Enige keer dat ik me dom voelde was tussen een stel studenten van een ander vakgebied. Kom gelukkig niet vaak voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je komt altijd wel weer mensen tegen die nog intelligenter zijn dan jij. Dat is me op de UT ook wel overkomen.
Held.quote:
Koos mag afzwemmen?quote:
Ik zit hier nog goed hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, je bent inmiddels 18. Ik dacht dat je misschien er al over na had gedacht.
Hihi.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, je bent inmiddels 18. Ik dacht dat je misschien er al over na had gedacht.
Diezelfde ommezaai lijk je nu ook qua politieke voorkeur te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wel mooie ommezwaai gemaakt. Van aspirant-KMA'er naar pacifist.
Dan kom ik inderdaad uit die regionen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik beschouw vaak alles ten oosten van Utrecht al als "Den Oost".
Bij de latere wiskunde vakken liet mijn intelligentie mij in de steek en begreep ik eindelijk waar die leraar op de middelbare school het over had met z'n 5% inspiratie en 95% transpiratie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef waht het volgende:
Enige keer dat ik me dom voelde was tussen een stel studenten van een ander vakgebied. Kom gelukkig niet vaak voor.
Had het liever andersom gezien, maar goed, ik hou nog steeds van je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan kom ik inderdaad uit die regionen.
Oh dat is zeker zo. Die instelling van de middlebare school "ik doe het wel even" moet je direct achter je laten. Wekenlang oefenen is de juiste studiekeuze voor de meeste studenten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef Monolith het volgende:
Bij de latere wiskunde vakken liet mijn intelligentie mij in de steek en begreep ik eindelijk waar die leraar op de middelbare school het over had met z'n 5% inspiratie en 95% transpiratie.
Met een pipa in je hand kun je anders beter vrede stichten dan zonder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
Daan weet jij meer dan ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Diezelfde ommezaai lijk je nu ook qua politieke voorkeur te maken.
Koos, je bent goed bezig
Lekker op de kosten teren van vadertje staat, hmm?quote:
In mijn oude vriendenboekje van de basisschool stond dat ik buschauffeur wilde worden.quote:
Beetje van het niveau'tje: ik wil brandmeerman worden. Grote verschil is natuurlijk dat je als piloot dik krijgt betaald terwijl je als vuurbestrijder voor noppes een brandje blust.quote:
Dat lukt me in m'n eerste jaar ook grotendeels nog wel. De 3e jaars+ wiskunde kon ik helaas niet meer op inzicht doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:21 schreef waht het volgende:
[..]
Oh dat is zeker zo. Die instelling van de middlebare school "ik doe het wel even" moet je direct achter je laten. Wekenlang oefenen is de juiste studiekeuze voor de meeste studenten.
Leul ben je, ik ga ook even naar de winkel, alleen dan om mijn jasje van de stomerij te halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
Hihi jullie zijn allemaal lozers, ik ga net zo als php werken aan m'n zeer veel belangrijkere en drukkere sociale leven, ik ga even de winkel in!
TAKE THAT! MOEHAHA.
Zelfs toen al verzot op vrijheid. Wat een held ben je toch ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In mijn oude vriendenboekje van de basisschool stond dat ik buschauffeur wilde worden.
Piloot verdiend alleen goed als je bij de grote maatschappijen zit, onder andere piloten heerst een relatief grote werkloosheid en als ze dan een baan krijgen verdienen ze geen flikker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje van het niveau'tje: ik wil brandmeerman worden. Grote verschil is natuurlijk dat je als piloot dik krijgt betaald terwijl je als vuurbestrijder voor noppes een brandje blust.
Straaljagerpiloot is natuurlijk veel cooler.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In mijn oude vriendenboekje van de basisschool stond dat ik buschauffeur wilde worden.
Ja, heb ook gehoord dat piloot in de VS een onderbetaalde klotebaan is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Piloot verdiend alleen goed als je bij de grote maatschappijen zit, onder andere piloten heerst een relatief grote werkloosheid en als ze dan een baan krijgen verdienen ze geen flikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |