Och ja, projectie is je niet vreemd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gekkie, de vroegere sociaaldemocraten hebben ook jou verheven.
Ach, steek je kop maar weer in't zand. Neemt niet weg dat ik de huidige pvda een kut partij vind.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, projectie is je niet vreemd.
Ik had veel liever in het oude Nederland gewoond, maar ach.
"Da zehn toch genne kooogels?"quote:
As you wish, iedereen is van vroeger uit een sloeber en had de arbeiderspartij nodig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, steek je kop maar weer in't zand. Neemt niet weg dat ik de huidige pvda een kut partij vind.
In de huidige tijdsgeest niet meer, was ik 50 jaar geleden geboren, dan had dat zo kunnen zijn. Met het accent op kunnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder de PvdA stond Php nu bij Ome Joops Frietpaleis hamburgers om te draaien.
Ik dacht dat je daar een vmbo-diploma voor nodig hadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is ook weer overdreven, ook in de vroege 20e eeuw kon je je vanuit de arbeidersstand verheven tot de bourgeoisie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ugh Brabo's, stonden laatst ook paar in de biertent tegen me te lullen in Tilburg, ik verstond ze gewoon echt niet, ging maar gewoon hele tijd ja knikken.quote:
Ik neem mijn pet af voor deze vuistslag onder de gordel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar een vmbo-diploma voor nodig had
Nee nu draai je die hamburgers in elkaar in de vleesfabriekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de huidige tijdsgeest niet meer, was ik 50 jaar geleden geboren, dan had dat zo kunnen zijn. Met het accent op kunnen.
Uiteraard. Maar in die tijd bestonden er niet 23 vangnetten voor mensen die hun school verlaten en zakken voor hun examenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven, ook in de vroege 20e eeuw kon je je vanuit de arbeidersstand verheven tot de bourgeoisie.
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee nu draai je die hamburgers in elkaar in de vleesfabriek
Jij doet alsof ik alle sociale potten leeggraai, men, een keertje maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in die tijd bestonden er niet 23 vangnetten voor mensen die hun school verlaten en zakken voor hun examen
Daar heb je helemaal gelijk in, in die tijd was het nog echt compleet afhankelijk van je eigen kunnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in die tijd bestonden er niet 23 vangnetten voor mensen die hun school verlaten en zakken voor hun examen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |