Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alleen als je 10 lekkere deerntjes meeneemt doe vooraf betaald zijn.
Ben niet zo van de vleesstaven. Mijn sterretje is exit only.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?
Waarom zou je niet willen komen dan? Annonimiteit?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben niet zo van de vleesstaven. Mijn sterretje is exit only.
Is helemaal niet zeker, ik kom misschien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
vs, ik liep net tegen wouter hamel aan in de bijenkorf. Is dat niet iets voor je?
Kan leuk worden inderdaad. Ik zie wel kansen als de economie daar in elkaar flikkert.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
Wohoo 16:00 uur, de Amerikaanse beurzen gaan open.
Panic time.
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan leuk worden inderdaad. Ik zie wel kansen als de economie daar in elkaar flikkert.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie heeft er allemaal nog meer jeugd-TBS gehad?
Same for me als het vrijdag wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is helemaal niet zeker, ik kom misschien.
Dacht ik. Zondag is stekker derin of deruit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.
Nog ehm, 2 dagen handel voor D-Day?
Nah, 3 augustus toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dacht ik. Zondag is stekker derin of deruit.
Helemaal nietquote:
Naja 2 handelsdagen dus nog, incluis vandaag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef phpmystyle het volgende:
2 augustus, of boehner moet goedkeuring geven.
Bij de weg... laatst die EenVandaag uitzending gezien? Banken zetten mensen niet meer uit ivm met de woningmarkt die vernaggelt wordt en de huidige bewoners de woning beter onderhouden als bij leegstand. Veel mensen hebben al een jaar of langer hun hypotheek niet betaald.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.
Nog ehm, 2 dagen handel voor D-Day?
Heb jij nog wat tipjes voor het geval dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja 2 handelsdagen dus nog, incluis vandaag.
Dag maakt me vrij weinig uit, weet niet of ik kom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same for me als het vrijdag wordt.
Heeft het te maken met willen of kunnen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dag maakt me vrij weinig uit, weet niet of ik kom.
Voor geval dat wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij nog wat tipjes voor het geval dat?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft het te maken met willen of kunnen?
Credit default swaps op government bonds?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor geval dat wat?
Als iedereen massaal Amerika laat crashen dan zijn geen tips afdoende.
Klopt heb het ook gezien, net zoals ze in Detroit al die huizen nu gebruiken voor kunst.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bij de weg... laatst die EenVandaag uitzending gezien? Banken zetten mensen niet meer uit ivm met de woningmarkt die vernaggelt wordt en de huidige bewoners de woning beter onderhouden als bij leegstand. Veel mensen hebben al een jaar of langer hun hypotheek niet betaald.
Als daar geen markt voor te maken is weet ik het niet meer.
Gelukkig heb nog wat ruilmiddelen, mocht het zover komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor geval dat wat?
Zal toch niet gebeuren. Zoja, dan maakt mijn generatie nog eens wat mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor geval dat wat?
Om mijquote:
Ja er zouden oplossingen genoeg zijn, maar we hebben het over Amerika.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Credit default swaps op government bonds?
Dat is waar, ik ga nog even snel wat kippen en koeien kopen voor eieren en melk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig heb nog wat ruilmiddelen, mocht het zover komen.
Zo erg zie ik het niet. De valutamarkt krijgt een flinke deuk maar leeft wel weer op. Daarnaast gaan mensen heus niet stoppen met de primaire levensbehoeften.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja er zouden oplossingen genoeg zijn, maar we hebben het over Amerika.
Dan maakt het weinig uit wat je met je geld of aandelen doet, als Amerika onderuit gaat is 't nergens meer veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |