Das de 2e keer vanochtend, maar bedankt dat je me er nog even aan helpt te herinneren. Tis toch ook wat dat ik altijd bij anderen kwijlend op de schouder lig maar niets durf te vertellen, behalve enkele "hiieeeeeeeee" geluiden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een introverte triesteling bent?
Zou je eens willen stoppen met dat aldoor posten dat ik gezakt ben voor mijn vmbo? Ik heb in dat R&P topic daar meer dan voldoende over verteld dacht ik zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:52 schreef Friek_ het volgende:
Maar php, wat gaat er nu eigenlijk gebeuren nu dat je je vmbo niet hebt gehaald? Ik las in één van je PM's tussen de regels door dat je nu weer aan een opleiding begint?
Het was maar een vraag hoor. Daarbij heb je er zelf meer op R&P over gepost dan ik hier in de SC.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou je eens willen stoppen met dat aldoor posten dat ik gezakt ben voor mijn vmbo? Ik heb in dat R&P topic daar mee dan voldoende over verteld dacht ik zo.
Moet nog zo'n folie halen die zorg dat het licht niet zo weerkaatst.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Tablet en strand is volgens mij niet zo'n beste combo.
Ja, ik heb aangegeven dat ik ik gezakt ben op een 1/10, de eerste keer omdat het het cito op het laatste moment nog punten heeft afgeboekt (quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het was maar een vraag hoor. Daarbij heb je er zelf meer op R&P over gepost dan ik hier in de SC.
Hmm, dat wist ik allemaal niet. Maar daar ging mijn vraag ook niet over, mijn vraag ging juist over je toekomst.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik heb aangegeven dat ik ik gezakt ben op een 1/10, de eerste keer omdat er door het cito op het laatst nog punten werden afgeboekt (), tweede keer had ik alles geleerd maar kreeg ik een blackout tijdens het examen, de eerste 10 vragen gingen als vanzelf, maar vanaf toen werd ..
Dat is het niet, maar je kunt gewoon pech hebben. Hoewel je je altijd kunt afvragen waarom het zover is gekomen, maar dat is achteraf gezien niet relevant meer.quote:
vmbo WEER MOEILIJKERquote:
Oh.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, dat wist ik allemaal niet. Maar daar ging mijn vraag ook niet over, mijn vraag ging juist over je toekomst.
En daarvoor heb je geen vmbo nodig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh.
Nou, hier komt ie dan (M) (B) (O). MBO bol-4 internationale handel, is in 2 jaar te doen.
Een flesje wijn is afdoende.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En daarvoor heb je geen vmbo nodig?Of doe je een soort toelatingstest? Want dat cijfer vier lijkt me op het niveau duiden, wat het zwaarste niveau binnen het mbo is.
Nou, de toelatingseis is vmbo-tl/mavo. In eerste instantie wilde ze het ook niet en zou ik op niv 2 mogen beginnen, daarop heb ik vriendelijk geantwoord dat ik liever voor een trein spring. Maar leer mij de burelen van het mbo kennen, ik ben gewoon naar het zgn ssc gegaan en heb een orientatiegesprek aangegaan, alleen heb ik tijdens het gesprek het telefoonnummer gescoord van de desbetreffende man die over die opleiding ging. Nou die heb ik toen maar opgebeld en ik kon langs komen, heb ruim 3/4 uur zitten lullen als brugman om mij erin te krijgen. Maar het is geluktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En daarvoor heb je geen vmbo nodig?Of doe je een soort toelatingstest? Want dat cijfer vier lijkt me op het niveau duiden, wat het zwaarste niveau binnen het mbo is.
Vanwaar de blackout? Was je nerveus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik heb aangegeven dat ik ik gezakt ben op een 1/10, de eerste keer omdat het het cito op het laatste moment nog punten heeft afgeboekt (), tweede keer had ik alles geleerd maar kreeg ik een blackout tijdens het examen, de eerste 10 vragen gingen als vanzelf, maar vanaf toen werd ..
Dus je gaat nu MBO 4 doen, zonder een VMBO diploma. Oke. Dat is zeker knap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, de toelatingseis is vmbo-tl/mavo. In eerste instantie wilde ze het ook niet en zou ik op niv 2 mogen beginnen, daarop heb ik vriendelijk geantwoord dat ik liever voor een trein spring. Maar leer mij de burelen van het mbo kennen, ik ben gewoon naar het zgn ssc gegaan en heb een orientatiegesprek aangegaan, alleen heb ik tijdens het gesprek het telefoonnummer gescoord van de desbetreffende man die over die opleiding ging. Nou die heb ik toen maar opgebeld en ik kon langs komen, heb ruim 3/4 uur zitten lullen als brugman om mij erin te krijgen. Maar het is gelukt
Van alles door elkaar heen, had ook wel bizar weinig geslapen die nacht. En alles wat er mis kon gaan ging er mis.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vanwaar de blackout? Was je nerveus?
Tsjah, op een 1/10 na he!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je gaat nu MBO 4 doen, zonder een VMBO diploma. Oke. Dat is zeker knap.
You're welcome, ik mag graag complimenten uitdelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:02 schreef eriksd het volgende:
He V_P, nog bedankt voor de typering politieke travestiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |