
You're welcome, ik mag graag complimenten uitdelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:02 schreef eriksd het volgende:
He V_P, nog bedankt voor de typering politieke travestiet
Ik ben zo veelzijdig hé.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
You're welcome, ik mag graag complimenten uitdelen.
Da's ook niet precies de reactie die je moet geven als je in zo'n situatie zit hè.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, de toelatingseis is vmbo-tl/mavo. In eerste instantie wilde ze het ook niet en zou ik op niv 2 mogen beginnen, daarop heb ik vriendelijk geantwoord dat ik liever voor een trein spring.
Uiteraard heb ik dat niet zo geformuleerd, maar ik heb die man wel laten blijken dat ik zijn studie-advies niet deel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Da's ook niet precies de reactie die je moet geven als je in zo'n situatie zit hè.![]()
Maar toch goed gedaan.Nu heb je je vmbo in zekere zin alsnog gehaald, want dit werd als toelatingseis gesteld.
Ik hou niet van dit soort uitspraken.quote:
Een bladyshame? Zoiets als Pim zei?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, MBO is natuurlijk bladyshame, maar het is iig iets. Mijn ambitie is om er niet langer dan 2 jaar over te doen.
Ik hou niet van Zeeland.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit soort uitspraken.
Voldoende=Voldoendequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit soort uitspraken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Al heb ik nostalgische gevoelens bij Domburg.
Ik wacht nog steeds op afbeeldingen van Henk Kamp, Ronald Reagan en Margaret Thatcher van uw kant. Graag inclusief in schreeuwende hoofdletters hun naam daaronder geplaatst.quote:
Houdt u wel van Vlissingen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:28 schreef Zeeland het volgende:
Ik en velen met mij houden niet van Limburg.
Ik heb nooit echt een thatcher fetish gehad, en al helemaal niet nu ze door homo's wordt geafficheerdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op afbeeldingen van Henk Kamp, Ronald Reagan en Margaret Thatcher van uw kant. Graag inclusief in schreeuwende hoofdletters hun naam daaronder geplaatst.
Ik ben meer op Middelburg gericht, maar Vlissingen kan ermee door.quote:
quote:Zie al paar keer argument: met zijn oorlogsretoriek voorkomt Wilders juist geweld. Grappig, zegt imam Fawaz ook altijd over zijn haatpreken
Dat is niet conservatief genoeg?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een thatcher fetish gehad, en al helemaal niet nu ze door homo's wordt geafficheerd![]()
Kun je beter in Dishoek of Middelburg gaan zitten. In Vlissingen is echt helemaal niets te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil later in een penthouse aan vlissingen wonen.
Zo conservatief ben ik ook weer niet hoor.quote:
Ze hebben daar anders wel een meer dan prachtige boulevard, daarbij vind ik vlissingen wel allure hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kun je beter in Dishoek of Middelburg gaan zitten. In Vlissingen is echt helemaal niets te doen.
Maar wel zo conservatief dat een Britse politica zich niet van jou met homo's mag inlaten? Waarom is dat precies slecht dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo conservatief ben ik ook weer niet hoor.
Henk Kamp: 'Wilders wordt toch langzamerhand een zielig figuur.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een thatcher fetish gehad, en al helemaal niet nu ze door homo's wordt geafficheerd![]()
Even geen pics, maar wel een leuk filmpje van kamp waarin hij zijn integratie plannen uitlegt![]()
Wat boeien homo's mij nou, ik dacht dat je wel door had dat dit mij puur om VS was.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar wel zo conservatief dat een Britse politica zich niet van jou met homo's mag inlaten? Waarom is dat precies slecht dan?
Da's jakkiebah!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar wel zo conservatief dat een Britse politica zich niet van jou met homo's mag inlaten? Waarom is dat precies slecht dan?
Niemand is perfect, ja behalve ik dan natuurlijk. Ook Kamp maakt z'n foutjes, maar zijn manier van spreken, uitspraling, etc, geweldigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Henk Kamp: 'Wilders wordt toch langzamerhand een zielig figuur.'
Helaas, mijn inzichten zijn soms niet zo rijk als de uwe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat boeien homo's mij nou, ik dacht dat je wel door had dat dit mij puur om VS was.
Het is wel een competente man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niemand is perfect, ja behalve ik dan natuurlijk. Ook Kamp maakt z'n foutjes, maar zijn manier van spreken, uitspraling, etc, geweldig
Homo's worden ook nog steeds met brandende fakkels het dorp uitgejaagd in dat gehucht waar php woont.quote:
Zegt iemand die op de veluwe woontquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homo's worden ook nog steeds met brandende fakkels het dorp uitgejaagd in dat gehucht waar php woont.
Of op zo'n stoel gezet en in het water gegooid, net als de heksentest vroeger.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homo's worden ook nog steeds met brandende fakkels het dorp uitgejaagd in dat gehucht waar php woont.
Hij schreef ook van die handige brieven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Van Baalen is een koning, omdat hij ook lid van het corps, studentenweerbaarheid én Luitenant-Kolonel was.
Toevallig net allemaal mensen die ik niet kan waarderen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef phpmystyle het volgende:
Hoewel ik mensen als Van Balen, Dijkgraag, Rutte, Verhagen, Donner, en zelfs JPB ook wel kan waarderen.
Mwoah, er is toch wel een groot verschil tussen het enigszins liberale Harderwijk en Staphorst, of hoe heet die stinkzooi waar je vandaan komt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt iemand die op de veluwe woont
Dat mag voor die éne keer dan wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij schreef ook van die handige brieven.
Zo lekker Nederlands, die reacties.quote:‘Tippelzone achter douane Schiphol door goedkope vliegtickets’
Prostituees zouden de steeds lager wordende prijzen van vliegtickets gebruiken om achter de douane van Schiphol een tippelzone in te stellen. Op de Amsterdamse luchthaven gaan ze met klanten de toiletten of een hotelkamer in, melden Schipholmedewerkers aan De Telegraaf.
De vrouwen, volgens de krant vaak afkomstig uit Oost-Europa, pikken passagiers op die wachten om over te stappen of een flink vertraagde vlucht hebben en spreken dan de verveelde reizigers aan. “Sommigen vliegen nog dezelfde dag terug”, zegt een medewerker van KLM in de krant. “Kennelijk wordt er dan nog genoegd verdiend om winst te maken op het ticket.”
De marechaussee zegt pas op te treden tegen tippelen als er aangifte wordt gedaan. “Maar vooralsnog is dat niet gebeurd. Het fenomeen is wel strafbaar, dus als we het zelf constateren zullen we ertegen optreden”, zegt een woordvoerder.
De Amsterdamse belangenvereniging voor prostituees de Rode Draad heeft niet direct problemen met tippelende vrouwen op de luchthaven. “Zolang de vrouwen het maar vrijwillig doen en geen slachtoffer zijn van mensenhandelaren”, zegt Metje Blaak van de vereniging in de krant.
Volgens een medewerker van Schiphol zijn de afwerkplekken verschillend. “Er zitten twee hotels achter de douane waar overdag voor een laag tarief een kamer gehuurd kan worden. Dat is in principe bedoeld voor reizigers die zich even willen opfrissen of uitrusten als hun vlucht is vertraagd, maar je kunt er natuurlijk ook andere dingen doen.”
Point, set, match.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
Vind blinde verafgoding van politieke figuren eerlijk gezegd een tekortkoming. Alsof je je eigen gebreken moet compenseren met het talent van anderen.
Donderop, jij doet net alsof ik uit een xenofoob en refo dorp kom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, er is toch wel een groot verschil tussen het enigszins liberale Harderwijk en Staphorst, of hoe heet die stinkzooi waar je vandaan komt?
Ik ook, het heeft ook iets linksigs, argumentloos een leider vereren. Dat is vaker gebeurd en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
Vind blinde verafgoding van politieke figuren eerlijk gezegd een tekortkoming. Alsof je je eigen gebreken moet compenseren met het talent van anderen.
Wat klopt er precies niet aan die observatie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Donderop, jij doet net alsof ik uit een xenofoob en refo dorp kom.
Wat denk je zelf, homo's kunnen veilig over straat, bejaarden hoeven niet bang te zijn, en allochtonen hebben niets te vrezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat klopt er precies niet aan die observatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Waarop jij besloot dat voorbeeld te volgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook, het heeft ook iets linksigs, argumentloos een leider vereren. Dat is vaker gebeurd en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Ik hoor bij het kamp van Churchill enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarop jij besloot dat voorbeeld te volgen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, homo's kunnen veilig over straat, bejaarden hoeven niet bang te zijn, en allochtonen hebben niets te vrezen.Hoezo maakt dat jou geen xenofoob en jouw dorp geen refo-bastion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Doelde meer op het vereren van jouw politieke idolen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoor bij het kamp van Churchill enzo
Jij mag denken wat je wil, ik weet alleen wel zeker dat dit dorp heel wat liberaler is dan Harderwijk. Basta.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat jou geen xenofoob en jouw dorp geen refo-bastion?
Ik vereer alleen de juiste figuren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doelde meer op het vereren van jouw politieke idolen.
Helaas zegt dat weer niets over jou. En nogmaals, hoe maakt dat jou geen xenofoob?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wil, ik weet alleen wel zeker dat dit dorp heel wat liberaler is dan Harderwijk. Basta.
Dat is een kwestie van perceptie, vrees ik.quote:Ik vereer alleen de juiste figuren.
Ik vraag me af hoe dat gaat, staan die mokkels ergens in een rijtje op mannen te wachten of spreken ze gewoon huisvaders aan die met de hele familie zitten te wachten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooie handel zou ik zeggen. Direct een slag uit slaan en reguleren.
Hey VS.quote:
Je vriendje is er weer.quote:
K-Spa. Nuff said.quote:
Ik his als een kat.quote:
Neuh, ik gok dat zo'n Oostblokje gewoon willekeurige, eenzame mannen gaat aanspreken op het vliegveld. Lijkt me wel apart als zo'n dame ineens naast je komt zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat, staan die mokkels ergens in een rijtje op mannen te wachten of spreken ze gewoon huisvaders aan die met de hele familie zitten te wachten?
Goedemorgen schatquote:
Ik zie het al voor me, zit een groep passagiers te wachten op een vlucht naar Kiev, komt er een man die alle vrouwen afgaat of ze voor ¤50 wil pijpen en neuken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neuh, ik gok dat zo'n Oostblokje gewoon willekeurige, eenzame mannen gaat aanspreken op het vliegveld. Lijkt me wel apart als zo'n dame ineens naast je komt zitten.
Ik wacht tot jullie weer een verbaal trio'tje met Reagan gaan houden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee VS.
* Boze_Appel geeft VS een kusje van Reya.
Ben ik xenofoob dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas zegt dat weer niets over jou. En nogmaals, hoe maakt dat jou geen xenofoob?
[..]
Dat is een kwestie van perceptie, vrees ik.
Oh shit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
HEY VS SCHATJE VAN MIJ, KOM EENS BIJ OOM BERNIE![]()
![]()
Thatcher, you cunt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wacht tot jullie weer een verbaal trio'tje met Reagan gaan houden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
HEY VS SCHATJE VAN MIJ, KOM EENS BIJ OOM BERNIE![]()
![]()
Kus kus kus kus kus kus.quote:
Gezien je kijk op moslims zou ik zeggen: ja.quote:
En waar ligt precies de xenofobie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezien je kijk op moslims zou ik zeggen: ja.
[POLCAFE #2267] I'm back!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat schuilt achter deze mysterie?goeiemorgen en kusjah!
Dan wil de Nederlandse regering zo graag asielzoekers uitzetten, nu wil eentje zelf graag weg, mag ie niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
Schietpartij op Eindhoven Airport EINDHOVEN - Een verwarde man die met een mes stond te zwaaien op Eindhoven Airport is door de marechaussee neergeschoten. Hij zou meerdere waarschuwingen hebben genegeerd.
De man zou meerdere malen hebben geroepen 'I want to go back to my country'. Acht agenten van de marechaussee zouden de messentrekker hebben overmeesterd. De man wordt momenteel verpleegd door ambulancepersoneel.
Ik weet van niks, ze is zo dement als een deur dus ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar die afficheert zich voortaan met homo's las ik ergens?
Hehequote:
Maar gelukkig doe ik dat niet!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef du_ke het volgende:
Ik zag een post van stefanp en dacht dat php weer aan het baggeren was.
Nee, toen moest je wieberen voor een overdosis achterlijk gedrag en daarom wil ik je aanraden om te proberen je dit keer wel te gedragen anders vlieg je er net zo rap weer af...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom ben ik de vorige ook niet gebanned hoor.
De meeste moslims worden toch echt beschouwd als vreemdelingen of buitenlanders. Nu kun jij mij er natuurlijk op wijzen dat jouw angst primair voortkomt uit de culturele aspecten van de islamitische religie. Dat is prima. maar dan blijf je in mijn ogen een xenofoob. Net zoals dat stuk stront Wilders.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waar ligt precies de xenofobie?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom ik destijds verwijderd ben. En hoezo geen goede start? Je wilt een topic van mijn hand zien?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, toen moest je wieberen voor een overdosis achterlijk gedrag en daarom wil ik je aanraden om te proberen je dit keer wel te gedragen anders vlieg je er net zo rap weer af...
Een al te goede start maak je in elk geval al niet vandaag...
Daar ging mijn koffie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je wilt een topic van mijn hand zien?
Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je wilt een topic van mijn hand zien?
Ik laat mij hier niet betitelen als een xenofoob, ik noem jouw ook geen milieu-fundamentalist. Hoewel jij mij daar wel aanleiding voor geeft. Daarbij hebben jouw bovenstaande argumenten niets te maken met xenofobie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste moslims wordt toch echt beschouwd als vreemdelingen of buitenlanders. Nu kun jij mij er natuurlijk op wijzen dat jouw angst primair voortkomt uit de culturele aspecten van de islamitische religie. Dat is prima. maar dan blijf je in mijn ogen een xenofoob. Net zoals dat stuk stront Wilders.
Hihi, meneer weet niet wat normaal gedrag inhoudt. Wat een schatje is het toch ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom ik destijds verwijderd ben. En hoezo geen goede start? Je wilt een topic van mijn hand zien?
Tja ik vrees dat dit laat zien dat je weinig of niets leert van je bans... Probeer je verdomme gewoon eens fatsoenlijk te gedragen aub, dat zou al aardig wat schelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom ik destijds verwijderd ben.
Nee dank jequote:En hoezo geen goede start? Je wilt een topic van mijn hand zien?
Het staat jou vrij mij een milieu-fundamentalist te noemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij hier niet betitelen als een xenofoob, ik noem jouw ook geen milieu-fundamentalist. Hoewel jij mij daar wel aanleiding voor geeft. Daarbij hebben jouw bovenstaande argumenten niets te maken met xenofobie.
Eerder de hofnar. Een cabaretier heeft humorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik hier de POL-sc cabaratier ben zonder ook maar serieus genomen te worden.
Dat klopt, behalve dan dat je niet grappig bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik hier de POL-sc cabaratier ben zonder ook maar serieus genomen te worden.
Je doet hard je best om vooral niet serieus genomen te worden inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Dat is toch juist mooi? Als ik je serieus zou nemen, zou ik je lang niet zo aardig vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
De winkel?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Toedels, ik heb tenminste wel sociale-verplichtingen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi? Als ik je serieus zou nemen, zou ik je lang niet zo aardig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ik vind dit altijd wel een mooie:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Wat voor aansteker zal ik kopen.
Iemand suggesties?
Wil je mij milieu-fundamentalist noemen? Dat is leuk voor in mijn sig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij hier niet betitelen als een xenofoob, ik noem jouw ook geen milieu-fundamentalist. Hoewel jij mij daar wel aanleiding voor geeft. Daarbij hebben jouw bovenstaande argumenten niets te maken met xenofobie.
Een jerrycan benzine en wat lucifers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
Past wel bij je ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel een mooie:
[ afbeelding ]
Dupont?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Iemand suggesties?
Omdat ik wel eens een jointje mag roken?quote:
¤1,-quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel een mooie:
[ afbeelding ]
Nee, omdat het een lelijk baggerding is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens een jointje mag roken?
Dan is deze aansteker wel wat voor jou:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, omdat het een lelijk baggerding is.
Een Flaminaire Eric Jetflame.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Iemand suggesties?
Wat een kutdiscussie blijft dit toch.quote:The Issue
Tragedy struck Friektopia today, as a gunman killed three people in a suburban shooting rampage. The community is united in grief, but divided in opinion as to what should be done.
The Debate
The strongest voices demand tighter gun controls. "The only way to prevent further atrocities is to take the guns out of the hands of the murderers," says anti-gun campaigner Konrad Nagasawa. "There's no justification for them in today's society. We need tighter regulations on who can hold guns, so only our police and military have them."
"That's not all we need," says radical left-wing activist Chastity Hamilton. "The government should ban all guns outright--even in the police force. This is an opportunity to make Friektopia a totally gun-free state."
"Guns don't kill people, people kill people," says NRA head honcho Hack Bush. "If you outlaw guns, only outlaws will have guns. Is that what we want? Think, people. The answer isn't to ban guns. It's to crack down on those Hollywood movies and computer games that glamorize violence. They're the real criminals."
Psies. Op die manier vliegen die dingen erdoor. Jammer om daarvoor van die dure krengen te kopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens een jointje mag roken?
Knul, je beseft dat stupide termen als Grauwslinks en herr Bos je verblijf hier niet zullen verlengen?quote:
Alsof er nooit semi-leuke naampjes voor rechtse figuren worden verzonnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Knul, je beseft dat stupide termen als Grauwslinks en herr Bos je verblijf hier niet zullen verlengen?
Niet heel erg vaak de laatste tijd inderdaad. Maar wees blij dat ik je gewoon een waarschuwing geef.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof er nooit semi-leuke naampjes voor rechtse figuren worden verzonnen.
Ok. Maar ik heb er wel een note bijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet heel erg vaak de laatste tijd inderdaad. Maar wees blij dat ik je gewoon een waarschuwing geef.
quote:
Een note is toch geen straf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok. Maar ik heb er wel een note bij
quote:
Na een x aantal wel indicatief voor een evt ban.quote:
Telefoons zijn dan ook geweldadig .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
Godver, sta ik net te scheren krijg ik een belangrijke telefoontje. Gevolg, hele telefoon onder het scheerschuim.
Eigenlijk vrij simpel volgens mij. Wavin is begonnen en gegroeid als bedrijf maar een aantal jaar geleden hebben ze bepaalde bedrijfsonderdelen verkocht (vooral het bulkwerk) aan bijvoorbeeld de Arabieren en dat zal dan gebeurd zijn inclusief het gebruik van bepaalde faciliteiten op het Wavinterrein.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:52 schreef phpmystyle het volgende:
Weet iemand hoe die constructies van Wavin werken? Je hebt een heel groot bedrijfsterrein met allerlei verschillende bedrijven, maar toch schijnt het onder de naam ''wavin'' door te gaan. Of investeert wavin ook in de bedrijven?
Dat gaat nooit om de aantallen maar om de inhoud.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Na een x aantal wel indicatief voor een evt ban.
quote:Capitalistiana is ranked 32nd in FOKPOL and 68,196th in the world for Most Liberal.
Fakking liberaal die je bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nog steeds durven jullie me liberaal te noemen!
Ok, maar op het terrein wat ik bedoel zitten zat bedrijven die onder een andere naam doorgaan dan wavin maar gewoon hier gesitueerd zijn. En dat terwijl ze heel rendabel zijn mijn inziens. Maar wellicht dat het met de crisis te maken heeft, ik heb van horen zeggen dat ze toen het eea afgstoten hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij simpel volgens mij. Wavin is begonnen en gegroeid als bedrijf maar een aantal jaar geleden hebben ze bepaalde bedrijfsonderdelen verkocht (vooral het bulkwerk) aan bijvoorbeeld de Arabieren en dat zal dan gebeurd zijn inclusief het gebruik van bepaalde faciliteiten op het Wavinterrein.
Zie het een beetje als het DSM terrein in Limburg daar zit ook al lang niet meer alleen DSM.
Dat hoor ik du_ke ook net zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
ik heb van horen zeggen dat ze toen het eea afgstoten hebben.
Het was ook maar een grapje om je te stangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. Overal zijn gekken. Trouwens Anders was niet christen.
Net als Breivik volgens de mannen van catholica.nlquote:
quote:De tweede ontvanger van het manifest is blogger Tom Zwitser. Hij is net als Van Goor actief op de site Catholica.nl en staat op de lijst van Breivik. 'Ik ben verbijsterd. Moet ik in het vervolg in het Noors bloggen om duidelijk te maken dat ik uiteraard meer heb met een gezonde moslim dan met een gevaarlijke liberaal/neocon zoals hij,' laat de Nederlander via Twitter weten. Dat meldt De Telegraaf.
Dat was ie wel jongen, jezus had hem opgedragen deze daad uit te voeren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gij vuige provocateur!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje om je te stangen.
Die Breivik bezorgd neocons een slechte naam, zelfs terwijl hij het niet is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net als Breivik volgens de mannen van catholica.nl
[..]
Niet volgens Bill O'Reilly inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De crisis 15 jaar geleden danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar op het terrein wat ik bedoel zitten zat bedrijven die onder een andere naam doorgaan dan wavin maar gewoon hier gesitueerd zijn. En dat terwijl ze heel rendabel zijn mijn inziens. Maar wellicht dat het met de crisis te maken heeft, ik heb van horen zeggen dat ze toen het eea afgstoten hebben.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net als Breivik volgens de mannen van catholica.nl
[..]
Dat zou Jezus nooit doen. Ik lees het even naquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was ie wel jongen, jezus had hem opgedragen deze daad uit te voeren.
Bootje varen in Meppel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.omroepwnl.nl/programmas
Zie vanaf 6 min 30.
Ach alleen bij dat catholicavolk maar dat spoort echt van geen enkele kantquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die Breivik bezorgd neocons een slechte naam, zelfs terwijl hij het niet is.
Kut plebs.
Speaking of which, gister "The Rite" gekeken met Anthony Hopkins, goeie film.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou Jezus nooit doen. Ik lees het even na
Ja ruzie in het rechtse anti-moslimkampquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje bizar, in dat manifest noemt hij juist ook het liberalisme als verantwoordelijk voor het multiculturele drama. Naast de cultureel marxisten natuurlijk, wat een aparte combinatie vormt.
Ja het zou een troost moeten zijn, maar helaas hebben die mensen redelijk wat invloed op het simpele volk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach alleen bij dat catholicavolk maar dat spoort echt van geen enkele kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |