Waarom?quote:
Omdat je slimmer dan Mlg bent, die zichzelf binnen een dag weer wist te laten bannen.quote:
Omdat je nu alweer de Breivik aan het uithangen bent. Nu ben je nog enigszins gematigd, maar naarmate de discussie vordert kun jij jezelf toch niet in de hand houden en ga je weer extreme dingen roepen.quote:
Daarom ben ik de vorige ook niet gebanned hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat je nu alweer de Breivik aan het uithangen bent. Nu ben je nog enigszins gematigd, maar naarmate de discussie vordert kun jij jezelf toch niet in de hand houden en ga je weer extreme dingen roepen.
Dan is het: adieu, Php.
Je weet over welke sukkel je hebt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef von_Preussen het volgende:
Hihihi, die sukkel in de OP heeft een button-down hemd, wat een knor zeg.
Maar dat was wel genieten toen ie er wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Omdat je slimmer dan Mlg bent, die zichzelf binnen een dag weer wist te laten bannen.
Al was het god danwel jezus persoonlijk, wie een button-down hemd draagt is gewoon een klapjosti.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet over welke sukkel je hebt?
Ja, en?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom ben ik de vorige ook niet gebanned hoor.
Ze moeten mij altijd hebben.quote:
Het is prijzenswaardig dat hij Obama dwingt om uitgaves te gaan beteugelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
Het spreekt voor Boehner dat hij wel de schuldenplafond wil verhogen en zijn partijgenoten in het gareel wil krijgen.
Gedwongen verlof, of hoe ze zoiets noemen.quote:
?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gedwongen verlof, of hoe ze zoiets noemen.
Je gay-uitziende vriend is anders bereid een compromis te sluiten. In tegenstelling tot de josti's van de Tea Party.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is prijzenswaardig dat hij Obama dwingt om uitgaves te gaan beteugelen.
Deden ze dat maar toen Bush aan de macht was, maar goed, de Republikeinen zijn net als de VVD: hun eigen principes gelden alleen voor andere partijen, niet voor zichzelf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is prijzenswaardig dat hij Obama dwingt om uitgaves te gaan beteugelen.
Uhu.quote:
Ja je moet wat, anders kunnen ze vanaf 2 augustus niet meer aan hun betalingsverplichtingen voldoen. Kun je nagaan hoever Obama het heeft laten komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je gay-uitziende vriend is anders bereid een compromis te sluiten. In tegenstelling tot de josti's van de Tea Party.
Zit niet zo te zeiken meid, dat doet elke politieke partij in Nederland die aan de macht is. Inherent aan ons politieke stelsel waarin coalitie's worden gevormd, daar moet iedereen nu eenmaal water bij de wijn doen. Zelfs onze grote blonde klapjosti.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Deden ze dat maar toen Bush aan de macht was, maar goed, de Republikeinen zijn net als de VVD: hun eigen principes gelden alleen voor andere partijen, niet voor zichzelf.
Gelukkig word je niet gehinderd door enige kennis van zaken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ja je moet wat, anders kunnen ze vanaf 2 augustus niet meer aan hun betalingsverplichtingen voldoen. Kun je nagaan hoever Obama het heeft laten komen.
Miauw.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig word je niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Ik wilde het niet zeggen, maar het zou idd geen kwaad kunnen eens te onderzoeken hoe de opbouw van die schulden heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig word je niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Ik zei niet dat het alleen maar Obama's schuld is, wel heeft die man te maken met snelst groeiende schuld ooit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar het zou idd geen kwaad kunnen eens te onderzoeken hoe de opbouw van die schulden heeft plaatsgevonden.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik je ergens tegengekomen onlangs...
Ik doelde meer op het feit dat het verhogen van het schuldenplafond niet bepaald een unicum is in de Amerikaanse politiek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar het zou idd geen kwaad kunnen eens te onderzoeken hoe de opbouw van die schulden heeft plaatsgevonden.
Niet meer dan terecht dat Obama zn poot stijf houdt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ja je moet wat, anders kunnen ze vanaf 2 augustus niet meer aan hun betalingsverplichtingen voldoen. Kun je nagaan hoever Obama het heeft laten komen.
Anders beweer je gewoon even dat de opec een staatsbedrijf is oidquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat Obama zn poot stijf houdt.
Maar goed, ik voer hier een discussie met een knul die eigenlijk nergens verstand van heeft. Why bother?
Hallo,quote:
Anders zak je voor je vmbo-eindexamen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders beweer je gewoon even dat de opec een staatsbedrijf is oid
Niet leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders zak je voor je vmbo-eindexamen.
Goh Koos, op internet een grote bek hebben en vervolgens in het echt de introverte triesteling zijn. Tssss.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je me maar eens op de meet sprekenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goh Koos, op internet een grote bek hebben en vervolgens in het echt de introverte triesteling zijn. Tssss.
Omg, it's back.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je me maar eens op de meet spreken
Oh wacht, je kunt niet, frappant.
Kom eens hier jij!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U was toch wel zeldzaam introvert op de laatste meet. Men zou bijna zeggen dat u niet eens aanwezig was.quote:
Ik heb het helemaal niet eens over jou, waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je me maar eens op de meet spreken
Oh wacht, je kunt niet, frappant.
Was jij er dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
U was toch wel zeldzaam introvert op de laatste meet. Men zou bijna zeggen dat u niet eens aanwezig was.
Jij zou om 07:30 hier zijn om de koffieautomaten schoon te makenquote:
Heb je tijd over ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:10 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, tijd om Seinfeld weer helemaal te gaan kijken, zoals ik zo'n drie keer per jaar doe.
Curb your enthusiasm is leuker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:10 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, tijd om Seinfeld weer helemaal te gaan kijken, zoals ik zo'n drie keer per jaar doe.
Ik kijk er bij het ontbijt een, bij het avondeten een en voor het slapen gaan een. Dan ga je er wel rap doorheen.quote:
Ik heb nooit aan Curb kunnen wennen. De mensen in Seinfeld zijn een stel eikels bij elkaar, maar Larry draaft nog een stukje meer door.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Curb your enthusiasm is leuker.
Oh no he didn't.
Oh yes I did.
Don't push it.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga jullie dossiers zo eens bijwerken, eens even kijken met wie ik begin..
DIe van jouw ligt bovenop dus daar begin ik maar meequote:
Wat ''is'' precies terug?quote:
Das kut, herhalings recept bij de dokter halen dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De schimmelinfectie aan mijn linkervoet.
Werd Christus niet aan het kruis genageld? Naja, dat kun je ook als een soort ban zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, laat ons hem niet tot christus verheffen.
Niet zo brutaal, introverte triesteling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg Koos, ik zei gister toch dat dit geen maand gaat duren.
En dit is zijn wederopstanding.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werd Christus niet aan het kruis genageld? Naja, dat kun je ook als een soort ban zien.
Evenwel, dat duurde slechts drie luttele dagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werd Christus niet aan het kruis genageld? Naja, dat kun je ook als een soort ban zien.
Die opmerking werkt als een rode lap op een stier, heb ik al kunnen ervaren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo brutaal, introverte triesteling.
Een ban van 3 dagen is nog te doen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar 3 maand nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een ban van 3 dagen is nog te doen hoor
Toch heb ik nog het beschaamde gevoel van mijn zonden als een zweem over mij hangen....terug die grot in en overnieuw dan maar.quote:
Dat komt omdat we de verhalen uit je moeten trekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die opmerking werkt als een rode lap op een stier, heb ik al kunnen ervaren.
Zolang het alleen maar bij het trekken van verhalen blijft kan ik er nog mee leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat komt omdat we de verhalen uit je moeten trekken.
48 uur. Tops.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg Koos, ik zei gister toch dat dit geen maand gaat duren.
Ik ben sinds kort aan het trollen in de reacties op youtube (andere username, doe geen moeite), dus daar kan ik al m'n trol-energie kwijt. Niets zo leuk als met Amerikanen en ander gespuis in 'discussie' treden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens rustig, ik mag niet meer happen
Het is alleen jammer dat je er alleen zulke korte reactie's kunt achterlaten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort aan het trollen in de reacties op youtube (andere username, doe geen moeite), dus daar kan ik al m'n trol-energie kwijt. Niets zo leuk als met Amerikanen en ander gespuis in 'discussie' treden.
Youtube...zelfs op de FP zijn nog intelligenter reacties te vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort aan het trollen in de reacties op youtube (andere username, doe geen moeite), dus daar kan ik al m'n trol-energie kwijt. Niets zo leuk als met Amerikanen en ander gespuis in 'discussie' treden.
Tabee jongenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Reya het volgende:
Enfin, ik ga genieten van mijn zomers intermezzo. Geef een zoen aan Voorschrift namens mij.
De datum is niet aangepast?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
Typerend dat VP niet op de meet kan komen, terwijl de datum reeds is aangepast.
Will do.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Reya het volgende:
Enfin, ik ga genieten van mijn zomers intermezzo. Geef een zoen aan Voorschrift namens mij.
Maar maak je geen zorgen schat, de mensen die wél interessant zijn meet ik gewoon achter de schermen om.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
Typerend dat VP niet op de meet kan komen, terwijl de datum reeds is aangepast.
Ik geloof er geen bal van, jij wel ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar maak je geen zorgen schat, de mensen die wél interessant zijn meet ik gewoon achter de schermen om.![]()
Disclaimer: die mensen die interessant zijn en waar ik nog niet mee gemeet moeten zich niet beledigd voelen, dat komt vast ook nog wel een keer.
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar maak je geen zorgen schat, de mensen die wél interessant zijn meet ik gewoon achter de schermen om.![]()
Disclaimer: die mensen die interessant zijn en waar ik nog niet mee gemeet moeten zich niet beledigd voelen, dat komt vast ook nog wel een keer.
Dat is het idee ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Youtube...zelfs op de FP zijn nog intelligenter reacties te vinden.
Evt vrijdag las ik van Friek.quote:
Dat jij er geen bal van gelooft is niet mijn probleem, de personen in kwestie weten wel wie ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van, jij wel ?
Veel plezier meneerke. Wanneer bent u terug?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Reya het volgende:
Vind je het gek, ik ben ook een schuimbekkende autist die met een veer op z'n hoed en scherfvest door de stad loopt, daar wil je toch ook niet mee meeten.quote:
Volgens mij niet. Daarbij, waarom zou je mensen individueel achter de scherm wel willen meeten, en niet gewoon naar een openbare meet gaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij er geen bal van gelooft is niet mijn probleem, de personen in kwestie weten wel wie ik bedoel.
Ik las bedreigd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef von_Preussen het volgende:
Had ik al gezegd dat je een introverte triesteling bent?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik ben ook een schuimbekkende autist die met een veer op z'n hoed en scherfvest door de stad loopt, daar wil je toch ook niet mee meeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |