Dupont?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Wat voor aansteker zal ik kopen.
Iemand suggesties?
Omdat ik wel eens een jointje mag roken?quote:
¤1,-quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel een mooie:
[ afbeelding ]
Nee, omdat het een lelijk baggerding is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens een jointje mag roken?
Dan is deze aansteker wel wat voor jou:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, omdat het een lelijk baggerding is.
Een Flaminaire Eric Jetflame.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Wat voor aansteker zal ik kopen.
Iemand suggesties?
Wat een kutdiscussie blijft dit toch.quote:The Issue
Tragedy struck Friektopia today, as a gunman killed three people in a suburban shooting rampage. The community is united in grief, but divided in opinion as to what should be done.
The Debate
The strongest voices demand tighter gun controls. "The only way to prevent further atrocities is to take the guns out of the hands of the murderers," says anti-gun campaigner Konrad Nagasawa. "There's no justification for them in today's society. We need tighter regulations on who can hold guns, so only our police and military have them."
"That's not all we need," says radical left-wing activist Chastity Hamilton. "The government should ban all guns outright--even in the police force. This is an opportunity to make Friektopia a totally gun-free state."
"Guns don't kill people, people kill people," says NRA head honcho Hack Bush. "If you outlaw guns, only outlaws will have guns. Is that what we want? Think, people. The answer isn't to ban guns. It's to crack down on those Hollywood movies and computer games that glamorize violence. They're the real criminals."
Psies. Op die manier vliegen die dingen erdoor. Jammer om daarvoor van die dure krengen te kopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens een jointje mag roken?
Knul, je beseft dat stupide termen als Grauwslinks en herr Bos je verblijf hier niet zullen verlengen?quote:
Alsof er nooit semi-leuke naampjes voor rechtse figuren worden verzonnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Knul, je beseft dat stupide termen als Grauwslinks en herr Bos je verblijf hier niet zullen verlengen?
Niet heel erg vaak de laatste tijd inderdaad. Maar wees blij dat ik je gewoon een waarschuwing geef.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof er nooit semi-leuke naampjes voor rechtse figuren worden verzonnen.
Ok. Maar ik heb er wel een note bijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet heel erg vaak de laatste tijd inderdaad. Maar wees blij dat ik je gewoon een waarschuwing geef.
quote:
Een note is toch geen straf.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok. Maar ik heb er wel een note bij
quote:
Na een x aantal wel indicatief voor een evt ban.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |