Ik ook, het heeft ook iets linksigs, argumentloos een leider vereren. Dat is vaker gebeurd en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
Vind blinde verafgoding van politieke figuren eerlijk gezegd een tekortkoming. Alsof je je eigen gebreken moet compenseren met het talent van anderen.
Wat klopt er precies niet aan die observatie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Donderop, jij doet net alsof ik uit een xenofoob en refo dorp kom.
Wat denk je zelf, homo's kunnen veilig over straat, bejaarden hoeven niet bang te zijn, en allochtonen hebben niets te vrezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat klopt er precies niet aan die observatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Waarop jij besloot dat voorbeeld te volgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook, het heeft ook iets linksigs, argumentloos een leider vereren. Dat is vaker gebeurd en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Ik hoor bij het kamp van Churchill enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarop jij besloot dat voorbeeld te volgen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, homo's kunnen veilig over straat, bejaarden hoeven niet bang te zijn, en allochtonen hebben niets te vrezen.Hoezo maakt dat jou geen xenofoob en jouw dorp geen refo-bastion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Doelde meer op het vereren van jouw politieke idolen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoor bij het kamp van Churchill enzo
Jij mag denken wat je wil, ik weet alleen wel zeker dat dit dorp heel wat liberaler is dan Harderwijk. Basta.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat jou geen xenofoob en jouw dorp geen refo-bastion?
Ik vereer alleen de juiste figuren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doelde meer op het vereren van jouw politieke idolen.
Helaas zegt dat weer niets over jou. En nogmaals, hoe maakt dat jou geen xenofoob?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wil, ik weet alleen wel zeker dat dit dorp heel wat liberaler is dan Harderwijk. Basta.
Dat is een kwestie van perceptie, vrees ik.quote:Ik vereer alleen de juiste figuren.
Ik vraag me af hoe dat gaat, staan die mokkels ergens in een rijtje op mannen te wachten of spreken ze gewoon huisvaders aan die met de hele familie zitten te wachten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooie handel zou ik zeggen. Direct een slag uit slaan en reguleren.
Hey VS.quote:
Je vriendje is er weer.quote:
K-Spa. Nuff said.quote:
Ik his als een kat.quote:
Neuh, ik gok dat zo'n Oostblokje gewoon willekeurige, eenzame mannen gaat aanspreken op het vliegveld. Lijkt me wel apart als zo'n dame ineens naast je komt zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat, staan die mokkels ergens in een rijtje op mannen te wachten of spreken ze gewoon huisvaders aan die met de hele familie zitten te wachten?
Goedemorgen schatquote:
Ik zie het al voor me, zit een groep passagiers te wachten op een vlucht naar Kiev, komt er een man die alle vrouwen afgaat of ze voor ¤50 wil pijpen en neuken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neuh, ik gok dat zo'n Oostblokje gewoon willekeurige, eenzame mannen gaat aanspreken op het vliegveld. Lijkt me wel apart als zo'n dame ineens naast je komt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |