Don't push it.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga jullie dossiers zo eens bijwerken, eens even kijken met wie ik begin..
DIe van jouw ligt bovenop dus daar begin ik maar meequote:
Wat ''is'' precies terug?quote:
Das kut, herhalings recept bij de dokter halen dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De schimmelinfectie aan mijn linkervoet.
Werd Christus niet aan het kruis genageld? Naja, dat kun je ook als een soort ban zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, laat ons hem niet tot christus verheffen.
Niet zo brutaal, introverte triesteling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg Koos, ik zei gister toch dat dit geen maand gaat duren.
En dit is zijn wederopstanding.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werd Christus niet aan het kruis genageld? Naja, dat kun je ook als een soort ban zien.
Evenwel, dat duurde slechts drie luttele dagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werd Christus niet aan het kruis genageld? Naja, dat kun je ook als een soort ban zien.
Die opmerking werkt als een rode lap op een stier, heb ik al kunnen ervaren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo brutaal, introverte triesteling.
Een ban van 3 dagen is nog te doen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar 3 maand nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een ban van 3 dagen is nog te doen hoor
Toch heb ik nog het beschaamde gevoel van mijn zonden als een zweem over mij hangen....terug die grot in en overnieuw dan maar.quote:
Dat komt omdat we de verhalen uit je moeten trekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die opmerking werkt als een rode lap op een stier, heb ik al kunnen ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |