Ik laat mij hier niet betitelen als een xenofoob, ik noem jouw ook geen milieu-fundamentalist. Hoewel jij mij daar wel aanleiding voor geeft. Daarbij hebben jouw bovenstaande argumenten niets te maken met xenofobie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste moslims wordt toch echt beschouwd als vreemdelingen of buitenlanders. Nu kun jij mij er natuurlijk op wijzen dat jouw angst primair voortkomt uit de culturele aspecten van de islamitische religie. Dat is prima. maar dan blijf je in mijn ogen een xenofoob. Net zoals dat stuk stront Wilders.
Hihi, meneer weet niet wat normaal gedrag inhoudt. Wat een schatje is het toch ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom ik destijds verwijderd ben. En hoezo geen goede start? Je wilt een topic van mijn hand zien?
Tja ik vrees dat dit laat zien dat je weinig of niets leert van je bans... Probeer je verdomme gewoon eens fatsoenlijk te gedragen aub, dat zou al aardig wat schelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom ik destijds verwijderd ben.
Nee dank jequote:En hoezo geen goede start? Je wilt een topic van mijn hand zien?
Het staat jou vrij mij een milieu-fundamentalist te noemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij hier niet betitelen als een xenofoob, ik noem jouw ook geen milieu-fundamentalist. Hoewel jij mij daar wel aanleiding voor geeft. Daarbij hebben jouw bovenstaande argumenten niets te maken met xenofobie.
Eerder de hofnar. Een cabaretier heeft humorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik hier de POL-sc cabaratier ben zonder ook maar serieus genomen te worden.
Dat klopt, behalve dan dat je niet grappig bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik hier de POL-sc cabaratier ben zonder ook maar serieus genomen te worden.
Je doet hard je best om vooral niet serieus genomen te worden inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Dat is toch juist mooi? Als ik je serieus zou nemen, zou ik je lang niet zo aardig vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
De winkel?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Toedels, ik heb tenminste wel sociale-verplichtingen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi? Als ik je serieus zou nemen, zou ik je lang niet zo aardig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ik vind dit altijd wel een mooie:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Wat voor aansteker zal ik kopen.
Iemand suggesties?
Wil je mij milieu-fundamentalist noemen? Dat is leuk voor in mijn sig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij hier niet betitelen als een xenofoob, ik noem jouw ook geen milieu-fundamentalist. Hoewel jij mij daar wel aanleiding voor geeft. Daarbij hebben jouw bovenstaande argumenten niets te maken met xenofobie.
Een jerrycan benzine en wat lucifers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Wat voor aansteker zal ik kopen.
Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
Past wel bij je ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel een mooie:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |