Ik ben zo veelzijdig hé.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
You're welcome, ik mag graag complimenten uitdelen.
Da's ook niet precies de reactie die je moet geven als je in zo'n situatie zit hè.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, de toelatingseis is vmbo-tl/mavo. In eerste instantie wilde ze het ook niet en zou ik op niv 2 mogen beginnen, daarop heb ik vriendelijk geantwoord dat ik liever voor een trein spring.
Uiteraard heb ik dat niet zo geformuleerd, maar ik heb die man wel laten blijken dat ik zijn studie-advies niet deel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Da's ook niet precies de reactie die je moet geven als je in zo'n situatie zit hè.![]()
Maar toch goed gedaan.Nu heb je je vmbo in zekere zin alsnog gehaald, want dit werd als toelatingseis gesteld.
Ik hou niet van dit soort uitspraken.quote:
Een bladyshame? Zoiets als Pim zei?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, MBO is natuurlijk bladyshame, maar het is iig iets. Mijn ambitie is om er niet langer dan 2 jaar over te doen.
Ik hou niet van Zeeland.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit soort uitspraken.
Voldoende=Voldoendequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit soort uitspraken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Al heb ik nostalgische gevoelens bij Domburg.
Ik wacht nog steeds op afbeeldingen van Henk Kamp, Ronald Reagan en Margaret Thatcher van uw kant. Graag inclusief in schreeuwende hoofdletters hun naam daaronder geplaatst.quote:
Houdt u wel van Vlissingen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:28 schreef Zeeland het volgende:
Ik en velen met mij houden niet van Limburg.
Ik heb nooit echt een thatcher fetish gehad, en al helemaal niet nu ze door homo's wordt geafficheerdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op afbeeldingen van Henk Kamp, Ronald Reagan en Margaret Thatcher van uw kant. Graag inclusief in schreeuwende hoofdletters hun naam daaronder geplaatst.
Ik ben meer op Middelburg gericht, maar Vlissingen kan ermee door.quote:
quote:Zie al paar keer argument: met zijn oorlogsretoriek voorkomt Wilders juist geweld. Grappig, zegt imam Fawaz ook altijd over zijn haatpreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |