Ik zei niet dat het alleen maar Obama's schuld is, wel heeft die man te maken met snelst groeiende schuld ooit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar het zou idd geen kwaad kunnen eens te onderzoeken hoe de opbouw van die schulden heeft plaatsgevonden.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik je ergens tegengekomen onlangs...
Ik doelde meer op het feit dat het verhogen van het schuldenplafond niet bepaald een unicum is in de Amerikaanse politiek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar het zou idd geen kwaad kunnen eens te onderzoeken hoe de opbouw van die schulden heeft plaatsgevonden.
Niet meer dan terecht dat Obama zn poot stijf houdt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ja je moet wat, anders kunnen ze vanaf 2 augustus niet meer aan hun betalingsverplichtingen voldoen. Kun je nagaan hoever Obama het heeft laten komen.
Anders beweer je gewoon even dat de opec een staatsbedrijf is oidquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat Obama zn poot stijf houdt.
Maar goed, ik voer hier een discussie met een knul die eigenlijk nergens verstand van heeft. Why bother?
Hallo,quote:
Anders zak je voor je vmbo-eindexamen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders beweer je gewoon even dat de opec een staatsbedrijf is oid
Niet leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders zak je voor je vmbo-eindexamen.
Goh Koos, op internet een grote bek hebben en vervolgens in het echt de introverte triesteling zijn. Tssss.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je me maar eens op de meet sprekenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goh Koos, op internet een grote bek hebben en vervolgens in het echt de introverte triesteling zijn. Tssss.
Omg, it's back.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je me maar eens op de meet spreken
Oh wacht, je kunt niet, frappant.
Kom eens hier jij!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U was toch wel zeldzaam introvert op de laatste meet. Men zou bijna zeggen dat u niet eens aanwezig was.quote:
Ik heb het helemaal niet eens over jou, waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je me maar eens op de meet spreken
Oh wacht, je kunt niet, frappant.
Was jij er dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
U was toch wel zeldzaam introvert op de laatste meet. Men zou bijna zeggen dat u niet eens aanwezig was.
Jij zou om 07:30 hier zijn om de koffieautomaten schoon te makenquote:
Heb je tijd over ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:10 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, tijd om Seinfeld weer helemaal te gaan kijken, zoals ik zo'n drie keer per jaar doe.
Curb your enthusiasm is leuker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:10 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, tijd om Seinfeld weer helemaal te gaan kijken, zoals ik zo'n drie keer per jaar doe.
Ik kijk er bij het ontbijt een, bij het avondeten een en voor het slapen gaan een. Dan ga je er wel rap doorheen.quote:
Ik heb nooit aan Curb kunnen wennen. De mensen in Seinfeld zijn een stel eikels bij elkaar, maar Larry draaft nog een stukje meer door.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Curb your enthusiasm is leuker.
Oh no he didn't.
Oh yes I did.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |